دلپذیر ساخته شده خود را "هوشمند" sous vide ماشین خنگ مگر اینکه شما پرداخت هزینه ماهیانه

در سال 2014, دلپذیر, Inc. منتشر دلپذیر برای $399 صدور صورت حساب آن را به عنوان "اولین بار در جهان هوشمند sous-

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

در سال 2014, دلپذیر, Inc. منتشر دلپذیر برای $399 صدور صورت حساب آن را به عنوان "اولین بار در جهان هوشمند sous-vide ماشین" — که وعده داده شده به طور خودکار وزن و سپس گرم کردن و سرد خود را مشخص غذاهای کامل پخته شده آهسته نتیجه حتی تنظیم که زمان اواسط طبخ خود را برای مطابقت با تغییر برنامه. اما در حال حاضر این شرکت با در نظر گرفتن دور آن نشانهای از صاحبان موجود مگر اینکه آنها با پرداخت 6 دلار در ماه و یا $48 برای اشتراک سالانه.

به عنوان SlashGear را کریس دیویس گزارش دلپذیر صاحبان شد شگفت زده برای پیدا کردن که آنها نمی تواند طبخ یک وعده غذایی از این هفته تا زمانی که آنها به روز رسانی نرم افزار تنها به کشف کنند که این برنامه به روز رسانی منع آنها را از استفاده از اجاق گاز قبلا رایگان "هوشمند" امکانات بدون پرداخت جدید "اشتراک حق بیمه."

نه همه چیز قفل شده است در پشت یک paywall: Mellow را در حالت دستی هنوز هم اجازه می دهد تا به شما در تنظیم اجاق گاز حرارت از تلفن خود را از راه دور, اما شما می توانید خرید نسبتا خنگ sous-vide اسباب بازی — حتی به خوبی بررسی آنهایی که مانند آناليز واريانس نانو برای $129. دلپذیر در اصل هزینه $399 با نام تجاری جدید و هر چند آن را در حال حاضر در فروش برای $149 آن را به احتمال زیاد اکثر خریداران پرداخت معمولی پرسیدن قیمت از $200-$300 به یک.

اواخر دوشنبه شب دلپذیر منتشر شد بیانیه ای در Instagram به توضیح و توجیه آن "حق بیمه" طرح با استناد به مشکلات مالی در پی بیماری همه گیر کوروناویروس و این ادعا که بسیاری از سرمایه گذاران بالقوه و acquirers علاقه مند به شرکت رفت و با این استدلال که سرور مسئول اجاق گاز هوشمند امکانات هزینه بیش از حد به کار گیرند. این Instagram ارسال کرده است پس از ناپدید شد اما SlashGear ذخیره یک کپی از متن آن برای اولین بار:

دلپذیر شد راه اندازی در سال 2014 توسط 2 بنیانگذاران از لیسبون, پرتغال. متاسفانه این بنیانگذاران فکر نمی کنم آینده زمانی که آنها ساخته شده دلپذیر V1. دلپذیر ساخته شده بود با وای فای تنها و با استفاده از خارج از سرور برای اجرای آن سیستم و نرم افزار. خود را [sic] بازگشت ندارد. این سرورها و سیستم های هزینه مقدار زیادی از پول هر ماه و صورتحساب بر اساس استفاده از تمام Mellows. نه تنها بنیانگذاران از دست دادن بیش از 3 میلیون دلار از سرمایه گذاران پول خود را اما آنها نیز تا به حال هیچ برنامه ای در ا [sic] خواهد پرداخت برای آینده صورتحساب پس از آنها به فروش می رسد خود را Mellows. در سال 2018 دلپذیر شد رفتن به تعطیل. اگر شرکت تعطیل همه Mellows بودند که در خانه های مردم بی فایده خواهد بود. برای نجات این شرکت یکی از اولیه سرمایه گذاران در پا را امتحان کنید و انجام همه چیز را او می تواند.

پس از 2 سال شرکت دوباره در آستانه تعطیل. اگر چه بسیاری از پیشرفت های ساخته شده پس از COVID ضربه هر گونه سرمایه گذاران بالقوه و یا acquirers که این شرکت صحبت شد به راه دور. صاحبان جدید حفر عمیق را امتحان کنید و کشف کردن راه برای صرفه جویی در این شرکت است. پرشور در مورد این محصول و عدم تمایل به دیدن آن همه رفته جدید تیم آمد تا با تنها راه حل است. که راه حل این بود که شروع به شارژ اشتراک ماهانه برای استفاده از این برنامه. در ابتدا ما قصد داشتیم برای شارژ تمام ویژگی های اما پس از عقب و جلو آن تصمیم گرفته شد برای حفظ حالت دستی رایگان و هزینه برای امکانات دیگر. و این چیزی است که انجام شد.

ما می دانیم که برخی از شما واقعا دیوانه و ما درک می کنیم. ما می دانیم که برخی از شما را در درک و ما بسیار سپاسگزار. ما امیدواریم که در زمان شما خواهد شد ما را ببخش و ما را حمایت در طول این بار تلاش. با تشکر [sic] شما برای گوش دادن.

درست است که دیگر خانه های هوشمند گجت شرکت های رها شده اند محصولات خود را در دسترس نباشد به جای نگه داشتن آنها را در حال اجرا است. لاجیتک الکسا-صفحه هماهنگی اکسپرس از راه دور است که فقط یکی از نمونه های اخیر هر چند که در مورد Logitech ارائه مبادلات و کامل بازپرداخت.

پس از به روز رسانی برخی از کاربران را به سمت چپ منفی بررسی برنامه در App Store و Google Play به بیان اهانت به جدید خدمات پرداخت می شود; یک کاربر نوشت های جدید حق بیمه برنامه ریزی شده بود یک "طعمه و سوئیچ." برخی از حامیان Kickstarter که در لباس پوشیدن و به crowdfund نسل دوم دلپذیر را sous-vide گجت خواستار بازپرداخت پس از اعلام. دلپذیر تیم می گوید همه گیر سفر ممنوعیت ها و محدودیت ها مجبور هستند آن را به تاخیر انتشار است که دوم-gen محصول به مدت شش ماه به عنوان به خوبی.

دلپذیر است و نه تنها خانه های هوشمند شرکت با تکنولوژی سعی کنید برای درخواست پول بیشتر برای چیزهایی که در ابتدا قرار بود به صورت رایگان. در ماه مه چشمک اعلام کرد که این امر نیاز مشتریان به پرداخت 5 دلار در هر ماه هزینه برای دسترسی به آن از ویژگی های خانه هوشمند است که قبلا رایگان دوباره با استناد به این بیماری همه گیر مالی سویه است. در اوایل این ماه در خانه های هوشمند شرکت Wyze اعلام کرد پرداخت آنچه شما می خواهید به آن دسترسی هوش مصنوعی-صفحه فرد تشخیص از ویژگی های.

شما می توانید برخی از دلپذیر اولیه وعده داده از طریق اینترنت بایگانی اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن