بین المللی پرستاران روز جشن در Mysuru

شمع روشنایی کیک برش felicitation در بیمارستان های شهرستانرویداد آنلاین در دولت دانشکده پرستاری میسور/Mysuru: پ

توسط PARINEWS در 23 اردیبهشت 1399
  • شمع روشنایی کیک برش felicitation در بیمارستان های شهرستان
  • رویداد آنلاین در دولت دانشکده پرستاری

میسور/Mysuru: پرستاران شده اند و ستاره ها برای COVID-19 همه گیر در سراسر جهان برای خود نمونه شجاعت و فداکاری و پشتکار است. موضوع بین المللی پرستاران روز-2020 توسط پرستاران: یک صدا به سرب و پرستاری جهان به سلامت.'

امروز مارس 12, بین المللی است, پرستاران, روز, جشن تولد سالگرد فلورانس نایتینگل — "بانوی با لامپ'. روز جشن گرفته است به اذعان عظیم نقش پرستاران در حفظ سلامت انسان است. در این سال آنها خستگی ناپذیر درگیر در مراقبت از COVID-19 بيمار و در حال تمرکز بر اولویت بندی عفونت پیشگیری و کنترل در میان بیماران نفر و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در سراسر واحد در یک بیمارستان.

در Mysuru شمع-روشنایی برش از کیک و felicitation به پرستاران مشخص شده بین المللی پرستاران در بیمارستان های مختلف و دانشکده پرستاری. پرستاری وزارت JSS بیمارستان جشن روز پرستار در شیوه ای ساده با ارائه اهدای گل و ادای احترام به تصویری از فلورانس نایتینگل در گروه.

هر چند این روز جشن گرفته می شود در یک شیوه ای بزرگ هر سال توسط گروه پرستاری در ارتباط با JSS دانشکده پرستاری و دانشکده پرستاری و جشن ساده بود در این سال با توجه به شیوع COVID-19. بیمارستان مدیر خدمات پرستاری جانت Mathias و دیگران حاضر بودند.

پرستاران روز جشن گرفته شد در K. R. بیمارستان توسط شمع روشنایی در ورودی بیمارستان توسط پزشکان و پرستاران. صحبت به مناسبت K. R. پزشکی بیمارستان سرپرست Dr. B. L. Nanjundaswamy ستایش پرستاران برای خدمت خالصانه.

پرستاری سرپرست P. K. Leelavathi District انجمن پرستاران دبیر Pushpavathi شیرها باشگاه Vaidyas رئیس جمهور دکتر Manjunath شیرها منطقه خدمات و فعالیت های هماهنگ T. L. Ravindranath و دیگران حاضر بودند.

در دولت دانشکده پرستاری در میسور پزشکی دانشگاه و موسسه تحقیقاتی (MMC&RI) در محل این رویداد را جشن گرفتند آنلاین و دانشجویان شاهد کل برنامه از طریق سیستم عامل های دیجیتال.

جشن افتتاح شد توسط MMC&RI مدیرکل و مدیر Dr. C. P. Nanjaraj. MMC&RI اصلی Dr. K. R. Dakshayini دولتی دانشکده پرستاری اصلی Dr. K. P. Dakshayini استادیار گروه آناتومی Dr. K. T. Chandrashekar ارشد کتابداری و اطلاع رسانی V. Chikkamath و دیگران حاضر بودند.

Columbia Asia بیمارستان در Mysuru-بنگلور, جاده, جشن روز ارج نهادن به پرستاران و به آنها هدیه. این مقامات در حال حاضر مورد ستایش قرار داد خدمات ارائه شده توسط پرستاری برادری خود را برای 24×7 سرویس برای ترویج سلامت و به مناسبت گرامیداشت این سهم ارزشمند به جامعه است.

رئیس خدمات پزشکی دکتر Upendra Shenoy, مدیر کل Col. Rahul Tewari, رئیس خدمات پرستاری Sija سانجی مشاور اورولوژیست دکتر Dinesh Kumar و دیگران حاضر بودند.

Cauvery قلب و Multispeciality بیمارستان جشن روز پرستار با نور شمع و برش کیک. صحبت پس از پرداخت اهدای گل و ادای احترام به تصویری از فلورانس نایتینگل رئیس بیمارستان دکتر G. R. Chandrashekar گفت که پرستاری نجیب بود حرفه ای و حرفه ای بسیار مهم است به عنوان آن است که پرستاران که در درمان بیماران از نزدیک.

پرستاري و Smitha Chetan گفت که این روز جشن گرفته بودن در شیوه ای ساده با برش کیک با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. کارکنان بیمارستان در حال کار با شعار ارائه خدمات سلامت به همه و اقدامات احتیاطی گرفته شده است.

بیمارستان مدیر عامل دکتر Sarala Chandrashekar مدیر مرکز Sandeep Patel, دکتر Vaidyanathan, Dr. B. N. Rajeev و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن