گوگل discontinues پیکسل 3A و 3A XL

گوگل و قطع آن در اواسط محدوده صفحه 3A و 3A XL گوشی های هوشمند این شرکت امروز اعلام کرد (از طریق اندروید پلیس).

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

گوگل و قطع آن در اواسط محدوده صفحه 3A و 3A XL گوشی های هوشمند این شرکت امروز اعلام کرد (از طریق اندروید پلیس). "فروشگاه گوگل به فروش می رسد از طریق موجودی خود را و تکمیل خرید و فروش صفحه 3A" گوگل در بیانیه ای گفت به آستانه. "برای افرادی که هنوز هم علاقه مند به خرید صفحه 3A محصول در دسترس است از برخی از همکاران در حالی که منابع تاریخ و زمان آخرین."

که ممکن است ناامید کننده به شنیدن برای افرادی که در بازار برای یک مقرون به صرفه تر گوگل ساخته شده تلفن. در بررسی خود در سال گذشته همکار من دیتر Bohn یافت 3A بود عالی دوربین به خصوص برای قیمت پایین آن است.

این 3A است که در واقع به عنوان ذکر شده خارج از بورس در فروشگاه گوگل. اما همانطور که از نوشتن این تاپیک سهام موجود در آمازون از هر دو 3A و 3A, XL, اگر شما هنوز هم می خواهید به یکی را انتخاب کنید.

با قطع صفحه 3A تنها گوشی گوگل به فروش می رساند و خود را در آن فروشگاه گل سرسبد صفحه 4 که منتشر شد در ماه اکتبر گذشته. اما در اواسط محدوده جانشین به صفحه 4 ظاهرا به نام صفحه 4A می تواند به زودی و ممکن است ما در حال حاضر می دانم که بسیاری در مورد آن پس از ماه ها شایعات و نشت.

شایعه صفحه 4A ظاهرا یک شبکه 5.81-صفحه نمایش اینچ با 2340 x 1080 وضوح یک پیکسل 730 پردازنده 12.2 مگاپیکسل دوربین عقب 8 مگاپیکسلی جلوی دوربین یک اثر انگشت خوان در پشت گوشی و یک جک هدفون. و ما ممکن است می دانم آنچه در آن مانند به نظر می رسد به لطف یک دست نوشته شده در یوتیوب در ماه مارس و عکس ها از آنچه که به نظر می رسد به یک خرده فروشی صفحه 4A جعبه است که آمار این وب سایت در ماه آوریل است.

اما صفحه 4A نیست در واقع برای فروش نشده است. بنابراین در حال حاضر اگر شما می خواهید آخرین اواسط برد گوگل گوشی شما به گیر یکی از آخرین صفحه 3As اگر شما می توانید پیدا کردن یکی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن