AMD می گوید آن PS5 و Xbox سری X تراشه های ذن 3 پردازنده و RDNA 2 gpu ها خواهد کشتی در زمان

مدیر عامل شرکت AMD Lisa Su مشترک در طول این شرکت در سه ماهه دوم درآمد تماس که در آن بسیاری از پیش بینی راه اند

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

مدیر عامل شرکت AMD Lisa Su مشترک در طول این شرکت در سه ماهه دوم درآمد تماس که در آن بسیاری از پیش بینی راه اندازی محصول هنوز در برنامه ریزی برای انتشار در سال 2020 است. این شامل آن 7nm پردازنده های مبتنی بر ذن 3 معماری و RDNA 2 (یا "بزرگ ناوی") کارت گرافیک. سو نیز به اشتراک گذاشته شده است که AMD شروع به تولید اولیه و حمل و نقل از کنسول نسل بعدی تراشه های از جمله برای PS5 و Xbox سری X. هر دو کنسول در حال تنظیم برای انتشار این تعطیلات.

این همه خبر خوب برای مردم امید به ارتقاء رایانه های شخصی خود را با آینده AMD قطعات و یا کسانی که علاقه مند به خرید یک کنسول جدید بعد از این سال. اما این مایه تاسف برای اینتل که به تازگی دچار چند محصول نقشه راه شکست است. اینتل اعلام کرد که آن را به عقب هل دادن آن در حال حاضر-تاخیر 7nm روند اولین بازی خود را برای پردازنده 2022. بیشتر چه, اینتل, سخت افزار chief دکتر Venkata "Murthy" Renduchintala است همچنین خروج این شرکت در ماه اوت است.

سو به اشتراک گذاشته شده است که بخشی از AMD موفقیت این سه ماهه گذشته آمد از آن Ryzen 4000 تلفن همراه پردازنده که قدرت افزایش تعداد بسیار خوب لپ تاپ که برای ارائه مقدار زیادی از قدرت و جامد عمر باتری برای پول است. در واقع Su اظهار داشت: درآمد حاصل از این پردازنده ramped تا "سریع تر از هر پردازنده های تلفن همراه در تاریخ ما" به طوری که آنها به نظر می رسد ساخت یک تصور با افرادی که برای خرید لپ تاپ — کسانی که ساخته شده برای بازی و یا در غیر این صورت.

AMD هنوز هم انتظار دارد که عدم قطعیت در طول بقیه سال با توجه به در حال انجام COVID-19 بیماری همه گیر. اما حداقل تا کنون شرکت را هیجان انگیز تر-مصرف کننده متمرکز راه اندازی هنوز هم در مسیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن