Peloton راه اندازی Roku برنامه

وجود دارد در حال حاضر یک Peloton کانال های موجود بر روی پلتفرم Roku. هر کسی با یک دستگاه Roku می توانید ثبت نا

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399

وجود دارد در حال حاضر یک Peloton کانال های موجود بر روی پلتفرم Roku. هر کسی با یک دستگاه Roku می توانید ثبت نام برای دسترسی به Peloton را instructor-led تمرینات خود را از تلویزیون.

"ما هیجان زده به رول از ما بهترین در کلاس جریان تناسب اندام, خدمات بر روی پلتفرم Roku" گفت: کارینا Kogan SVP و مدیر کل Peloton دیجیتال, در بیانیه ای. "ما شاهد رشد تعامل با تلویزیون ما برنامه های ویژه به عنوان بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان به دنبال در خانه, تناسب اندام, راه حل برای نگه داشتن آنها را از نظر جسمی و ذهنی مناسب است."

نمی شود شگفت زده اگر شما تبلیغات را ببینید. Peloton نرم افزار را اهرم Roku "ماشین-یادگیری با هدف قرار دادن قابلیت" برای تبلیغ برنامه برای Roku کاربران خواهد بود که به احتمال زیاد به استفاده از آن.

شما نمی نیاز به یک Peloton دوچرخه یا تردمیل برای استفاده از این برنامه (هر چند دوچرخه و تردمیل جلسات موجود در کانال Roku). نیز وجود دارد طبقه-بر اساس تمرینات در دسترس از جمله قدرت یوگا HIIT رقص و مراقبه است. این برنامه شامل هزاران نفر از گزینه های Roku می گوید.

اگر شما در حال حاضر Peloton حساب شما می توانید با ورود به این کانال با اعتبار خود را. کاربران جدید می توانید با استفاده از یک نسخه آزمایشی 30 روزه رایگان; پس از آن نرم افزار-تنها عضویت $12.99 قیمت در هر ماه. (شما می توانید ثبت نام خود را در تلویزیون با Roku پرداخت.)

به عنوان همه گیر هدایت می شود بیشتر افراد به دنبال خانه تمرین حل Peloton گسترش یافته و به تعدادی از سیستم عامل جدید. از اواخر ماه فوریه این شرکت راه اندازی کرده است برنامه های تلویزیون اپل و اندروید TV به عنوان به خوبی به عنوان Chromecast پشتیبانی برای آن برنامه iOS (iOS را قادر می سازد به کاربران برای بازیگران کلاس های خود را به هر دستگاه است که پشتیبانی از Chromecast).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب