ولرم پاسخ به باز کردن 1.0

میسور/Mysuru: مکان های عبادت از جمله معابد و کلیساها و مساجد معروف و معابد جین خوردن مفاصل مانند هتل ها و رستو

توسط PARINEWS در 19 خرداد 1399

میسور/Mysuru: مکان های عبادت از جمله معابد و کلیساها و مساجد معروف و معابد جین خوردن مفاصل مانند هتل ها و رستوران ها و مراکز خرید باز در Mysuru صبح امروز پرتاب زندگی بازگشت به قبل از مستند روز. سینما سالن multiplexes استخرهای شنا و کافه ها و سالن های ورزشی مدارس و دانشگاه های, در میان چیزهای دیگر باقی خواهد ماند تعطیل تا اطلاع ثانوی.

تمام مکان هایی که شده اند مجاز به باز امروز زیر دقیق پروتکل برای جلوگیری از گسترش ویروس. آنها مستقر اضافی احتیاطی و در حال دادن تبلیغات گسترده ای را به مشتریان خود. اما پاسخ مردم به باز کردن 1.0 بود ولرم نه خیلی جمعیت بود و شاهد در این مکان بود ، سهامداران می گویند که مردم هنوز هم با احتیاط و آن را ممکن است چند روز به حالت عادی بازگشت.

خدمات مهمان نوازی

خدمات مهمان نوازی بیش از حد از سر گرفته عملیات مکی برای هتل ها و خانه های تعطیلات. در حالی که برخی رده ستاره هتل ها در Mysuru باز نشد امروز دیگر هتل ها و رستوران ها باز بود اما با احتیاط. برخی از هتل ها مانند تیپ گروه Grand Mercure دیدم مردم چک کردن در به اتاق. آن است که دیده می شود که چگونه به سرعت بخش مهمان نوازی قادر خواهد بود به آدرس COVID-19 نگرانی و جذب بازدید کنندگان و گردشگران است.

محبوب خوردن مفاصل در سراسر شهر بیش از حد باز برای کسب و کار اما با جمعیت کمتر. وجود دارد تنها چند صبحانه خواران در هتل های معروف که در آن ترتیبات صندلی ساخته شد و در چنین راهی است که اجتماعی فاصله دارد نگهداری می شود. برخی از هتل ها منتشر کرده اند و پوستر که حاوی لیستی از بایدها و نبایدها برای مشتریان. ثابت جمعیت شد و انتظار می رود در شب پس از مردم بازگشت از محل کار گفت: مدیران هتل ها.

مکان های عبادت

در میان مکان های عبادت است که امروز باز شد روپیه Chamundeshwari معبد در بالای Chamundi تپه Tripurasundari Jwalamukhi معبد در Uthanahalli, Sri Lakshmivenkataramanaswamy معبد در Vontikoppal تمام معابد داخل کاخ میسور محل از جمله Trinayaneshwara Swamy معبد Panchamukhi Anjaneyaswamy معبد در ایروین جاده 101 Ganapathy معبد در Agrahara, Amrutheshwara معبد در Dewans جاده Eshwara معبد در Ramanuja جاده و Chandramouleshwara معبد در Mathru Mandali دایره باز شد.

چک کردن درجه حرارت بدن در ورودی با مادون قرمز دماسنج استفاده از دست sanitisers پوشیدن ماسک با جانبازان و کارمندان و همچنین حفظ اجتماعی فاصله مشترک بودند مناظر در همه جا.

تنها دارشان' اجازه داده شد در معابد و هیچ توزیع Theertha Prasadam یا Dasoha (رایگان مواد غذایی). حتی Srikantenswaraswamy معبد در ننجنگود, Sriranganathaswamy معبد در Srirangapatna و Nimishamba معبد باز شد.

اگر دولت دستور داده است تا مکان های گردشگری برای باز کردن کریشنا رجا ساغر سد بسته باقی ماند امروز و با توجه به Cauvery Neeravari Nigam محدود است که مدیریت سد آن را حداقل به مدت 15 روز برای سد برای باز کردن برای گردشگران است.

خود نماز تشک

بسیاری از برجسته مساجد از جمله Eidgah مسجد Kutchi ممان مسجد, Ya Allah مسجد, عمر خیام, Masjid Al-badr-مسجد قوبا مسجد Nimrah مسجد, مسجد E Azam, Masjid-E-Noor مسجد Ul Muslimeen, Kaif مسجد الاقصی و مسجد باز برای نماز صبح. بسیاری از اقدامات احتیاطی گرفته شد از جمله اجتماعی فاصله و sanitising.

آگاهی پوستر قرار داده شد تا در چند اسوه. در مساجد بیش از حد وجود دارد تعداد محدودی از مردم به نماز و طبق دستورالعمل صادر شده توسط مسجد جامع مدیریت کمیته جانبازان را به خود نماز تشک.

Chamaraja حوزه سابق MLA Vasu و از جمله رهبران سابق Corporator و عضو کارناتاکا حاج کمیته سهیل Baig و آقا Khazi از Mysuru Hazrath مولانا محمد عثمان Shariff توزیع حرارتی غربالگری ماشین آلات به تمام مساجد و معابد در Chamaraja حوزه امروز است. Devaraja بلوک جمهور Sundar کومار, اکبر Naushad, Rahmathulla, تیپو سید و دیگران حاضر بودند.

در مورد کلیساها بیش از حد جمعیت کمتر شد و امروز شاهد آن را به عنوان یک روز کاری است. حتی مشهور سنت فیلومنا کلیسای sported یک ترک نگاه با وجود باز شدن امروز.

هر چند هتل و رستوران باز, برای ناهارخوری, تعداد مشتریان باقی مانده کمیاب در بخش هایی از این شهر است. تنها takeaways اجازه داده شد در هتل ها و رستوران ها تمام این روز است. مراکز خرید از جمله B. M. زیستگاه بازار, Garuda, مرکز خرید فروم در مرکز شهر و بازار میسور باز شد پس از کامل sanitisation. اما تنها تعداد انگشت شماری از مشتریان عمدتا به بانوان و جوانان دیده می شد خرید در صبح است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن