سونی اعلام کرد که پلی استیشن 5, نسخه دیجیتال, بدون دیسک درایو

سونی تا به حال یک شگفتی بزرگ آن را مخفیانه به دقیقه آخر آن پلی استیشن 5 فاش رویداد: دیجیتال-تنها نسخه های آیند

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

سونی تا به حال یک شگفتی بزرگ آن را مخفیانه به دقیقه آخر آن پلی استیشن 5 فاش رویداد: دیجیتال-تنها نسخه های آینده کنسول نسل بعدی.

به سادگی به نام PS5 نسخه دیجیتال این نسخه از سخت افزار بدون درایو دیسک های نوری به عنوان شما می توانید در تصویر سونی ارائه شده در آن جریان زندگی می کنند. وجود دارد قابل توجه است, لاغری و کمبود قابل مشاهده دیسک های حافظه به نسخه های دیجیتال که در آن درایو دیسک واقع شده است در مدل استاندارد.

نیز وجود دارد به نظر می رسد یکی کمتر دکمه در مقابل نسخه های دیجیتال است که ما گمان است زیرا یک استاندارد دارای دکمه قدرت و خارج کردن دیسک را فشار دهید. نسخه دیجیتال خواهد فقط نیاز به یک دکمه قدرت اگر این توابع در واقع آنچه در این دو طراحی جزئیات. ما نمی دانیم و در عین حال تا زمانی که ما می بینیم بیشتر در عمق تصویری نشان دادن کنسول کار در دنیای واقعی است.

سونی را اعلام نکرد قیمت گذاری برای هر دو دستگاه در خط با مایکروسافت تصمیم به اعلام قیمت آن در رقابت ایکس باکس سری X هنگامی که آن را نشان داد که دستگاه در اوایل این سال است. بنابراین ما کاملا نمی دانند که آیا وجود خواهد داشت قابل توجه تفاوت قیمت بین این دو است. زمانی که مایکروسافت منتشر دیجیتال-تنها Xbox One S در سال گذشته آن را با قیمت آن در 50 دلار ارزان تر از مدل استاندارد.

عدم وجود درایو دیسک فقط ممکن است برای مشتریان که می خواهند بیشتر زیبایی خشنود دستگاه و می دانم برای مطمئن شوید که آنها به خرید تمام بازی های خود را دیجیتالی. اما با توجه به عدم دیسک درایو معنی است که شما نمی خواهد بود قادر به استفاده از دستگاه به عنوان به عنوان Blu-ray player شاید وجود خواهد داشت یک معنی تفاوت قیمت. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم بعد از این سال زمانی که سونی اعلام رسمی قیمت PS5.

"در PS5 راه اندازی ارائه خواهد شد و دو گزینه: 5 پلی استیشن کنسول با Ultra HD Blu-ray دیسک درایو و پلی استیشن 5, نسخه دیجیتال, بدون دیسک درایو. این PS5 تجربه گیم پلی خواهد بود بنابراین انتخاب با شما است. در حالی که وجود دارد برخی از تفاوت های جزئی در نگاه هر مدل برای طراحی کلی ما می خواستیم برای ارائه یک کنسول که جسورانه خیره کننده و بر خلاف نسل قبلی از پلی استیشن" می خواند Sony وبلاگ پست گذاشتن درپوش امروز اطلاعیه ها.

به روز رسانی ژوئن 11, 6:41PM ET: اضافه شدن اطلاعات از سونی وبلاگ پست گذاشتن درپوش PS5 اطلاعیه رویداد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن