خیر Chromebook Duet نقد و بررسی: این هیچ کسب و کار هزینه بسیار کمی

خیر Chromebook دونفری است که به دور از بی عیب و نقص. اما زمانی که شما در حال ارزیابی یک دستگاه است که شروع می

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

خیر Chromebook دونفری است که به دور از بی عیب و نقص. اما زمانی که شما در حال ارزیابی یک دستگاه است که شروع می شود در $279 سوال نیست "این است که یک دستگاه کامل?" سوال این است: "آیا این بهتر از چیزهای دیگر شما می توانید برای آن قیمت؟"

Chromebooks در آن محدوده قیمت تمایل به clunky و ارزان مانند HP را Chromebook 14 یا Chromebook x360 12b. اگر شما می خواهید یک ویندوز دیگر شما دنبال آن هستید در کمترین پایان Acer Aspire یا Acer سریع خطوط و یا دیگر بسیار لخت استخوان گزینه های مانند متحرک 14. و البته در حال ورود به سطح iPads و اساسی دیگر تبلت های اندروید, اما کسانی که نمی آیند با یک صفحه کلید است.

خیر قطعا کاهش برخی از گوشه و کنار به اصلاح Chromebook دونفری کردن به آن نقطه قیمت می باشد. و از آنجا که من به عنوان یک حرفه ای griper, گله من. اما در پایان روز آنها احساس مانند برش گوشه — و نه مانند عمده اشتباه است که به طور قابل توجهی مانع این دستگاه است. و پس از چند روز با استفاده از دو نفره به عنوان اصلی من راننده من احساس می کنم راحت گفت: آن را احساس می کند بسیار بیشتر شبیه به یک سطح با برخی از امتیازات از آن را فوق العاده-بودجه کامپیوتر.

در کنار آخرین iPads ها و یا بالاتر پایان Chromebooks مانند Pixelbook رفتن دونفری Chromebook دارای اشکالاتی قابل توجه است. اما این دستگاه یک گام تا قیمت (به خصوص زمانی که شما شامل صفحه کلید را پوشش می دهد). اگر شما به دنبال یک تبدیل خوانده شده در زیر 300 دلار است که نوع یک پا در هر دو درب و دو نفره است که شما را پیدا خواهد کرد.

Chromebook Duet را مدل پایه دارای 4GB حافظه RAM و 64 GB از ذخیره سازی. این قیمت شامل صفحه کلید و پایه است که نه مورد با سطح بروید و یا هر اپل ، من تست $299 نسخه که دارای همان پردازنده و رم اما 128GB از ذخیره سازی. بیست دلار نیست یک تفاوت بزرگ بنابراین من توصیه می که شما برای ذخیره سازی اضافی اگر شما می توانید استطاعت آن — 64G را پر کنید تا به سرعت اگر شما برنامه ریزی در دانلود بسیاری از برنامه های فیلم و یا دیگر رسانه ها.

از آن آسان است برای تغییر صفحه نمایش زاویه.

گذشته از آن سر عطف قیمت بزرگ چیز به دانستن در مورد این Chromebook است که آن را کوچک. در 10.1 اینچ آن اندازه معمولی برای یک تبلت اما اگر شما در حال تلاش برای استفاده از آن را در راه شما می خواهم با استفاده از یک لپ تاپ کار (با ده ها تن از تب ها و پنجره ها در کنار هم به عنوان مثال) همه چیز تنگ شده. من قادر به نوشتن کل این بررسی در Duet اما قصد بازگشت به 13 اینچ, 3:2 صفحه نمایش بر روی کامپیوتر شخصی احساس تمام جهان جدید است.

صفحه نمایش دارای 16:10 نسبت که من درک — و اگر شما استفاده می شود به استفاده از 16:9 پانل های شما متوجه اضافی فضای عمودی. من هنوز هم احساس می کنم کمی کمتر پرشیب در 13 اینچ 16:9 صفحه نمایش اما آن را دید.

به عنوان یک نتیجه از صفحه کلید قابل جدا شدن نیز کوچک است. بسیاری از کلید نیست وحشتناک به مطبوعات; آنها در واقع کمی بزرگتر از سطح رفتن کلید با حدود 1.3 mm سفر. تنگ راه اندازی در زمان برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به, اما پس از یک روز و یا پس از استفاده از دستگاه من بود قادر به ضربه معمولی من سرعت تایپ (حدود 130 کلمه در دقیقه).

که در آن خیر تا به حال به سازش با این حال بر روی کلید در حومه عرشه (tab, backspace, وارد, روده بزرگ, apostrophe, dash, و غیره.). این کوچک هستند (فقط بیش از نیمی از اندازه از نامه کلید) و هدف قرار دادن آنها را به کارهای عادی و روزمره. حتی پس از استفاده از دستگاه برای چند روز من بود و هنوز هم تنها به درستی بهره برداری backspace حدود 75 درصد از زمان — من نمی توانم به شما بگویم که چگونه بسیاری از زمان من به پایان رسید تا کوبیدن برابر علامت به جای. به طور مشابه, من اغلب ضربه را وارد کنید زمانی که من به معنای ضربه مجاور آپوستروف کلید. هدف قرار دادن داش که فشرده شده است در سمت چپ برابر است با کلید احساس مانند یک سوزن در انبار کاه سناریو و من خودم به طور غریزی اجتناب از استفاده از خط تیره در نوشتن من. من تصور کنید که شما استفاده می شود به این همه اگر شما خرید Duet اما انتظار می رود شیب منحنی یادگیری.

شما نمی خواهد بود شوکه به یاد بگیرند که پد لمسی نیز در 3.4 x 1.9 اینچ است. این احساس خوب و کتیبه شایستگی (هر چند من کوچک دست). من برخی از مشکل در کلیک کردن و کشیدن (من اغلب متوسل به انجام است که بر روی صفحه نمایش لمسی) و دو انگشت کلیک گهگاه به عنوان ثبت نام کلیک به طور منظم. علاوه بر این زمانی که صفحه کلید متغیر بود در دامان من آن گاهی اوقات پیچیده را به یک موقعیت که در آن صدای کلیک کار متوقف شد (بیماری شما با آن آشنا شود اگر شما با استفاده از ارزان صفحه کلید را پوشش می دهد ، اگر شما ترجیح می دهند به استفاده از صفحه نمایش دو نفره است همچنین سازگار با USI styluses.

اگر شما امیدوار بودند برای اتصال یک دسته از لوازم جانبی در ازای شامل صفحه کلید مطمئن شوید که شما باید ابزار و دانگل در دو. دوئت همه از یک USB-C پورت خواهد شد که اشغال هر زمان که دستگاه در حال شارژ است. آن را به خوبی خواهد بود برای حداقل یک جک صوتی اگر خیر آیا شامل یک هدفون دانگل. (در حالی که ما در حال ساخت لیست آرزو یکی دیگر از USB-C پورت بنابراین ما می تواند پلاگین در یک ماوس در حالی که شارژ چیزی خواهد بود خوش آمدید).

The Lenovo Chromebook Duet
The Lenovo Chromebook Duet.

در این نقطه قیمت هر چند من نمی بینم تنگ و لوازم جانبی به عنوان اشتباه در خیر است; آنها تجارت آف شما در حال ساخت. در مقابل شما یک دستگاه است که بسیار جمع و جور و قابل حمل است. تبلت به تنهایی .99 پوند (449g) و با صفحه کلید و پایه متصل شده و آن را تنها 2.03 پوند (921g).

و با وجود این گوشه که قطع شده است با صفحه کلید و پد لمسی هیچ بخشی از دونفری به نظر می رسد و یا احساس ارزان. قرص خود را ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم است که محکم و خوب نگه دارید. پوشش ساخته شده از شیک پارچه خاکستری — به نظر می رسد مانند یک نوت بوک زمانی که بسته است. هر دو صفحه کلید و پایه و قابل اعتماد باقی ماند در محل در حالی که من با استفاده از این دستگاه است. دو نفره نبود دو بخش مغناطیسی ساز که سطح رفتن با استفاده از نگه داشتن هر دو را پوشش می دهد در محل, معنی صفحه کلید تمایل به اسلاید در اطراف هنگامی که لپ تاپ بسته است. دوباره گوشه.

یکی دیگر از منطقه که در آن دونفری مشت زدن و بالاتر از آن کلاس وزن: عمر باتری. لنوو ادعا می کند 10 ساعت کردم نزدیک به 11 و نیم در حال اجرا دستگاه از طریق معمولی حجم کار از کروم زبانه ها و برنامه های از جمله جیمیل و توییتر و شل آسانا Facebook, Docs و Sheets را به عنوان به خوبی به عنوان گاه به گاه زوم تماس و Spotify پخش با صفحه نمایش در حد متوسط روشنایی. در یک روز که در آن من فقط با استفاده از کروم من فقط بیش از 12. (Lenovo, است, اما, skimped در شارژر; شامل 10W USB-C آجر تنها juiced دستگاه تا 24 درصد در یک ساعت.)

وجود دارد روشن (حداقل جزئی) توضیح است که نتیجه ها: low-end پردازنده. خیر با استفاده از یک octa-core, 2.0 GHz MediaTek Helio P60T. قدرت عاقلانه آن را نزدیک به یک بودجه Snapdragon گوشی های هوشمند پردازنده از اینتل تراشه های شما پیدا کردن در دستگاههای Chromebook.

با این درک که دو نفره است عملکرد شگفت انگیزی مناسب و معقول. اگر شما در حال دیدن سایت در چند زبانه جریان Netflix بکشد و یا در حال اجرا یک برنامه یا دو شما باید یک مشکل است. من حتی قادر به اجرای یک دوز روزانه هشت تا 12 Chrome زبانه و شش به هشت برنامه های اندروید بدون مشکل. اسناد و Spotify در هر سقوط یک بار یا دو بار اما آن را یک مشکل شایع. آن را در نزدیکی غیر ممکن است به هر چیز دیگری انجام می شود در حالی که زوم تماس در حال اجرا بود (هر چند که ممکن است یک برکت و رحمت در لباس مبدل برای من و همکاران). من هم فرار دو نفره از طریق یک روز فقط کروم استفاده کنید و همه چیز شروع به کم کردن سرعت در حدود 15 زبانه. اما دوباره وظیفه سنگین نیست چه این دستگاه به صورت (و 4GB حافظه RAM است که به احتمال زیاد به عنوان یک عامل محدود کننده به عنوان پردازنده).

صحبت از زوم دو نفره دارای دو دوربین, از جمله, 2MP تیرانداز و یک 8MP rear تیرانداز. هر دوی آنها در واقع بهتر از وب کم ها من تمایل به دیدن بر روی لپ تاپ. من چهره در تماسهای ویدیویی و روشن بود و به خصوص شسته و دوربین عقب نمی کشد عکس های باور نکردنی اما فقط خوب انجام خواهد داد اگر شما نیاز به ضربه محکم و ناگهانی یک عکس از یادداشت های خود را و یا یک اسلاید پاورپوینت. دو بلندگو (واقع در بالای قاب) تحویل داده جای تعجب متعادل صوتی که روشن بود در حجم بالاتر. آنها نمی تواند به عنوان با صدای بلند به عنوان بسیاری از اندازه کامل لپ تاپ را — که قابل درک داده شده خود را اندازه اما این دلیل دیگری است که وجود دارد واقعا باید یک جک هدفون بر روی این چیز.

بازی نیز یک تجربه خوب. کوه در می رم افسانه و افسانه هیولا گاهی اوقات لکنت اما به طور کلی بسیار صاف است. آنها همچنین نگاه تیز در 1920 x 1200 صفحه نمایش.

دو نفره و حتی انجام یک کار خوب با کار عکس در لایت روم. ویرایش هر دو منحصر به فرد, عکس ها و دسته نبود لحظه, اما آن را نیز ندارد agonizingly کند; تجربه بود در تاریخ همتراز با میانی اینتل-صفحه Chromebooks من تست کردم در گذشته است. (پانل کمی کم نور برای هر کسی انجام جدی کار خلاق; حساسیت قابل توجهی بود به اندازه کافی است که صفحه نمایش سخت بود برای دیدن در خارج از منزل).

The Lenovo Chromebook Duet.

حرکت به نرم افزار: چیزهایی که Chrome OS مردم درباره سیستم عامل کروم هستند همه در اینجا. دو نفره چکمه سرعت رابط کاربری ساده شما می توانید به صورت خودکار پس زمینه به روز رسانی در هر شش هفته شما باید دسترسی به مورد علاقه خود را و برنامه های آندروید (از جمله Microsoft Office) را از طریق فروشگاه Google Play و Google Assistant می توانید پاسخ به نمایش داده شد خود را و نگه داشتن شما شرکت.

این سیستم عامل به خوبی یکپارچه با بقیه از گوگل اکوسیستم و آنجا را کشت و از راه شما می توانید آن را با تلفن همراه آندروید خود را. دو نفره پشتیبانی فوری, اتصال اینترنت به این معنی که شما می توانید به طور خودکار دردسر آن را به گوشی خود را اتصال به داده ها بدون نیاز به دینک در اطراف با نقاط. شما همچنین با استفاده از آندروید به ثبت نام در داخل و خارج از Chromebook از راه دور به عنوان طولانی به عنوان آن را در این نزدیکی هست. و شما می توانید با استفاده از کلیک برای تماس به ارسال شماره تماس از دونفری به گوشی خود را.

معمول سیستم عامل کروم هشدارهای نیز اعمال می شود; برنامه های آندروید در حال ضربه زدن-یا-دست با برخی از آنها به خوبی بهینه سازی شده برای Chromebook برخی از بودن خوبه اما بدتر از مرورگر خود را معادل و برخی (سلام Facebook Messenger) بودن مطلق بلایای طبیعی است. آن را هنوز هم بسیار سخت تر به sideload نرم افزار از آن است که بر روی آندروید است. هنگامی که شما بدست آویزان از چه برنامه شما می توانید با خیال راحت استفاده کنید و آنچه شما باید نگه دارید در کروم, شما باید قادر به حرکت سیستم عامل فقط خوب است. اما اگر شما در حال ورود به سیستم وجود دارد یک منحنی یادگیری.

هیجان انگیز ترین چیزی که در اینجا است که گوگل نیز چند ترفند برای سیستم عامل Chrome برای بهینه سازی آن برای تبدیل فرم فاکتور. گوگل می گوید دو نفره اولین دستگاه تا کنون برای راه اندازی با یک نسخه از کروم است که در واقع بهینه سازی شده برای استفاده در تبلت ها. (RIP صفحه تخته سنگ). وجود "حالت": نوع حالت (زمانی که صفحه کلید متصل است) Watch حالت (زمانی که kickstand باز است و از صفحه کلید جدا شده) و مرور حالت (زمانی که آن را فقط یک قرص). (سازمان دیده بان حالت و مرور حالت اساسا همان تا آنجا که من می توانم بگویم).

فهرست حالت تیتر ویژگی های جدید ژست-سیستم ناوبری. یک ضربه تند وشدید زدن به بالا می فرستد و شما را به صفحه اصلی یک ضربه تند وشدید زدن به بالا احضار برنامه قفسه کشیدن و نگه داشتن همه از خود نرم افزار باز کردن ویندوز. کش رفتن به بالا نگه داشتن و کشیدن یک پنجره به یک طرف به تقسیم صفحه نمایش; کش رفتن حق بازگشت به صفحه قبلی. من نمی خواهد می گویند این حرکات بودند لزوما سیالات — حداقل نه در مقایسه با آنچه که شما بر روی آی پد. اما آنها شروع سیستم من می توانید ببینید در حال تبدیل شدن کاملا جلا در آینده آنها را به مرور در حالت تبلت کمی آسان تر است.

هیچ چیزی در مورد Chromebook Duet کامل است; من می توانم nitpick در تمام طول روز در مورد های مختلف کمتر از حد مطلوب کیفیت صفحه کلید و پد لمسی عملکرد و یا صفحه نمایش. اما دونفری تلاش نیست به طور کامل. آن را برای کاربران قدرت و این به معنی این نیست به جای وظیفه سنگین.

با در نظر گرفتن این است که نزدیک به کمال است که من تا کنون دیده می شود از $300 لپ تاپ-اسلش-tablet. اگر شما به دنبال یک دستگاه سرگرم کننده برای بچه ها است که همچنین می توانید در منزل یا قابل حمل 2-در-1 برای تماشای Netflix و ارسال ایمیل بر روی بروید دونفری باید انجام دهید فقط خوب است. این یک جامد میانی 2-در-1 Chromebook است که هیچ کسب و کار به عنوان ارزان به عنوان آن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب