مایکروسافت چشم انداز در وب گرفتن یک جیمیل-مانند قابلیت پیش بینی متن

مایکروسافت در حال کار بر روی یک متن جدید قابلیت پیشبینی برای چشم انداز است که شبیه به Gmail هوشمند آهنگسازی. م

توسط PARINEWS در 22 اردیبهشت 1399

مایکروسافت در حال کار بر روی یک متن جدید قابلیت پیشبینی برای چشم انداز است که شبیه به Gmail هوشمند آهنگسازی. متن اجازه خواهد داد که پیش بینی Outlook.com و چشم انداز در وب برای ارسال ایمیل برای افراد با استفاده از پیش بینی تکنولوژی ارائه می دهد که تا پیشنهادات خود را در حالی که شما نوع. پشتیبانی سند نشان می دهد که چشم انداز کاربران قادر به قبول پیشنهادات با تب یا راست فلش بر روی صفحه کلید و یا فقط نگه داشتن تایپ کردن به آنها را نادیده گرفت.

مایکروسافت در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای رول این را بعد از این ماه و آن را مشخص شده به عنوان "در حال توسعه" در شرکت مایکروسافت 365 از ویژگی های نقشه راه. مایکروسافت همچنین در حال کار بر روی "ارسال بعد" ویژگی برای چشم انداز بر روی وب است که اجازه می دهد تا کاربران را به برنامه زمانی که برای ارسال یک پیام ایمیل.

است که به خصوص مفید است اگر شما از خواب بیدار از خواب در ساعت 5 صبح و به یاد داشته باشید شما باید به ایمیل خود, رئیس, اما نمی خواهید آن را به نگاه مانند شما مشتاقانه ارسال ایمیل در ساعات اولیه صبح است. مایکروسافت می گوید این ارسال ویژگی بعد باید قبل از پایان ماه ژوئن و متن پیش بینی ظاهر خواهد شد در ماه مه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب