SWR تبدیل 320 مربیان راه آهن به COVID مراکز مراقبت

تبدیل مربیان قرار داده شده در 14 ایستگاه از جمله Mysuru Hubballi: مهندسین و تکنسین ها و کارگران و سرپرستان از

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

تبدیل مربیان قرار داده شده در 14 ایستگاه از جمله Mysuru

Hubballi: مهندسین و تکنسین ها و کارگران و سرپرستان از جنوب غربی راه آهن (SWR) را با موفقیت تبدیل 320 مطبوع قطار مربیان به جداسازی بخش, ارائه تمیز, sanitised و بهداشتی و محیط اطراف برای COVID-19 بیماران به راحتی بهبود می یابند. هدف تعیین شده توسط وزارت راه آهن به SWR شد 314 اما مهندسین باید تبدیل 320 مربیان به COVID مراکز مراقبت.

ارتباطی از SWR در Hubballi اعلام کرد که این مربیان خواهد بود نگه داشته و آماده در 14 ایستگاه خواهد بود و برای موارد مشکوک یا تایید شده و طبقه بندی شده به بسیار خفیف خفیف را در هر وزارت بهداشت و رفاه خانواده سایت. جدا مربیان به صورت مشکوک و تایید موارد COVID-19 بودند که تضمین برای جلوگیری از عفونت.

این COVID مراکز مراقبت در دسترس خواهد بود در Mysuru, بنگلور, Hubballi, Yeshwanthpur, هریهر, Shivamogga شهر Hosapet حسن Arasikere, بگلکت, Talaguppa, ویجیپورا, Belagavi و واسکو دا گاما ایستگاه. این Mysuru بخش کارگاه به حال یک هدف تکمیل 120 مربیان در حالی که Mysuru انبار گرفته بود در وظیفه تبدیل 18 مربیان به COVID مراکز مراقبت.

طبق روش عملیاتی استاندارد صادر شده توسط وزارت بهداشت و رفاه خانواده هر فرد می توان یک فرد داخل کابین. اگر وضعیت حکم به تایید بيماران خواهد بود اختصاص یک کابین بیانیه ای گفت.

هر مربی می تواند به جای هشت نفر. مربیان مجهز به امکانات اولیه مورد نیاز هر پزشکی دستورالعمل. ارائه شده برای شارژ امتیاز از تلفن همراه و لپ تاپ. پشه با فضا برای امدادگران و.... باید تضمین شده است.

وسط اسکله از مربیان حذف شده اند برای اطمینان از راحتی و بهتر فضای پلاستیک شفاف پرده هوا شده اند ضمیمه شده برای جداسازی و غربالگری دارندگان بطری قرار داده شده اند و در هر محفظه برای برگزاری تجهیزات پزشکی و داخل کابین در نزدیکی حمام ارائه شده با دو پلاستیک پرده متقاطع در راهرو به طوری که ورود و خروج به تمام هشت اسکله کابین مهر و موم شده است ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب