سامسونگ اعلام کرد 50-سنسور دوربین مگاپیکسلی با فوکوس خودکار سریع تر

سامسونگ اعلام کرده است جدید 50 مگاپیکسل سنسور دوربین به نام ISOCELL GN1. این سامسونگ اولین سنسور شامل دو پیکسل

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

سامسونگ اعلام کرده است جدید 50 مگاپیکسل سنسور دوربین به نام ISOCELL GN1. این سامسونگ اولین سنسور شامل دو پیکسل فوکوس اتوماتیک و Tetracell pixel-binning که این شرکت می گوید باید با ارائه ترکیبی از عملکرد سریع و خوب در نور کم کیفیت تصویر.

پیکسل حجم 1.2 ميکرومولار نزدیک به آنچه شما می خواهم پیدا کردن بر روی یک تلفن معمولی سنسور دوربین از وضوح بالا تراشه که تبدیل شده ایم به طور فزاینده ای محبوب در سال گذشته-به علاوه. واضح رقیب جدید سونی IMX689 سنسور ویژه در گوشی های مانند Oppo Find X2 Pro که دارای 48 مگاپیکسل در 1.22 ميکرومولار. به طور پیش فرض سامسونگ سنسور را 12.5 مگاپیکسل عکس ها با چهار پیکسل binned به یکی.

علاوه بر این از دو پیکسل, phase detection فوکوس اتوماتیک به ذکر است از آنجا که سامسونگ تا به حال اخیر با مشخصات بالا شکست در آن منطقه است. کهکشان S20 فوق العاده که با استفاده از 108 مگاپیکسلی با سنسور بدون dual-pixel تکنولوژی رنج می برد از ضعیف فوکوس اتوماتیک عملکرد; سامسونگ گفت: این امر مسئله ثابت هر چند ما شده اند قادر به تست برای بهبود است.

در هر صورت ترکیبی از با وضوح بالا و سریع سرعت فوکوس اتوماتیک است که به وضوح سامسونگ اولویت با ISOCELL GN1. این شرکت می گوید این سنسور وارد تولید انبوه این ماه پس از آن نباید بیش از حد طولانی قبل از آن نشان می دهد تا در گوشی های.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن