تایوان قصد دارد برای ممنوعیت عمده چینی های جریان خدمات

تایوان در حال برنامه ریزی برای قفل کردن ویدیو خدمات جریان از غول های چینی فناوری بایدو و Tencent. در حالی که ا

توسط PARINEWS در 30 مرداد 1399

تایوان در حال برنامه ریزی برای قفل کردن ویدیو خدمات جریان از غول های چینی فناوری بایدو و Tencent. در حالی که این خدمات به طور اُشکی در جمهوری جزیره ای خود حاکم غیرقانونی هستند، در حال حاضر بایدو آی کی یی و تلویزیون تنسنت در حال حاضر تحت یک راه گریز قانونی فعالیت می کنند که به آن ها اجازه می داد با شرکت های محلی شریک شوند. اکنون، وزارت امور اقتصادی تایوان می گوید که شرکت های تایوانی قادر به ارائه این خدمات از سوم سپتامبر نبودند.

این حرکت نشان می دهد که چگونه شرکت های چینی فن آوری در حال مواجه هستند با دشواری فزاینده ای در فشار به بازارهای دیگر به عنوان تنش های ژئوپلیتیکی همچنان افزایش می یابد. رئیس جمهور ترامپ به ممنوعیت ویچت Tencent نقل مکان کرد و دستور داد ByteDance خود را از عملیات های TikTok ایالات متحده شیرجه زدن، در حالی که هند مسدود ده ها برنامه چینی دیگر در اوایل سال جاری.

چین ادعا می کند تایوان به عنوان قلمرو خود را، و تایوان روابط رسمی دیپلماتیک با بسیاری از جهان را دارد. وضعیت سیاسی پیچیده آن به جنگ داخلی چین بازمی گشت که در نهایت منجر به تاسیس حزب کمونیست در سرزمین اصلی جمهوری خلق چین در سرزمین اصلی در سال ۱۹۴۹ و عقب نشینی حزب ملی گرا به تایوان شد. امروز تایوان به عنوان یک ملت دموکراتیک حدود ۲۴ میلیون نفر اداره می شود.

که باعث می شود آن را به طور بالقوه قابل توجه بازار برای شرکت های چینی، اگر چه اثر ممنوعیت در بایدو و خدمات Tencent بعید است بیش از حد آسیب رساندن است. مارتین بائو تحلیلگر ICBC به نیکی می گوید که این حرکت توسط دولت تایوان بیشتر در مورد ارزش نمادین است. Nikkei



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن