T-موبایل, شبکه پایین است و آن را مؤثر در تماس از Verizon و AT&T بیش از حد

T-Mobile, Verizon و AT&T مشتریان در حال تجربه مسائل را با قرار دادن تماس در سراسر ایالات متحده با توجه به

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

T-Mobile, Verizon و AT&T مشتریان در حال تجربه مسائل را با قرار دادن تماس در سراسر ایالات متحده با توجه به کاربر گزارش Downdetector و در رسانه های اجتماعی با گزارش خونتان حدود 2:20 PM ET.

این موضوع به نظر می رسد به طور کامل بر روی T-Mobile پایان: در حالی که AT&T می گوید آستانه که در آن شبکه است که "به طور معمول عامل" و Verizon آن می گوید: شبکه "اجرای خوب" T-Mobile تایید کرد که این کار به رفع "صدا و داده های مسئله شده است که تاثیر مشتریان در سراسر کشور است."

ورایزون نیز می گوید: آن را سرزنش نیست: "ما در حال آگاه باشید که یکی دیگر از حامل است که با داشتن شبکه مسائل. تماس به و از که حامل ممکن است یک پیام خطا" می خواند بخشی از بیانیه ای از شرکت. آن را حس می کند که آنچه به نظر می رسد چند شبکه قطع می تواند در واقع بنیادی از یک حامل از مردم گزارش تماس های ناموفق همیشه نمی دانند که حامل خود را دریافت با استفاده از.

به عنوان نزدیک به نیمه شب و شش ساعت پس از آن قبلی به روز رسانی T-Mobile است که هنوز هم مشغول حل و فصل این مسئله است. "ما دوره نقاهت بعد از این در حال حاضر, اما آن را هنوز هم ممکن است چند ساعت قبل از مشتری تماس و پیام کوتاه است که به طور کامل بهبود" می خواند یک پست جدید در وبلاگ از T-Mobile مدیر عامل مایک Sievert.

از 6PM همکاران این شرکت در حال حاضر بازسازی خدمات داده شد اما هنوز در تلاش برای بازگشت به تماس های تلفنی به حالت عادی.

چندین آستانه کارکنان نتوانسته اند به محل تماس در T-موبایل. آن را به نظر می رسد که هر دو با حداکثر سرعت دویدن در حال حاضر T-Mobile و شرکت تابعه و با ما همراه بودند نیز در حال تجربه مشکلات.

این هنوز مشخص نیست چه این موضوع ممکن است هر چند T-Mobile در حال حاضر گفت که این یک "ترافیک IP مربوط به موضوع است که ایجاد ظرفیت قابل توجهی در مسائل هسته شبکه در طول روز است." پیش از آن در شب, FCC, رئیس Ajit Pai توییتی که قطع است "غیر قابل قبول" است و FCC و راه اندازی خواهد شد, تحقیق و تفحص است.

در طول T-Mobile قطع و کوتاه Facebook Messenger قطع یک گسترش شایعه در رسانه های اجتماعی است که ایالات متحده درد و رنج عظیم هدفمند توزیع شده انکار سرویس (DDoS) حمله اما تا کنون کسانی که شایعات بی اساس به نظر می رسد. محقق امنیتی برایان کربس که می داند یک یا دو چیز در مورد حملات DDoS توییتی که هیچ نشانه ای وجود دارد که قطع شد مرتبط است.

به روز رسانی ژوئن 16, 12:35 AM ET: با T-Mobile وبلاگ پست DDoS شایعه و FCC رئیس جیر جیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب