خطوط شهرستان: وزرا از استراتژی جدید چند پوندی برای هدف قرار دادن جرایم مواد مخدر و نجات جان مردم رونمایی کردند | اخبار انگلستان

[ad_1] دولت از یک استراتژی چند میلیون پوندی برای کاهش جرایم مواد مخدر و نجات جان انسان ها پرده

توسط PARINEWS در 16 آذر 1400
[ad_1]

دولت از یک استراتژی چند میلیون پوندی برای کاهش جرایم مواد مخدر و نجات جان انسان ها پرده برداری کرده است - اما آیا این کار موثر خواهد بود؟

خطر نجات جان صدها نفر، توقف 750000 جنایت و آسیب رساندن به صنعتی است که تخمین زده می شود سالانه 20 میلیارد پوند برای جامعه هزینه داشته باشد.

استراتژی جدید مواد مخدر توسط وزرا به عنوان راه حلی دوجانبه برای یک مشکل چند صد ساله اعلام شد.

این هم پیشنهادی برای حمایت از معتادان از طریق بازپروری و هم هشداری به مجرمان است که پلیس به دنبال آنها می آید.

جیسون فارل، سردبیر اصلی اسکای نیوز، با یک مصرف کننده مواد مخدر قرار ملاقات دارد
تصویر: جیسون فارل، سردبیر اصلی اسکای نیوز، با یک مصرف کننده مواد مخدر قرار ملاقات دارد

تخمین زده می شود که 300000 مصرف کننده مواد مخدر نیمی از کل سرقت ها، دزدی ها و دزدی های فروشگاهی را انجام می دهند. اگر آنها فقط زندگی خود را تغییر دهند، کمک هزینه خود را خواهد داد.

علاوه بر این، اگر بازار مواد مخدر کاهش یابد، منجر به بسیاری از جرایم مرتبط دیگر، از جمله نیمی از قتل ها در بریتانیا خواهد شد.

دولت می گوید 780 میلیون پوند برای بهبود درمان مواد مخدر در بریتانیا سرمایه گذاری خواهد کرد - و پیش بینی می کند که از 1000 مرگ و میر ناشی از مواد مخدر جلوگیری کند و روند صعودی 10 ساله را معکوس کند.

سرکوب خطوط شهرستان

بوریس جانسون، نخست وزیر، با پیوستن به یک عملیات پلیس در لیورپول، گفت: «مردم زیادی توسط این باندهای شهرستانی کشته شده اند، بنابراین شما باید دو کار را همزمان انجام دهید.

"شما باید با باندهای شهرستان سرسخت تر باشید، باید با جنایتکارانی که این کار را انجام می دهند، سخت تر باشید، اما همچنین باید مطمئن شوید که آن 300000 نفر را پیدا کرده و به آنها کمک کنید تا فرار کنند.

شما نمی توانید هر از گاهی آنها را دستگیر کنید و بارها و بارها آنها را به زندان بازگردانید. همچنین باید بازپروری کنید."

استراتژی مواد مخدر به دنبال بررسی سیاست مواد مخدر به سفارش دولت توسط لیدی کارول بلک است که نشان داد هزینه های درمان مواد مخدر در چهار سال منتهی به 2018-2019 17 درصد کاهش یافته است.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

نخست وزیر بیشتر وعده توانبخشی می دهد تا مواد مخدر

سرمایه گذاری معوق

خیریه‌های بازپروری مواد مخدر هشدار می‌دهند که اگرچه استقبال می‌شود، اما سرمایه‌گذاری دیرهنگام در مشکلی است که با کاهش قبلی بودجه دولت محلی تشدید شده است.

الیور استندینگ، مدیر صدای جمعی، ائتلاف ملی خیریه برای درمان و بهبودی مواد مخدر و الکل، به اسکای نیوز گفت: «فکر می‌کنم این بودجه کمک زیادی به بازسازی سیستم درمان و توانبخشی در این کشور خواهد کرد.

ما قبلاً سیستمی داشتیم که از نظر قانونی می‌توانستیم آن را به عنوان کلاس جهانی توصیف کنیم، من فکر نمی‌کنم این درست باشد به دلیل کاهش‌های وحشتناکی که از سر گذرانده‌ایم.

با این حال، بسیاری تعجب خواهند کرد که دولت بیش از 300 میلیون پوند اضافی در نظر گرفته شده برای پلیس، که گفته می شود به بستن 2000 خط شهرستان کمک می کند، در توانبخشی سرمایه گذاری می کند.

این به خودی خود نشان دهنده این است که خطوط مواد مخدر در مکان هایی که برچیده شده اند در حال بازسازی هستند - همانطور که شورای روسای پلیس ملی در ماه اکتبر گفت که تعداد خطوط شهرستان از 2000 در سال 2018 به حدود 600 خط فعال کاهش یافته است.

بنابراین واضح است که انتظار می رود آنها بیشتر جوانه بزنند - و چیزی که هیچ کس قول نمی دهد این است که ریشه کن خواهند شد.

پلیس در حال انجام عملیات مواد مخدر است
تصویر: پلیس در حال انجام عملیات مواد مخدر است

بلند مدت

به عنوان بخشی از برنامه بلندمدت دولت، پلیس می‌گوید که 6400 «وقفه» علیه جرایم سازمان‌یافته علیه شبکه‌های جاده‌ای و ریلی هدف‌گیری که استفاده می‌کنند انجام خواهد داد، در حالی که از جوانان آسیب‌پذیری که توسط باندها برای فروش مواد مخدر به آنها سوء استفاده می‌شوند، محافظت خواهد کرد.

بر اساس تدابیر جدید، هنگامی که دلالان دستگیر می شوند، پلیس می تواند تلفن های همراه آنها را توقیف کند و از آنها برای ارسال پیام به مشتریان خود برای جلوگیری از مصرف مواد مخدر و هدایت آنها به پشتیبانی استفاده کند.

این طراحی شده است تا احساس ناشناس بودن را هنگام خرید داروهای غیرقانونی از بین ببرد.

یک کمپین تغییر رفتار در پردیس‌های دانشگاهی اجرا می‌شود تا بفهمد کدام پیام‌ها برای جلوگیری از سوء مصرف مواد در مراحل اولیه مؤثر است.

استفاده از مواد مخدر را برای سرگرمی محدود کنید

بوریس جانسون قول داده است که به عنوان بخشی از یک استراتژی 10 ساله بر تجارت مواد مخدر شهرستان لاینز تمرکز کند.
تصویر: بوریس جانسون به عنوان بخشی از یک استراتژی 10 ساله، قاچاق مواد مخدر در این شهرستان را هدف قرار داده است

نخست وزیر گفت که دولت "بیکار نخواهد نشست" در حالی که به اصطلاح "مصرف کنندگان سبک زندگی" به مصرف مواد مخدر می پردازند، با این استدلال که "کل جستجو به ایجاد مشکل کمک می کند".

کتاب سفید "مجموعه ای از تحریم های سخت تر" را برای مصرف کنندگان مواد مخدر "سرگرمی" پیشنهاد خواهد کرد که گفته می شود استفاده از آنها به سوخت خطوط شهری کمک می کند.

این ممکن است شامل چشم انداز باشد کاربرانی که با ممنوعیت تردد مواجه می شوند یا در صورت تکرار تخلف، گواهینامه رانندگی یا گذرنامه خود را از دست می دهند.

اما یکی از اعضای کوکائین ناشناس هشدار داد که این امر می تواند معتادان را محکوم کند و آنها را از کمک خواستن منصرف کند.

شارلوت به اسکای نیوز گفت: "شما با گرفتن پاسپورت آنها نیازی به آن ندارید. تنها کاری که انجام می دهید این است که یافتن راهی برای آنها و یافتن راهی برای فرار از چیزی که قبلاً یک لکه است را دشوار کنید.

"به عنوان یک مصرف کننده مواد مخدر، وقتی از آن استفاده می کنید، لکه ای برای شما باقی می ماند. وقتی استفاده از آن را متوقف می کنید، این یک لکه بر تاریخچه شما می ماند. گرفتن پاسپورت یا گواهینامه رانندگی از کسی موانعی بر سر راه او قرار می دهد، انگار که این کار را کرده است. من دیگر به اندازه کافی ندارم."

دولت همچنین پیشنهاد می‌کند که آزمایش‌های مواد مخدر در هنگام دستگیری را گسترش دهد، و پلیس تشویق می‌شود افراد آزمایش مثبت را به درمان یا سایر مداخلات مناسب ارجاع دهد.

این ممکن است شامل شرکت در دوره های آگاهی از مواد مخدر با مجازات های کیفری برای کسانی باشد که به مصرف ادامه می دهند.

قضات این اختیار را خواهند داشت که برای مجرمانی که در حال گذراندن مجازات عمومی برای جرایم مرتبط با مواد مخدر هستند، دستور آزمایش مواد مخدر را بدهند و در صورت مثبت بودن آزمایش آنها به حبس محکوم شوند.

Ф ф ф
تصویر: گفته می شود که صنعت داروسازی سالانه 20 میلیارد پوند برای مردم هزینه دارد.

با این حال، انجمن کودکان هشدار داد که طبق برنامه‌های دولت، کودکان می‌توانند «بیشتر به دلیل مصرف مواد مخدر تحت پیگرد قانونی قرار گیرند»، با توجه به اینکه مجرمان به «استفاده از پیشنهادات مواد مخدر و همچنین الکل، هدایا، دوستی و موقعیت» برای آماده کردن جوانان معروف هستند.

مدیر سیاسی ایرینا پونا گفت: "برای کمک به افراد معتاد به مواد مخدر، از جمله جوانان، و محافظت از خود در برابر شکارچیانی که آنها را دستکاری و استثمار می کنند، به حمایت اولیه بسیار بهتری نیاز است."

جزئیات کمی در مورد چگونگی برنامه ریزی دولت برای منحرف کردن جوانان از این نوع استثمار وجود داشت.

عمل

اسکای نیوز با لوسی صحبت کرد، نه نام واقعی او، که از 14 سالگی مواد مخدر را از لندن به ساحل جنوبی قاچاق می کرد.

او یک بار پس از دزدیده شدن مواد مخدر توسط یک دلال مورد چاقو قرار گرفت.

او اخیراً فرار کرده و پس از اینکه شخص دیگری مواد مخدر را دزدیده است در یک خانه تله مواد مخدر زندگی می کند و می ترسد که متهم شود.

لوسی به اسکای نیوز گفت که وقتی برای پول ناامید هستید، قرار دادن مواد مخدر در شهرستان گزینه آسانی به نظر می رسد.

او گفت: "بعد از ورود به آن بیرون آمدن سخت است. اما ورود به آن بسیار آسان است."

"به نظر نمی رسد گزینه آسان درخواست کمک باشد، زیرا مردم از درخواست کمک خوششان نمی آید - اما صادقانه بگویم - بانک های مواد غذایی و فقط افراد واقعی وجود دارند که آنجا هستند و آنها بسیار بهتر از برخورد با چنین افرادی هستند. "

سر کایرا استارمر، رهبر حزب کارگر، در مراسم یادبودی برای سر دیوید ایمز نماینده مجلس در کلیسای جامع وست مینستر در مرکز لندن حاضر شد.  تاریخ عکس: سه شنبه 23 نوامبر 2021
تصویر: سر کیر استارمر، رهبر حزب کارگر می گوید که مشکل مواد مخدر در دهه گذشته "بسیار بدتر" شده است

سر کیر استارمر، رهبر حزب کارگر گفت که مشکل مواد مخدر در دهه گذشته "بسیار بدتر شده" است و محافظه‌کاران را به استخراج "میلیون‌ها و میلیون‌ها پوند" از سیستم‌های مدیریت جرایم مرتبط با مواد مخدر متهم کرد.

من از نخست‌وزیر می‌خواهم که مسئولیت پول‌هایی را که طی 10 سال گذشته از عدالت کیفری خارج شده و باعث بسیاری از این مشکلات شده است، بپذیرد.

با این حال، این رویکرد جدید دولت پس از چندین سال تمرکز عمدتاً بر حملات و دستگیری های پلیس است.

و در حالی که کمک به معتادان همیشه برنده رای نیست، اما به رسمیت شناختن آن است که با کار به تنهایی نمی توان باندها را شکست داد.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن