T-Mobile را گزارش کمپرسی برخی از گوشی ها از شبکه خود را — و حتی زودتر از AT&T

به یاد داشته باشید زمانی که AT&T گفت: مشتریان گوشی های خود را متوقف و آنها را تشویق به خرید های جدید در طو

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

به یاد داشته باشید زمانی که AT&T گفت: مشتریان گوشی های خود را متوقف و آنها را تشویق به خرید های جدید در طول یک بیماری همه گیر? T-موبایل گزارش شده است که رفتن به ارسال برخی از پیام های که بیش از حد, اما آن را مانند به نظر می رسد این شرکت می تواند در رفتن در مورد آن کمی متفاوت (و امیدوارم کمتر پرخاشگرانه) از AT&T با توجه به آشکار سند داخلی از T-Mobile به اشتراک گذاشته شده توسط Android Police.

T-Mobile را گزارش نیاز به گوشی در شبکه خود را به پشتیبانی از voice over LTE (VoLTE) شروع در ژانویه سال 2021. این بدان معناست که اگر گوشی خود را نمی در حال حاضر پشتیبانی از VoLTE, شما نیاز به به روز رسانی اگر شما می خواهید می شود قادر به نگه داشتن تماس با تلفن در T-موبایل. و T-Mobile است که ظاهرا پس قصد تدریجی فن آوری های قدیمی تر که آن را گزارش جلوگیری از فعال شدن دستگاه های جدید که پشتیبانی نمی VoLTE در آگوست 4th که فقط یک زن و شوهر هفته دور.

در اینجا سند اندروید پلیس مشترک اگر شما می خواهم برای خودتان نگاه کنید:

زمانی که ما خواسته T-Mobile را تایید نمی کند جدول زمانی گذاشته شده در سند, اما آیا به اشتراک گذاشتن برخی از اطلاعات است که خط تا:

[...]ما خواهد بود با کنارگذاشتن برخی از فن آوری های در طول زمان به صورت رایگان تا حتی بیش از ظرفیت برای LTE و 5G. در آماده سازی برای آن و به مشتریان ارائه بهترین تجربه کسانی که فعال کردن خطوط جدید در T-Mobile خواهد شد نیاز به یک چرخش دستگاه قادر است که همه ما ارائه شده برای سال در حال حاضر و نشان دهنده اکثریت قریب به اتفاق از دستگاه های موجود در شبکه.

اساسا آنچه T-Mobile به نظر می رسد می توان گفت این است که مگر اینکه شما در میانهی شب به روز رسانی گوشی خود را برای مدت زمان بسیار طولانی, شما احتمالا نمی خواهد به مسائل اجرا پس از VoLTE مورد نیاز است.

وقتی که می آید زمان برای T-Mobile به برخی از مشتریان که آنها نیاز به ارتقاء امیدوارم این شرکت می آموزد از AT&T اشتباهات. دیروز AT&T ترس برخی از مشتریان با ارسال آنها را یک ایمیل با آبی پررنگ همه کلاه عنوان "به روز رسانی مورد نیاز" اطلاع آنها که تلفن خود را است "سازگار با شبکه جدید" و که آنها نیاز به جایگزین کردن آن به حفظ و گرفتن خدمات. (برخی از مشتریان احساس ایمیل آنقدر فاحش است که آنها معتقد بودند این یک کلاهبرداری است.)

چه AT&T غفلت را روشن, اگر چه, این است که آن دسته از مشتریان در واقع نمی خواهد نیاز به به روز رسانی تلفن خود را تا اوایل سال 2022 که زمانی که AT&T قصد دارد به تعطیل آن از شبکه 3G و زمانی که برخی از دستگاه ها را در واقع متوقف کردن کار. بیایید امیدواریم که T-Mobile است واضح تر در مورد آنچه مشتریان نیاز به انجام و زمانی که آنها نیاز به آن را انجام دهد.

ورایزون نیز در روند خاموش کردن آن از شبکه 3G و گفت: در سال گذشته این امر می تواند به تاخیر انداختن که خاموش شدن به پایان سال 2020 است. به عنوان 2018 آن دیگر فعال گوشی های که پشتیبانی نمی LTE.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن