کانادا بازیگر Susheel کومار خودکشی

مندیا: چوب صندل شرکت ستاره Susheel کومار (30), خودکشی با دار زدن خود در خانه دوست در Induvalu روستا در taluk.

توسط PARINEWS در 20 تیر 1399

مندیا: چوب صندل شرکت ستاره Susheel کومار (30), خودکشی با دار زدن خود در خانه دوست در Induvalu روستا در taluk. او ساکن V. V. نگر 18 صلیب در مندیا شد و کار به عنوان یک مربی در یک باشگاه ورزشی در بنگلور.

Susheel عمل کرده بود در Duniya Vijay را 'Salaga,' 'Kamarottu چک-پست' و دیگر فیلم.

پس مستند تمام سالن ها بسته شدند و پس از سه ماه و Susheel حال بازگشت به خانه اش در مندیا. در جولای 6, Susheel رفت و به Induvalu ایجاد کرد جایی که او همراه با دوست خود Vishwa گرفته بود یک خانه در اجاره. هر دو Susheel و Vishwa تا به حال یک کلید هر یک از خانه و Susheel رفته بود به خانه در غیاب Vishwa آن را آموخته است.

به عنوان Susheel رفته بود بازگشت به خانه اش در مندیا خود و اعضای خانواده شروع به جستجو برای او و زمانی که آنها به خانه رفت در Induvalu ایجاد کرد دیروز آنها یافت Susheel حلق آویز.

پس از شکایت از Susheel پدر Nagaraju, مندیا پلیس در مناطق روستایی که با عجله به نقطه انجام mahazar و ثبت یک مورد. به عنوان بدن تجزیه آن را مشکوک است که Susheel ممکن است خودکشی حدود سه روز پیش.

با توجه به خانواده منابع وجود مشکل در خانواده اما Susheel بود روحی افسرده و پلیس مظنون است که Susheel گرفته اند ممکن است در این مرحله شدید به دلیل افسردگی است.

مندیا پلیس در مناطق روستایی که ثبت نام کرده اند یک مورد در این زمینه در حال بررسی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن