Realme اعلام €499 اروپا شاخص با periscope زوم و 120 هرتز صفحه نمایش

Realme جدید بالا پایان تلفن, و برای اولین بار با نام تجاری آوردن آن به اروپا و قبل از آن معمول سر زمین هند است

توسط PARINEWS در 6 خرداد 1399

Realme جدید بالا پایان تلفن, و برای اولین بار با نام تجاری آوردن آن به اروپا و قبل از آن معمول سر زمین هند است. این Realme X3 Superzoom در حال راه اندازی در اسپانیا و بریتانیا برای اولین بار به عنوان بیشتر از محصولات جدید شرکت از جمله Realme سازمان دیده بان و Realme گروه است.

به عنوان شما می خواهم انتظار از نام های X3 Superzoom را از ویژگی های کلیدی است periscope لنز زوم از ویژگی های است که تا کنون تنها در برجسته گران قیمت و دستگاه های گل سرسبد مانند Oppo Find X2 Pro و یا سامسونگ Galaxy S20 فوق العاده. این لنز است که زوج با یک 8 مگاپیکسلی و حسگر ارائه می دهد 5x بزرگنمایی بیش اولیه 64 مگاپیکسلی; چهار دوربین آرایه پر شده است توسط یک 8 مگاپیکسلی ultrawide و 2 مگاپیکسلی ماکرو.

این X3 Superzoom یک 6.6 اینچ صفحه نمایش 1080p با 120 هرتز سرعت رفرش. وجود دارد یک برش برای 32 مگاپیکسل دوربین عکاسی از خود و یک 8 مگاپیکسلی ultrawide. این گوشی با استفاده از پانل ال سی دی نه یک OLED که شاید توضیح می دهد که کمی بزرگتر از حد معمول چانه در لبه پایین. که همچنین می تواند به همین دلیل این گوشی حسگر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه پاور در سمت, به جای صفحه نمایش.

این پردازنده یک پردازنده گل میمون 855+ بود که آخرین گل سرسبد کلاس تراشه کوالکام ساخته شده قبل از آن آغاز وادار کردن همه را شامل 5G مودم در کنار 865. وجود دارد از 4200 میلی آمپر باتری است که اتهامات در 30W بیش از USB-C. سخنرانان و haptics خیلی خوب و Realme ادعا "سه لایه ضد آب" در تلفن شاسی — هیچ رسمی IP امتیاز ،

به طور کلی Realme X3 Superzoom به نظر می رسد مانند یک ترکیب غیر معمول از مفید امکانات و نه کاملا-شاخص-کلاس طراحی. اگر شما در مورد مراقبت از چانه اندازه و 5G نگاه در جاهای دیگر. اما Snapdragon 855+ هنوز یک جامد تراشه 120Hz به یک نقطه فروش بزرگ حتی برای یک ال سی دی و این است که ارزان ترین گوشی با یک periscope لنز تله با فاصله. آن را جذاب ورود به بازار اروپا.

در اروپا Realme X3 Superzoom فروخته خواهد شد در یک پیکربندی با 12 گیگابایت رم و 256 GB از ذخیره سازی برای 499 (~$550) و یا £469 ($575) در انگلستان است. سفید و آبی colorways در دسترس هستند. Preorders امروز در آغاز realme.com و خرده فروشی های مختلف کانال های فروش مجموعه ای برای شروع در ماه ژوئن 4th.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن