بروید بخوانید این نرم افزار طراح را چرا گوگل کلاس درس است تا سیاه

به عنوان دانش آموزان در سراسر جهان همچنان به مطالعه از خانه به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر گوگل کلاس

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1399

به عنوان دانش آموزان در سراسر جهان همچنان به مطالعه از خانه به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر گوگل کلاس درس, نرم افزار تبدیل سریع ارزشمند از راه دور ابزار یادگیری است. اما به عنوان بسیاری از در حال کشف, گوگل, نرم افزار است به دور از کامل است. Adobe اصلی طراح Khoi فينه استفاده از وبلاگ خود را به وزن در جایی که او فکر می کند گوگل نرم افزار را اشتباه می رود. آن را جذاب و به خوبی به ارزش خواندن.

به عنوان شما می خواهم انتظار از کسی که با این نسخهها کار در نرم افزار Adobe بسیاری از Vinh استدلال در مورد خود نرم افزار. فينه توصیف واضح طراحی اشتباه در کلاس درس مانند عدم وجود خود را از customizability آن فقیر ادغام با گوگل خدمات دیگر و به طور کلی آن کندی.

وقتی دیدم گوگل کلاس درس برای اولین بار فوری من فکر کردم "این است که به وضوح یک بودجه محصول که رتبه نسبتا پایین در لیست گوگل اولویت است." بچه های ما با استفاده از نسخه اپل و صرفنظر از این واقعیت ناخوشایند است که آن را حداقل در چند مرحله پشت سر کلاس درس گوگل در مرورگر این محصول به عنوان یک کل است که آهسته زیبا و نچسب است. کار می کند اما فقط به سختی و آن را فاقد تقریبا هر کاربری مدرن و تجربه affordance معمولا در بر داشت در مدرن ترین نرم افزار بهره وری.

اما فينه هسته استدلال این است که این سرویس از بزرگترین مشکلات منعکس چه گسترده تر جامعه undervalues آموزش و پرورش است. در حالی که دفاتر مدرن طراحی شده بود "یک نوع کار-رفت و آمد مکرر که در آن بازی است که در لایه ای با بهره وری" Vinh استدلال می کند که مدارس باید یک رویکرد قدیمی تر.

هنگامی که شما راه رفتن به اکثر مدارس شما بلافاصله به این معنا که ماشین آلات مديريت آموزشی تقدم بیش از دانش آموزان با وجود این اغلب تلاش شجاع از معلمان و کارکنان برای مقابله با آن تعصب. همه از این صحبت می کند حجم در مورد چگونه ما ارزش دانش آموزان و کودکان است.

این تفاوت فينه می گوید: در حال حاضر می تواند دیده می شود در دنیای نرم افزار و برنامه های. محل کار و بهره وری, نرم افزار شل فوق العاده از ویژگی های غنی و پر شده با ویژگی های است که اجازه دهید مردم بیان خودشان هستند. Gifs, نظر سنجی و آزمونها را شل "یک hub برای هر شرکت فرهنگ یک مخزن برای محل کار تمایلات و یک محل برای کارکنان به اویختن, حتی زمانی که آنها در ساعت است." اما گوگل در کلاس درس یک داستان متفاوت است.

بزرگتر چارچوب این فقر مشترک تجربه کاربر affordances اگر چه گوگل کلاس درس مطلق عدم بشریت است. این برنامه نه تنها یدکی آن را بی ثمر آن را وظیفه گرا و بهینه سازی شده برای تکالیف یادگیری گرا و بهینه سازی شده برای مردم.

در گوگل کلاس درس دانش آموزان یک چاره اندیشی موقت و تجربه خود را با استفاده از این برنامه به مقدار کمی بیشتر از یک تشریفات.

من فکر نمی کنم فينه استدلال و بدون نقص خود را. میگوید که او در مقایسه با گوگل درس به شل به جای یک محل کار بهره وری برنامه های ساخته شده توسط گوگل خود را (احتمالا به این دلیل که شرکت اتفاقی رویکرد به پیام به این معنی است که یک وجود ندارد). اما هنوز هم کاملا ارزش خواندن و ما نمی تواند کمک کند اما امیدواریم گوگل طول می کشد و انتقاد سازنده خود در هیئت مدیره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن