رودخانه لاکشمانترتا در هونسور

Hunsur : رودخانه لاکشمانترتا در حال سرریز شدن است که باعث تخریب گسترده محصولات در پی کاهش شدید در ولسوالی کداگ

توسط PARINEWS در 19 مرداد 1399

Hunsur : رودخانه لاکشمانترتا در حال سرریز شدن است که باعث تخریب گسترده محصولات در پی کاهش شدید در ولسوالی کداگو و Hunsur taluk از یک هفته گذشته. Hunsur به عنوان یک اقدام احتیاطی، اداره تالوک در حال جابه جا کردن ساکنان ساکن در مناطق جانبی منطقه است.

جریان خروجی از سد ساخته شده برای رودخانه لاکشمانترتا در نزدیکی Hanagodu افزایش یافته است به 5600 cusecs پنجشنبه. به دلیل افزایش جریان در طول یک هفته گذشته، 12000 cusecs آب در حال گردش از طریق رودخانه است. سه خانواده در هر یک از Hanagodu، Sindenahalli و Kamagowdanahalli و همچنین شش خانواده در Billenahosahalli به مکان های امن تر است.

به دلیل سرریز شدن رودخانه لاکشمانتهرتا، جاده های اصلی که هونسور و هاناگودو، هاناگودو را به کولوویج و جاده کاماگوداناهالی متصل می کنند، در زیر آب زیر آب قرار گرفته اند که در نتیجه حرکت وهیکولار ممنوع شده است.

صدها هکتار زمین کشت شده در اطراف روستاها از جمله Sindenahalli، Abburu، Doddahejjuru، Billenahosahalli، Mudaganuru، Koluvige و Kiranguru از Hanagodu hobli زیر آب غرق شده اند و باعث آسیب سنگین به زنجبیل، تنباکو، ذرت و سایر محصولات در منطقه شده است.

پس از گرفتن سهام از وضعیت سیل، Tahsildar Basavaraj، EO Girish و تیم خود در حال حاضر نظارت بر عملیات امداد و نجات. همچنین این تیم از نزدیک وضعیت و عملیات نجات افرادی را که در مناطق کم سطح زندگی می کنند، زیر نظر دارد.

Tahsildar Basavaraj که با ستاره میوسر صحبت می کرد، گفت: «ما تمام اقدامات احتیاطی لازم را برای غلبه بر وضعیت موجود انجام داده است. ما با اداره منطقه در کوداگو در ارتباط يم مردم به این نگرانی نیاز ندارند که اداره تالوک آماده و آماده است تا همه کمک های لازم را به آنها ارائه دهد."

همچنین او خطاب به مردم آسیب دیده از وضعیت سیل. مردم نمایندگان، مقامات، رهبران سازمان های مختلف و روستاییان حضور داشته اند.

سطح آب در رودخانه لاکشمانترتا به دلیل بارش باران های شدید هر روز در حال افزایش است. افراد ساکن در مناطق کم جا قبلا ً توصیه شده اند که به مناطق امن یکه و امن انتقال داده شوند. دو تیم متشکل از بازرسان بهداشتی Satish و Mohan تشکیل شده اند برای مدیریت این وضعیت. ما به ساکنان خیابان داونی شهر، خیابان براهمیس، آببیرنگر، رهمت محال، جاده قدیمی ک.ر.ناگار و سایر مناطق در کنار رودخانه دستور داده شده است تا به مناطق امن یجا شوند. پناهگاه ها در مدارس دولتی شهر و امبدکار بهاوان راه اندازی شده اند، می گوید منجوناث، کمیسیونر Hunsur CMC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب