هیچ قحط و غلا از سریع آنتی ژن تست کیت در منطقه: DC

میسور/Mysuru: حفظ که هیچ کمبود وجود دارد سریع آنتی ژن کیت در منطقه, معاون کمیساریای (DC) Abhiram G. Sankar گفت

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

میسور/Mysuru: حفظ که هیچ کمبود وجود دارد سریع آنتی ژن کیت در منطقه, معاون کمیساریای (DC) Abhiram G. Sankar گفت که دولت عرضه کرده است 2,300 کیت در اولین زیادی و 10000 در آینده به این منطقه است.

صحبت به فشار افراد در ZP سالن اینجا دیروز سی گفت که با مجموع 12,300 کیت Mysuru منطقه نمی افتد کوتاه از تعداد مورد نیاز و منطقه است در میان کسانی که بالاترین تعداد کیت در دولت است. تشریح گزارش در برخی از بخش های این رسانه است که گفت که در این منطقه وجود نداشت در کیت به طور کامل اشتباه او گفت که سریع آنتی ژن تست در حال حاضر آغاز شده در N. R. مونتاژ بخش و در Nachanahallipalya در K. R. مونتاژ بخش هفته گذشته است. آزمون آغاز خواهد شد در Kailaspuram, مندی Mohalla و لشکر Mohalla آینده تحت Chamaraja مونتاژ بخش از امروز او اضافه شده است.

پاسخ به یک پرس و جو در شکایت است که COVID-19 بيمار در حال گرفتن درمان مناسب او گفت که او به دکتر نیست او نمی توانم بگویم که آیا بیمار نیاز به یک حمایت یا نه. "این درست نیست در بخشی از من را به دخالت در پروتکل برای COVID-19 درمان پزشکی" او اشاره کرد.

با اشاره به JK تایر خوشه موارد سی گفت که حدود 200 از 1000 کارمند مورد آزمایش قرار گرفته اند مثبت است.

سواب آزمایشگاه تست به آمده تا در CFTRI

اضافه کردن یک ترین مرکز آزمایش یک گلو و بینی گرد و خاک آزمایشگاه تست خواهد شد تا در CFTRI پردیس اواخر این هفته. اشاره به این که CFTRI مقامات آگاه بود او را از باز کردن آزمایشگاه از 20 ژوئن خود Abhiram G. Sankar گفت که برای برخی از فشار دادن دلایل باز شده است به تعویق افتاد و در حال حاضر این آزمایشگاه است و انتظار می رود باز این هفته است. اشاره به این که این آزمایشگاه می توانید تست 450 تا 700 نمونه یک روز او گفت که به عنوان هر فرصتی وجود دارد که این گزارش ممکن است با تاخیر اگر آزمایشگاه است که سبب شیوع این CFTRI کارگردانی شده است برای انجام آزمایش حداکثر آزمایشگاه ظرفیت.

چهار بیمارستان برای انجام سریع آنتی ژن آزمون: اعلام کرد که چهار تن دیگر در بیمارستان های خصوصی در شهرستان ها با توجه به دولت اجازه برای انجام سریع آنتی ژن تست او گفت که آپولو BGS بیمارستان در حال حاضر اجازه. پس از گرفتن اجازه مجاز بیمارستان را دریافت ICMR پورتال ورود شناسه و رمز عبور پس از آن است که اجباری برای بیمارستان ها به طور منظم به روز رسانی ICMR در تست های انجام شده او گفت:. پورتال کاربر فعال خواهد شد و برای دریافت اطلاعات مورد نیاز از هر بخشی از کشور او اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن