کشش ایجاد ایمنی شورای مشورتی برای کمک به مرتب کردن بر اساس قوانین آن

امروز Twitch اعلام تشکیل آن ایمنی جدید شورای مشورتی یک گروه ساخته شده streamers دانشگاهیان و رهبران غیر انتفاع

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

امروز Twitch اعلام تشکیل آن ایمنی جدید شورای مشورتی یک گروه ساخته شده streamers دانشگاهیان و رهبران غیر انتفاعی است که توصیه به شرکت در آنلاین مسائل ایمنی. این شورا کمک خواهد کرد که حرکت یا کشش ناگهانی پیش نویس سیاست های جدید و قدیمی به روز رسانی آنهایی که توسعه محصولات جدید برای ایمنی و اعتدال حفاظت از منافع مردم به حاشیه رانده شده و شناسایی سمی روندهای در حال ظهور از پلت فرم.

در streamer سمت این گروه تشکیل شده است از انقباض شرکای شده اند که با استفاده از این سایت پر بار برای سال; آنها به ارمغان آورد در CohhCarnage, Cupahnoodle, FerociouslySteph و Zizaran که برخی از سایت را برجسته تر (و مشخص) شخصیت. دانشگاهیان هستند Sameer Laney و T. L. Taylor که کارشناسان سایبری و اینترنت / بازی مطالعات بود. گرد کردن تیم الکس هولمز معاون مدیر عامل شرکت دیانا جایزه و اما Llansó مدیر مرکز دموکراسی و فناوری را بیان رایگان پروژه است.

چه جالب در مورد این افراد این است که به عنوان یک گروه آنها کارشناسان در حرکت یا کشش ناگهانی و کارشناسان در آنلاین اعتدال که کشش تلاش کرده است با در حالی که برای. شاید قابل توجه ترین است Zizaran که در یک مصاحبه مطبوعاتی می گوید: او به دنبال به جلو به کمک به حرکت یا کشش ناگهانی روشن شدن قوانین خود را در مورد ممنوعیت و تعلیق. ظاهری تناقض از اعتدال اجرای بر روی پلت فرم است منجر به تعداد توضیحات از Twitch TOS و جداگانه شورای اسلامی است که وظیفه ساختن چیزهای واضح تر برای streamers راه بسیار هوشمند نشان می دهد که این شرکت فعال بودن در مورد اقدامات اجرایی خود را.

ابهام در اطراف حرکت یا کشش ناگهانی قوانین منجر به برخی از جالب رفتار از streamers که خود را در حال اجرا گرفتار آنها; آخرین مثال بود برجسته streamer ناتالیا "Alinity" Mogollon دادن خودش سه روز تعلیق پس از او به طور تصادفی نشان داد نوک پستان او را در یک جریان. (Mogollon شده است این مرکز از چند قوانین مجادلات خودش.)

Twitch بزرگترین زنده جریان پلت فرم بر روی این سیاره, و این واقعیت است که آن را درگیر یک شورا برای کمک به هدایت کشتی است و دلگرم کننده. آنچه که می رود در حرکت یا کشش ناگهانی معمولا در سیستم عامل های دیگر و امیدوارم سایت های مانند یوتیوب, بازی و میکسر را به دنبال خواهد داشت این شرکت منجر شود. بدون در نظر گرفتن شورای گام دیگری است, حرکت یا کشش ناگهانی گرفته شده به آن گوشه از اینترنت فقط کمی کمتر سمی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن