آستانه فارغ التحصیلی هدیه راهنمای 2020

با وجود عدم عادی در زمان هایی از این لحظه از مراسم می تواند کمک به زمین ما. بنابراین در حالی که

توسط PARINEWS در 16 اردیبهشت 1399

با وجود عدم عادی در زمان هایی از این لحظه از مراسم می تواند کمک به زمین ما. بنابراین در حالی که بالا مدرسه و پس از grads نمی خواهد تجربه فارغ التحصیلی در بسیار به همان شیوه در این سال آن را هنوز هم یک نقطه عطف مهم در زندگی خود را که باید جشن گرفته شود. برای کمک به شما در شناسایی آنچه که ممکن است مفید برای فارغ التحصیلان اخیر در زندگی خود ما جمع آوری شده آستانه را به کارکنان برای ایجاد یک لیست بزرگ و منحصر به فرد ایده های هدیه.

این لیست شامل همه چیز است که در خدمت کارکنان و یا که آنها آرزو حال می خواهم زمانی که ما در مدرسه و یا فقط با شروع کردن در نیروی کار است. وارد شده در زیر یک لیست از 35 چیز — اعم از بث Kobliner کتاب یک زندگی مالی (حدود 10 دلار) به Asus Zephyrus G14 ($1,449) — که می تواند هدیه بزرگ برای هر فارغ التحصیل.

محدوده قیمت

< $35 35 دلار به 100 دلار $100 به $299 > $300

Kaweco کلاسیک و ورزش های قلم

هیچ چیز باعث می شود نوشتن احساس می کنم بهتر از استفاده از یک فانتزی قلم و Kaweco را قلم, راه عالی برای اضافه کردن برخی از جذابیت مدرسه به توجه داشته باشید خود را-گرفتن امضای اجاره نامه یا doodling بدون شکستن بانک.
قیمت: ~$19

Hario V60 زانویی کتری

وجود دارد بسیاری از ارزان مخازن آب داغ اما Hario را V60 زانویی کتری گرم به سرعت و به ندرت نیاز به تمیز. چه بهتر است که آن را به ارائه کامل اندازه گیری بریزید به طوری که نمی تواند انجام دور با ظریف نوشیدنی.
قیمت: ~$45

Dagne دوور داکوتای کوله پشتی

اگر شما در حال رفتن به حمل کوله پشتی خود را در تمام طول روز از خانه به ورزشگاه به کار به شام و دوباره به خانه شما در حال رفتن به می خواهید چیزی است که به خوبی طراحی شده بدون اینکه متکبر. این Dagne دوور داکوتای نئوپرن کوله پشتی می آید در سه اندازه و یک دسته از رنگ ها و انجام تمام مسائل خود را به طور موثر و با خیال راحت.
قیمت: ~$175

اپل دیده بان

اگر شما یک آی فون وجود دارد در واقع یک ساعت هوشمند را به یک دیده بان اپل. آخرین مدل است و همیشه بر روی صفحه نمایش به خوبی کار می کند حتی زمانی که شما لازم نیست که آی فون خود را مفید می توانید در واقع تمام فعالیت های تناسب اندام خود را راست از مچ دست خود را.
قیمت: ~$399

Channellock 13-در-1 Ratcheting پیچ گوشتی

اگر شما توجه خود را — whehter بود که به کالج و یا یک کار جدید — شما در حال رفتن به نیاز به برخی از ابزار برای قرار دادن برخی از مسائل با هم. و این Channelock پیچ گوشتی بهترین در اطراف با طیف گسترده ای از بیت های مفید است که فروشگاه در سمت راست رسیدگی بنابراین شما همیشه آنچه شما نیاز دارید هنگامی که شما به آن نیاز دارید.
قیمت: ~$26

Madewell متوسط حمل و نقل حمل و نقل کردن

این کیف چرم نه تنها ارائه می دهد اتاق کافی برای همه مسائل روزمره خود را, اما همچنین به اندازه کافی بزرگ برای حمل لپ تاپ خود را به محل کار یا کلاس در حالی که هنوز داشتن اتاق به فراغت. سپس اگر همه چیز اتفاق می افتد به یک کمی بیش از حد دست و پا گیر شما می توانید ضمیمه بند شانه برای حمایت اضافی و یا فقط به آزاد کردن دست های خود را.
قیمت: ~$158

Beats Solo Pro

ضربان' محبوب انفرادی خط on-ear headphones در نهایت دریافت به روز رسانی با سر و صدا لغو تکنولوژی همراه با سیب خود فن آوری های بی سیم (همان آن را به عنوان با استفاده از آن AirPods) را به اتصال آنها به دستگاه های خود را ضربه محکم و ناگهانی.
قیمت: ~$300

فوری گلدان Duo 7-در-1

فوری گلدان اجاق گاز فشار سوئیس ارتش چاقو از آشپزخانه. با آن شما به راحتی می توانید یک تن از وعده های غذایی مختلف و یا شما فقط می توانید استفاده از آن را به دسته های برنج و سوپ. آن را مفید و اگر شما کوتاه در فضا برای لوازم آن را به خوبی به ارزش چیدن.
قیمت: ~$79-99

اپل Airpods Pro

اپل AirPods Pro این شرکت برای اولین بار درست بی سیم از earbuds با فعال لغو سر و صدا که بدان معنی است که آنها می تواند کمک به صدا خفه کن جهان اطراف شما در حالی که شما در حال تحصیل و یا سفر به محل کار یا مدرسه. مانند اصلی AirPods شما می توانید به سیری با گفتن "Hey Siri" و در مورد اتهامات بی سیم.
قیمت: ~$249

اپل مک بوک ایر

اپل تجدید مک بوک ایر دارای یک صفحه کلید قابل یک صفحه نمایش شبکیه چشم, پردازنده سریع تر و آن را در حال حاضر است که در نهایت به که شیرین-نقطه 999 دلار قیمت دارد. آستانه را Editor-in-Chief Nilay Patel آن را به نام بهترین Mac برای اکثر مردم است.
قیمت: ~$999

Takeya بطری آب

هیچ راه بهتری برای ماندن هیدراته—یک چیزی که بزرگسالان انجام دهید!—از نوشیدن از بزرگ و زیبا بطری آب. این Takeya فولاد ضد زنگ بطری را به خوبی طراحی شده فواره اما مهمتر از همه آنها در یک دسته از رنگ خشنود.
قیمت: ~$35

UE Boom 3

Ultimate Ears' رونق سخنرانان هستند برخی از بهترین در اطراف با رنگ های روشن خود را ضد آب بیرونی و waterbottle به اندازه طراحی است که باعث می شود آن را گزینه مناسب برای آوردن به یک پیک نیک یک خوابگاه یا یک پارک. رونق 3 جدید ترین مدل ها با بهترین صدایی طولانی ترین مدت و با دوام ترین طراحی نشده است.
قیمت: ~$150

Allbirds کفش

محبوب دره سیلیکون راه اندازی Allbirds اساسا اینترنتی کفش های مورد علاقه. اما اگر شما می توانید گذشته همه رسانه های اجتماعی اعتیاد, چه مانده است که در واقع واقعا راحت و آسان برای تمیز جفت کفش که برای دفتر و یا یک پیاده روی در پارک.
قیمت: ~$95 $135

Asus Zephyrus G14

Asus Zephyrus G14 نیست نگاه مانند یک لپ تاپ, اما آن را بسیار یکی است. این $1,450 دستگاه AMD قدرتمند جدید Ryzen 4900HS پردازنده همراه با یک میزبان از دیگر قادر به مشخصات مانند یک کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2060 Max-Q, 16GB RAM, 1TB SSD و 120 هرتز نرخ تجدید صفحه نمایش. با آن به نظر می رسد مردم نمی دانند که شما در حال بازی در کافه.
قیمت: ~$1,449

Jawa اسباب بازی مخمل خواب دار

اگر شما حوصله با کودک Yoda اما هنوز هم می خواهید چیزی huggable و دوستداشتنی این صحبت Jawa مخمل خواب دار است که تنها چیزی که. آن خیره در شما با کسانی که در چشمان زرد و می گوید, زیبا و دلفریب, نامفهوم چیزهایی که در حالی که برنامه ریزی خود را به سرقت iRobot برای قطعات. چه بیشتر می تواند شما می خواهید ؟
قیمت: ~$17

Dell XPS 13

هر سال ما می گویند که دل XPS 13 بهتر و بهتر. در این سال هیچ تفاوتی ندارد اما ممکن ترین نسخه قطعی نشده است. این تقریبا گودی-رایگان 16:10 نسبت ابعاد بزرگ است که برای انجام کارها نسبتا قدرتمند, مشخصات و یک صفحه کلید بسیار عالی و لای شیار دسته کوچک موسیقی جاز.
قیمت: ~$1,199

گوگل لانه مینی

اگر شما در حال رفتن به یک هوشمند بلندگو چند دلیل وجود دارد که باید آن را گوگل لانه مینی. آن را مقرون به صرفه را برای تلفن های موبایل خوب است و شما به راحتی می توانید سوار آن را به دیوار خود را. با آن شما می توانید بازی موسیقی گرفتن سر در ترافیک و آب و هوا و بیشتر.
قیمت: ~$29

تیسوت هر Swissmatic دیده بان

ساعتهای هوشمند ممکن است تمام خشم اما خوب دیده بان مکانیکی خواهد outlast همه آنها را. تیسوت را هر ساعت ارائه یک طراحی کلاسیک است که به نظر می رسد خوب با تقریبا همه چیز را در حالی که سوئیس ساخته شده است جنبش را حفظ خواهد کرد تیک تاک بدون باتری, شارژر و یا حتی پانل های خورشیدی — فقط باد آن را و شما خوب به آن بروید. این نوع از تماشای آن یک عمر طول می کشد به جای فقط تا زمانی که سخت افزار تازه کردن.
قیمت: ~$255

اپل

اپل ممکن است یک کامپیوتر و یا آن را ممکن است. اما چیزی که ما با اطمینان می دانیم این است که آن را نسبتا کم هزینه محصول با تکنولوژی است که می توانید انجام دهید زیادی. فروشگاه App است پر از سرگرم کننده و برنامه های مفید و iPadOS باعث می شود اپل حتی بیشتر قادر است.
قیمت: ~$329

DEKOPRO 100 قطعه تعمیر خانه مجموعه ابزار

در حالی که خود را از آپارتمان و یا خوابگاه ممکن است تعمیر مردم آنها در حال رفتن برای کمک به شما در حل هر مشکل شما روبرو می شوند. بنابراین داشتن یک مجموعه ای از ابزار مانند DEKOPRO به شما هر ابزار شما ممکن است نیاز به انجام هر گونه تعمیرات اساسی و در حالی که همچنین آسان به حرکت در اطراف و فروشگاه دور تا زمانی که مورد نیاز است.
قیمت: ~$38

اپل آی فون 11

اپل با قیمت 699 دلار به آی فون 11 دارای دو دوربین, از جمله یک ultrawide است که اجازه می دهد تا برای برخی از سرگرم کننده عکس های فوق العاده باتری سریع این شرکت A13 Bionic پردازنده می آید و در شش رنگ. آن را باید یک آیفون بزرگ اگر شما در بازار برای یک جدید اما نمی خواهم به صرف $1,000.
قیمت: ~$699

Fitbit شارژ 4

پیگیری سلامت خود را هرگز مهم تر بوده است و آخرین Fitbit شارژ 4 بهترین است که شرکت ارائه می دهد در یکی از کوچک ردیاب. شما می توانید آن را به کنترل Spotify آهنگ های پرداخت بدون تماس و پیگیری محل سکونت خود را تا کنون که بدون آوردن یک تلفن همراه است.
قیمت: ~$150

RAVPower شارژر بی سیم

بی سیم شارژر فوق العاده convinient راه برای شارژ تلفن خود را و RavPower هستند ارزان و محکم ساخته شده است و فوق العاده سریع در شارژ. آنها می آیند در هر دو پایه و پد نسخه کامل برای همیشه مطمئن شوید دنده خود را آماده برای رفتن در میز خود و یا nightstand.
قیمت: ~$53

طول موج

طول موج این است که یک بازی هیئت مدیره است که با دوستان است اما احتمالا بهتر با آشنایان. برای اولین بار یک بازیکن تصمیم می گیرد چه چیزی متناسب بین دو diametric به پایان می رسد از یک طیف می گویند که آیا نان تست کره است که جریان اصلی و یا تو رفتگی در دیوار. در حالی که بازیکنان دیگر سعی کنید به حدس زدن که در آن طیف که بازیکن را از آن قرار داده است. منجر به هیجان برنده زمانی که تیم حدس نزدیک به جواب درست و یا خنده دار و بیداد زمانی که آنها کشف بازیکن مشخص شده نان تست کره به طور کامل تو رفتگی در دیوار.
قیمت: ~$35

یک زندگی مالی: امور مالی شخصی خود را در دهه بیست سالگی و سی سالگی توسط بث Kobliner

بدانند منابع مالی چیزی است که اکثر مردم خواهد شد و در نهایت شاید به طور تصادفی انجام در برخی از نقطه در زندگی خود را. اگر شما در 20s خود را و یا 30s, شما باید انتخاب کنید تا یک زندگی مالی و فقط آن را با بیش از. خوشبختانه این کتاب باعث می شود سفر کمی بیشتر سرگرم کننده است.
قیمت: ~$10

سونی WF-1000XM3

سونی WF-1000XM3 واقعا گوشی بی سیم تاکید بر کیفیت صدا. در میان چندین گزینه از اپل Jabra و دیگران این ارزش قیمت خود را اگر دسته کوچک موسیقی جاز عالی عملکرد صدا و نویز در لیست علاقه مندی های خود را.
قیمت: ~$230

نینتندو سوئیچ

حالا که مدرسه است (در نهایت) بیش از شما احتمالا باید برخی از زمان آزاد پاک کردن خود برنامه و نینتندو سوئیچ مناسب در زمان همگام سازی. این یک صفحه اصلی/کنسول دستی هیبرید بنابراین شما می توانید بازی بازی های ویدئویی در ماشین سواری و یا بر روی یک تلویزیون در خانه خود را. نه به ذکر است یکی از محبوب کنسول های بازی در بازار در حال حاضر به لطف قوی کتابخانه ها اعم از اول بازدید مانند Animal Crossing: New Horizons و افسانه از موبایل و کامپیوتر: نفس از وحشی همراه با برخی از جامد شخص ثالث بازی ،
قیمت: ~$300

تسلیم چدن اجاق هلندی

اگر وجود دارد یک گلدان است که می تواند تبدیل آشپزخانه خود را تسلیم چدن دسته کوچک موسیقی جاز اجاق گاز. در آن طول می کشد کمی کار بیشتر به مراقبت از اما در مورد قابلمه چدن مناسب برای ساخت همه چیز از گوشت به خورش به, در خانه, خمیر ترش, در حالی که درب در واقع دو برابر به عنوان خود چدن ماهی تابه. آن را دو گلدان بزرگ برای قیمت یک!
قیمت: ~$45

Filson اصلی کیف

اگر شما در حال شروع کردن یک کار جدید را به ضرب و شتم خود را تا کوله پشتی با شما به کار: کلاس تا رفت و آمد خود را با جدید کیف مثل این براق و با دوام بوم/چرم گزینه از Filson که نگاه بزرگ و نگه داشتن کار مهم شما دنده امن است.
قیمت: ~$325

Samsung Galaxy S20

کهکشان S20 کوچکترین و کم هزینه از سامسونگ S20, صف, اما آن را نیز بهترین گزینه است. ستاره نشان می دهد که 6.2 اینچ صفحه نمایش OLED که تازه در 120Hz فراهم می کند که مسطح پیمایش و لمس تعاملات شما می توانید دریافت کنید. در بالا از آن است که یک لبه برش پردازنده ماهر سیستم دوربین و 5G اتصال پرتاب در برای اندازه گیری خوبی. این S20 ارزان نیست اما اگر شما به دنبال برای بهترین جهان اندیشه را ارائه کرده است در حال حاضر این یکی را دریافت کنید.
قیمت: ~$999

Amazon Kindle Paperwhite

برای سال های آمازون Kindles باید حکومت e-reader فضا. و تقریبا به عنوان طولانی Paperwhite شده است این مدل که تقریبا همه باید دریافت کنید. با یکپارچه نور ترد نمایش و تقریبا بی پایان, عمر باتری — و تنها کمی گران تر از آمازون ورود به سطح مدل — آن را نه تنها بهترین e-reader; آن را تقریبا بهتر از فیزیکی کاغذ.
قیمت: ~$130

Aukey USB-C شارژر دیواری

اگر شما در حال حمل در سراسر دستگاه های متعدد است که ممکن است نیاز به شارژ در طول روز و سپس یک شارژر دیواری با چند پورت USB می تواند صرفه جویی در مقدار زیادی از فضای در کیسه خود را. این مدل از Aukey دارای دو USB-پورت C است که هر دو پشتیبانی از USB-PD برای سریع شارژ. یکی می تواند شارژ در تا 65W استفاده می شود که در آن خود را, یا شما می توانید تا 45W هر دستگاه اگر شما با استفاده از هر دو.
قیمت: ~$55

آستانه Merch

آستانه خوانندگان هر دو قدیمی و جدید ممکن است آگاه باشید که ما را بسیار خود ما merchadise. ما فراموش! ما merch, فروشگاه متنوع انتخاب برای هر دو جنس تی شرت و پیراهن به عنوان به خوبی به عنوان برچسب برای فن آوری خود را و بیشتر. اجازه دهید مردم می دانند که شما طعم و مزه خوب در وب سایت.
قیمت: ~$10 به $45

اعتبارات

سرمقاله سرب: مایکل مور
جهت هنر: Grayson Blackmon
عکاسی: اوری سفید
ویرایش عکس: میشل Doying
تصویر: Alex Castro
رسانه های اجتماعی مدیر: Kaitlin هاتون
کپی ویرایش: Kara Verlaney

همکاران

کامرون فالکنر خایم Gartenberg, Natt Garun باربارا Krasnoff تیلور Lyles, Kevin Nguyen جی پیترز و جان پورتر

با تشکر ویژه

جاستین Calma, هلن Havlak, Dilpreet Kainth, Brennan پادشاه Andru مارینو Adi رابرتسون و نیکول Wetsman

Vox رسانه های وابسته به مشارکت. این تاثیر محتوای سرمقاله هر چند Vox Media ممکن است کسب و کمیسیون برای محصولات خریداری شده از طریق لینک های وابسته. برای اطلاعات بیشتر, ببینید ما اخلاق و سیاست. قیمت های نمایش داده شده بر روی تقریبی لیست قیمت در زمان ارسال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن