Zipline را هواپیماهای بدون سرنشین در حال ارائه تجهیزات پزشکی و PPE در کارولینای شمالی

Zipline را هواپیماهای بدون سرنشین در حال ارائه لوازم پزشکی و تجهیزات حفاظت فردی به Novant Health Medical Cente

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

Zipline را هواپیماهای بدون سرنشین در حال ارائه لوازم پزشکی و تجهیزات حفاظت فردی به Novant Health Medical Center در Charlotte, North Carolina این دو شرکت امروز اعلام کرد. از همه مهمتر با توجه به COVID-19 گیر تحویل به طور کامل بدون تماس. Zipline می گوید این اولین اضطراری هواپیماهای بدون سرنشین تدارکات عملیات برای کمک به بیمارستان پاسخ دادن به این بیماری همه گیر است و همچنین طولانی ترین-محدوده هواپیماهای بدون سرنشین تحویل سرویس که تایید شده در ایالات متحده است.

"ما به احتمال زیاد در دراز مدت مبارزه با COVID-19," Zipline مدیر عامل شرکت کلر Rinaudo در بیانیه ای گفت. "با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین تماس تدارکات خواهد بود یک ابزار مهم در این تلاش. کار در جریان است در اینجا در کارولینای شمالی ارائه خواهد شد بقیه کشور با یک طرح برای چگونه برای ساخت بیشتر انعطاف پذیر و پاسخگو سیستم مراقبت های بهداشتی ممکن است."

این سرویس را آغاز کرده است با ارائه منابع به Novant Health را هونترسویل مرکز پزشکی از یک انبار در کنار آن تسهیلات در Kannapolis, North Carolina. هنگامی که هواپیماهای بدون سرنشین به مقصد خود برسد آنها را رها منابع از طریق چتر نجات معنی این مرکز نمی کند نیاز به هر گونه زیرساخت های اضافی برای دریافت تحویل. Zipline می گوید آن هواپیماهای بدون سرنشین می تواند تقریبا چهار پوند وزن حمل و نقل و سفر در سرعت 80 مایل در ساعت.

در حال حاضر Zipline داده شده است اداره هوانوردی فدرال (FAA) تایید برای پروازهای بیش از دو راه با سفرهای دور بین 20 و 30 مایل است. این شرکت را هواپیماهای بدون سرنشین را در مجموع طیف وسیعی از بیش از 100 مایل به این معنی که آنها قادر به رسیدن به 30 بیشتر Novant Health امکانات در انتظار تایید FAA. در دو سال آینده Novant و Zipline امید به FAA go-ahead برای خدمت به امکانات بهداشتی و حتی بیماران' خانه به عنوان بخشی از یک کامل تجاری خدمات.

اگر چه این است که ما برای اولین بار Zipline, این اولین بار نیست که این شرکت هواپیماهای بدون سرنشین استفاده شده است برای ارائه تجهیزات پزشکی در سطح جهان است. در سال 2016 هواپیماهای بدون سرنشین تدارکات شرکت شروع به ارائه خون در رواندا در چه بود, در آن زمان برای اولین بار ملی هواپیماهای بدون سرنشین تحویل سیستم. در سال 2019 آن را گسترش عملیات به غنا. در مجموع این شرکت می گوید آن هواپیماهای بدون سرنشین را به پرواز بیش از 1.8 میلیون خودمختار مایل و در حال حاضر آن را با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای کمک به پاسخ به COVID-19 همه گیر در هر دو کشور.

Zipline و Novant Health نه تنها شرکت ها به استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای تحویل تجهیزات پزشکی در شمال امریکا است. اخیرا در ماه آوریل یو پی اس و CVS شروع به استفاده از Matternet را M2 هواپیماهای بدون سرنشین برای تحویل دارو به یک جامعه بازنشستگی در فلوریدا. در حالی که Zipline را هواپیماهای بدون سرنشین تحویل به طور مستقیم به تجهیزات پزشکی در فلوریدا Matternet را هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می شود برای ارائه به یک وانت در محل, قبل از یو پی اس وسیله نقلیه زمین طول می کشد بسته به ساکن ،

الفبای بال نیز در حال حاضر در حال انجام هواپیماهای بدون سرنشین تحویل در ویرجینیا اگر چه این شامل آیتم های خانگی مانند مواد غذایی و قهوه به جای اقلام پزشکی. که متوقف نشده تقاضا از افزایش به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر به عنوان افراد اجتماعی فاصله به جای رفتن به فروشگاه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب