3M شکایت آمازون نمای که گفته می شود به فروش می رسد تقلبی N95 ماسک برای $23 هر کدام

3M شرکت ثبت شده است کت و شلوار در برابر شخص ثالث آمازون فروشنده به نام KMJ Trading Inc که گفته می شود به فروش

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399

3M شرکت ثبت شده است کت و شلوار در برابر شخص ثالث آمازون فروشنده به نام KMJ Trading Inc که گفته می شود به فروش می رسد بیش از $350,000 ارزش N95 ماسک ماسک به عنوان اولین گزارش وال استریت ژورنال. محصولات ذکر شده بود تا آنجا که 23 دلار در هر ماسک — نشانه گذاری عظیمی از لیست قیمت از $1.27.

آمازون تلاش کرده است با تقلبی ماسک فروش از ابتدای رمان coronavirus شیوع زمانی که N95 ماسک تبدیل به یک ضرورت فوری برای کارگران ضروری. آمازون هشدار داد بازار فروشندگان در برابر قیمت سنگ آهن در بازار در اوایل فوریه در نهایت محدود کردن فروش هر دو صورت ماسک و ضد عفونی کننده دست در مارس 11th. KMJ ادعایی قیمت-درآوردن گرفت قبل از آن محدودیت رفت و به اثر ابتدا در فوریه 24.

طرح دعوی در دادگاه به نقل از تعدادی از شکایات مشتریان در مورد ماسک که به نظر میرسد هر دو فریب آمیزی با برچسب و گاهی اوقات ناقص است. "من فکر می کنم اینها جعلی N95 ماسک و فروشنده قیمت gouged من 20 برابر قیمت خرده فروشی" یکی شکایت می خواند. "ده-بسته جعلی N95 ماسک برای 150 $است فقط کج در طول این بیماری همه گیر."

3M نشده و افزایش قیمت آن برای N95 ماسک و آمریکا عرضه شده است شدیدا کنترل شده توسط سازمان مدیریت اضطراری فدرال. که ترکیبی از تقاضای بالا و محدود عرضه ایجاد شرایط مناسب برای قیمت-درآوردن و KMJ است به دور از تنها شرکت را به استفاده از این وضعیت است. به عنوان بخشی از پر کردن آن 3M می گوید آن است که در یازده سایر دعاوی مربوط به محصولات تقلبی و قیمت سنگ آهن در بازار طی این بیماری همه گیر.

آمازون بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر از آستانه. اما صحبت کردن به مجلهاین شرکت با تاکید بر ضد آن-قیمت-درآوردن تلاش گفت: آن را حذف کرده و بیش از 500,000 همه گیر-محصولات مرتبط را از بازار پس از وقوع آغاز شد. قابل توجه KMJ خود را با استفاده از حساب های متعدد ارائه 45 محصولات مختلف در سراسر سه حالت مختلف عرض است.

این شرکت خواسته است تا به صورت قانونی خسارت به عنوان بالا به عنوان $2 میلیون دلار و دائم حکم علیه متهمان از فروش کالا با شناسایی 3M.

"فروش و ارائه به مشتریان تقلبی, آسیب دیده, کمبود, و یا در غیر این صورت تغییر ماسک و درگیر شدن در قیمت-درآوردن متهمان باعث آسیب جبران ناپذیر به 3M شهرت" شکایت می خواند. "وجود دارد هیچ درمان کافی در قانون برای این آسیب است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن