Waymo ربات ماشین با اجسام حجم آماده به رول در منطقه خلیج برای اولین بار پس از COVID-19 شیوع

Waymo خود را در رانندگی با خودرو در حال بازگشت به منطقه خلیج جاده ها برای اولین بار از این شرکت متوقف عمومی خو

توسط PARINEWS در 10 خرداد 1399

Waymo خود را در رانندگی با خودرو در حال بازگشت به منطقه خلیج جاده ها برای اولین بار از این شرکت متوقف عمومی خود را تست در اوایل ماه مارس به دلیل شیوع کروناویروس. الفبا متعلق به شرکت برنامه ای برای بازگشت ناوگان خود را از مختار ماشین با اجسام حجم برای خدمات با شروع ماه ژوئن 8th, با توجه به یک ایمیل به دست آمده توسط آستانه.

Waymo خود را در رانندگی ماشین قرار داده می شود به استفاده از ارائه بسته برای دو منطقه خلیج non-profits: تصویرگر وندی McNaughton را #DrawTogether فراهم می کند که هنر کیت به منطقه خلیج بچه ها و فانوس دریایی برای نابینایان و در دید مشکل.

این شرکت در آخرین خودمختار خودرو اپراتور به کشف کنند که انجام تحویل اجازه می دهد تا آن را به گریز از محدودیت های که در غیر این صورت نیاز به آنها را به نگه داشتن خود را مستقل وسایل نقلیه خارج از جاده. Waymo همراه با بقیه کالیفرنیا AV شرکت های متوقف شده در جاده تست در اواسط ماه مارس پس از این شهرستان صادر شده یک "پناهگاه در محل" به منظور منع همه غیر ضروری سفر. که سفارش می کند که یک مجموعه پایان تاریخ.

Waymo ربات ماشین با اجسام حجم در حال حاضر در راه بازگشت در منطقه ققنوس و همچنین شرکت های خصوصی مرکز آزمون در دره مرکزی کالیفرنیا.

این معلوم نیست که چگونه بسیاری از وسایل نقلیه خواهد شد درگیر در تحویل و یا چگونه بسیاری از خودرو اپراتورهای نامیده خواهد شد بازگشت به کار. Waymo پشتیبان رانندگان شاغل در Transdev آمریکای شمالی فراهم می کند که رانندگان اتوبوس, اتوبوسی هادی و دیگر کارگران حمل و نقل به فرودگاه ها و شهرستانها. Waymo امضا یک قرارداد چند ساله با Transdev تابستان گذشته اذعان که Waymo خواهد بود با تکیه بر رانندگان تست برای سال های بسیاری آمده است.

Transdev خواهد تماس یک "بخش" از آن خودرو اپراتورها بر اساس "مهارت های شغلی کسب و کار نیاز دارید و ارشد" را Transdev ایمیل می خواند. "ما به آرامی افزایش این تعداد هفته به هفته, در حالی که حفظ ثروت از اقدامات ایمنی و آموزش به عادت شما به روش های جدید." کارکنان که نیست که به نام هنوز نیاز به ساعت برای 40 ساعت در هفته و نگه دارید تا با آموزش این شرکت می گوید. آن دسته از کارکنان ادامه خواهد پرداخت.

غیر انتفاعی تحویل خواهد شد فقط نیاز به یک اپراتور در هر خودرو خواهد بود "SD [تنها راننده] رسالت[s]" با توجه به ایمیل. تنها تعداد معینی از پشتیبان رانندگان آموزش داده شده است برای سوار شدن در Waymo مستقل وسایل نقلیه خود را. Transdev هدف این است که به "راه اندازی مجدد بحرانی دوگانه ماموریت های رانندگی" به معنی عملیات که نیاز به دو خودرو اپراتورهای اما این تاریخ هنوز به تعیین خواهد شد.

خودرو اپراتورها با "واجد شرایط و دلایل مربوط به COVID-19" مثل یک پزشکی از قبل موجود شرایط نسبی با یک شرط از پیش موجود یا مهد کودک تعهدات می توانید انتخاب کردن از بازگشت به کار ایمیل می گوید. پشتیبان گیری درایور خواهد شد که بازگشت به کار مورد نیاز برای تکمیل جلسات آموزشی از جمله اجتماعی فاصله و ضد عفونی دستورالعمل. متوسط چک مورد نیاز برای هر کسی که وارد Waymo امکانات و حداکثر ظرفیت به اجرا گذاشته خواهد شد.

"در ماه مارس ما تصمیم به تعلیق رانندگی ما عملیات در پاسخ به COVID-19 برای اطمینان از ایمنی از همه درگیر در خدمات ما و جوامع محلی" سخنگوی Waymo در بیانیه ای گفت. "پس از بررسی دقیق و فعال مکالمات با تیم ما همکاران و محلی و مقامات دولتی ما شروع به بیش از چند هفته گذشته به سر ما رانندگی در عملیات ققنوس. به زودی سان فرانسیسکوییها نیز شروع به دیدن برخی از Waymo وسایل نقلیه در جاده و ما مفتخر به ارائه خیریه تحویل پشتیبانی به شرکای اجتماعی. بهداشت و ایمنی از تیم ما اولویت شماره یک ما است که ما شروع به رانندگی دوباره در سان فرانسیسکو."

به عنوان آستانه است که قبلا گزارش شده تنش بالا است بین Waymo و برخی از عملیات های خود و کارکنان از شرکت امضا قرارداد با Transdev سال گذشته است. تعطیلات زمان قطع شد و بیمه درمانی نمی بهبود و مسائل ایمنی و بهداشت محیط کار رفت unaddressed با توجه به نیم دوجین کارگران صحبت کرد که به آستانه برای یک داستان در فوریه. و برخی از رانندگان گفت: آنها به طور فزاینده ای عصبی در مورد چیدن تا مسافر در اوایل روز از COVID-19 اپیدمی و شیوع افشای بخش بین رانندگان و کارکنان تمام وقت در گوگل spinoff. اما Waymo ادامه به پرداخت کارگران آن با وجود سه ماه از خرابی در حالی که دیگر خود رانندگی شرکت را کاهش عملیات خود را کارکنان.

یک منطقه خلیج مبتنی بر راننده گفت: آستانه آنها خوشحال بودند برای بازگشت به کار, اما این آخرین اطلاعیه در مورد غیر انتفاعی تحویل نشان می دهد این شرکت ممکن است "یک راه گریز برای بازگشت به تست."

راننده دیگر گفت: در یک بیانیه ارائه شده توسط Waymo که آنها "هیجان زده به عقب بر گردیم به کار مولد یک بار دیگر و برای ادامه ماموریت ما است که همه ما سخت آموزش دیده است." راننده ستایش Waymo و Transdev برای انجام "فوق العاده خوبی در طول این زمان دشوار است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن