مبارزه با کرونا در بدترین ضربه ماهاراشترا نیاز به برخی از احشاء

Mysurean دکتر Meghana در خدمت JJ بیمارستان در بمبئی کانون از ویروس قاتل توسط M. T. Yogesh کومار میسور/Mysur

توسط PARINEWS در 28 اردیبهشت 1399

Mysurean دکتر Meghana در خدمت JJ بیمارستان در بمبئی کانون از ویروس قاتل

توسط M. T. Yogesh کومار

میسور/Mysuru: در زمانی که ماهاراشترا است شاهد افزایش تعداد Coronavirus موارد یک بانوی جوان, دکتر, از Mysuru است که نه تنها کمک به تاج رزمندگان در بمبئی با ارائه مواد غذایی و PPE کیت به آنها بلکه در خدمت بیماران آلوده.

ماهاراشترا یکی از بدترین آمار متحده در این کشور با این بیماری همه گیر. این مرکز اعلام کرده بمبئی به عنوان یکی از نقاط مهم از COVID-19 در کشور و اقدامات مختلف گرفته شده توسط مقامات برای جلوگیری از گسترش ویروس در آن پر جمعیت زاغه.

بسیاری از مناطق مسکونی در بمبئی اعلام شده به عنوان مناطق قرمز. در این تست زمان, Dr. K. R. Meghana کار 14 ساعت در هر روز در JJ بیمارستان (COVID بیمارستان) است که در نزدیکی VT ایستگاه در بمبئی. او نه تنها مراقبت از بیماران آلوده بلکه مدیریت عرضه مواد غذایی و تجهیزات ایمنی به بهداشت و درمان جامعه است.

دختر Ranganathan و Mohana Ranghanathan ساکنان Vijayanagar 3 مرحله در Mysuru دکتر Meghana اتمام MBBS در میسور پزشکی دانشگاه و موسسه تحقیقاتی (MMC&RI) در سال 2017. پس از خدمت در K. R. بیمارستان برای یک سال در OPD بخش او او MS چشم پزشکی در JJ بیمارستان.

ماهاراشترا دولت در حال حاضر توجه به مسئولیت مدیریت COVID-19 بیماران آلوده. دکتر Meghana شروع زندگی حرفه ای خود را در بیمارستان سنت جورج در بمبئی است که پدر و مادر سازمان JJ بیمارستان. او نیز از ماهاراشترا انجمن پزشکان مقیم (MARD) پس از برنده شدن در انتخابات.

ماهاراشترا بدترین ضربه

صحبت به 'ستاره میسور,' دکتر Meghana گفت: "در مقایسه با دیگر ایالت ماهاراشترا یکی از بدترین آمار متحده در این کشور است. هر روز بیش از 100 مورد گزارش شده. پزشکان ما در حال کار در سه شیفت. در بیمارستان ما در مجموع در 12 بخش و در هر یک از این بخش شش پزشکان در حال کار شب و روز برای مبارزه با این وضعیت. پس از اتمام وظیفه ما به مدت هفت روز ما باید تحت یک دوره قرنطینه برای هفت روز آینده. این روال تکرار شده است."

"ما یک ICU و جداگانه بخش دياليز در اینجا در بیمارستان ما. اگر هر گونه بیماران آلوده شناسایی شده در منطقه بمبئی آنها خواهد آورد و درمان در اینجا در بیمارستان ما. ما در حال انجام تست سواب در تمام بيماران بستری در 3 و 14 بعد از پذیرش. متاسفانه اکثر مردم آلوده شدن با این ویروس کشنده هستند و در گروه سنی 45 و بالاتر," او نشان داد.

زمان تست برای پزشکان

"با هم با برخی از سازمان های غیر دولتی ما MARD ارتباط گرفته مسئولیت تهیه غذا را از تاج هتل در بمبئی به پزشکان و دیگر کارکنان بهداشتی درمانی. در مجموع از شش سازمان های غیر دولتی در حال کمک به انجمن ما به ارائه صبحانه ناهار تنقلات شب و شام. ما همچنین خرید بیش از 5000 N-95, ماسک, PPE کیت و ملزومات دیگر از فروشندگان و ارائه آنها را به کارکنان بهداشت و درمان ما. بله من با شما موافقم که این یک تست هم برای ما, اما ما در این حرفه برای خدمت به مردم است," او گفت:.

"تاج های مختلف از تب. حداکثر تاثیر افراد کسانی هستند که دیگر شرکت morbidities و کسانی که در سن 50 سال و بیشتر. در اینجا ما در حال درمان آنها طبق پروتکل. متاسفانه همانطور که در حال حاضر وجود دارد هیچ درمان یا واکسن های موجود برای این بیماری," او اضافه شده است.

دکتر Meghana پدر و مادر ساکن در Mysuru. پدر او Ranganathan یک بازنشسته کارمند پروژه مهندسی هند به طور کلی به عنوان مدیر و مادرش Mohana Ranghanathan مشغول به کار به عنوان یک معلم در Lions مدرسه.

دکتر Meghana با پدر و مادر خود را.

افتخار پدر و مادر

Ranganathan زن گفت: 'SOM', "پس از او دوران کودکی, Meghana شده است از بچه های شجاع. او او دهم استاندارد در Lions Sevaniketan مدرسه و پلوتونیم در Sadvidya PU, کالج, Mysuru. او تا به حال به ثمر رساند 100 علامت در ریاضی. ما فکر او خواهد بود یک مهندس اما او تصمیم گرفتند برای پزشکی. او است که ما تنها فرزند و به طور طبیعی ما کمی می ترسم. ما بسیار افتخار از او. هر روز او تماس ما و سهام تجربه خود را با ما و 95 ساله مادر بزرگ Ranganayakamma."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن