Infinite را دوست دارد به طور خلاصه به شکست در بدترین زمان ممکن

برای چند ساعت در روز پنج شنبه بعد از ظهر ویدئوها به نظر می رسد که در Infinite کاربر صفحات زیر فید و برای شما ت

توسط PARINEWS در 20 تیر 1399

برای چند ساعت در روز پنج شنبه بعد از ظهر ویدئوها به نظر می رسد که در Infinite کاربر صفحات زیر فید و برای شما تمام صفحه نمایش داده می شود شکسته مانند بالغ برای برخی از کاربران در سراسر جهان است. Infinite نشان داد که این فیلم تا به حال صفر را دوست دارد.

"در اوایل امروز برخی از کاربران ما با تجربه برنامه مسائل اطراف اطلاعیه های صفحه نمایش و مشاهده تعداد و مشکل بارگذاری ویدئوها در برخی از صفحات از برنامه" Infinite در بیانیه ای گفت به آستانه. "این مسائل به نظر میرسد ناشی از ترافیک بالاتر از حد نرمال بر روی سرور های ما در ویرجینیا باعث موقت اختلالاتی در سرویس. ما حل و فصل مشکل و در حال بررسی علت و به اشتراک گذاری به روز رسانی به عنوان تبدیل شدن آنها در دسترس است."

اما مختصر قطع برق آمد و در بدترین زمان ممکن است به عنوان بسیاری از Infinite کاربران به این نتیجه رسیدند که قطعی شد در نتیجه از سراسر کشور بان کی مون در این برنامه که تا به حال بوده است, تهدید وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo در اوایل این هفته. در مصاحبه با فاکس نیوز در سه شنبه, Pompeo گفت که دولت "به دنبال" ممنوعیت برنامه.

"ما در حال بدست گرفتن این بسیار جدی است. ما قطعا به دنبال آن" Pompeo روز دوشنبه گفت:. "با توجه به برنامه های چینی در مردم تلفن همراه ایالات متحده را دریافت کنید این یکی راست بیش از حد."

سال گذشته بیش از نمایندگان کنگره آمریکا و مقامات دولتی شده اند به طور فزاینده ای نگران بیش از برنامه را از دست داده و داده های کاربر و ارتباط آن با دولت چین. اما "بان کی مون" خواهد بود دشوار است برای رسیدن به در ایالات متحده و کاخ سفید هنوز به عمل در آن اظهارات.

به روز شده در 7/9/20 در 9:12 بعد از ظهر ET: اضافه شده یک بیانیه جدید از Infinite.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن