را تعهد به هند از COVID-19 این روز استقلال: مودی

دهلی نو: Coronavirus است که هنوز هم به عنوان خطرناک به عنوان آن را در ابتدا نخست وزیر نارندرا دیروز گفت که او

توسط PARINEWS در 6 مرداد 1399

دهلی نو: Coronavirus است که هنوز هم به عنوان خطرناک به عنوان آن را در ابتدا نخست وزیر نارندرا دیروز گفت که او خواست شهروندان برای گرفتن تعهد از آزادی از این بیماری همه گیر در اوت. 15 زمانی که کشور در جشن 74 روز استقلال.

"در این سال Aug. 15 جشن بیش از حد خواهد شد در شرایط بسیار مختلف — در میان Coronavirus بیماری همه گیر. من مصرانه از جوانان و مردم کشور من برای گرفتن تعهد از آزادی از این بیماری همه گیر در این روز استقلال. نگاهی به حل و فصل برای یک متکی به هند حل و فصل به یادگیری و آموزش به چیزی جدید و عزم صادقانه به انجام وظایف ما" PM مودی گفت: در حالی که پرداختن به ملت ماهانه خود را از طریق برنامه های رادیو Mann Ki Baat.

هر چند این کشور در میان بدترین ضربه آن توانسته است به یک بازیابی موفق رای در برابر COVID-19 گیر PM مودی گفت: برجسته هند سابقه در برخورد با این بیماری همه گیر.

"امروز COVID-19 بازیابی رای در کشور ما این است که بهتر از دیگران است. ما قادر به نجات جان lakhs از مردم اما تهدید Coronavirus هنوز تمام نشده است. ما باید هوشیار باشند" گفت: ساعت مودی در نسخه 66 از خود ماهانه برنامه های رادیو.

او همچنین یک توصیه برای کسانی که احساس "خسته" از پوشیدن ماسک. "گاهی اوقات ما باید مشکلات را با ماسک. برخی از مردم حذف ماسک در حالی که صحبت کردن. هر زمان که شما احساس می کنید برای از بین بردن, ماسک, فقط فکر می کنم در مورد پزشکان و دیگر COVID رزمندگان که در حال مبارزه با تاج نبرد با پوشیدن این ماسک برای ساعت," او گفت:.

کرگیل Vijay Diwas

تماس بعد از کرگیل Vijay Diwas به عنوان یک بسیار خاص PM مودی گفت: "در این روز ما را شکست داد, پاکستان, ما هرگز قادر به فراموش کردن این روز است. جنگ اتفاق افتاده در یک زمان و در یک وضعیت که هیچ کس نمی تواند فراموش کرده ام. هند می خواستم روابط خوب با پاکستان اما این اتفاق رخ نداد."

بخشی از نخست وزیر سابق اتل Behari Vajpayee روز استقلال بیان شده در Mann Ki Baat که در آن مودی گفت که جنگ کارگیل به ما داده است یکی دیگر سرود.

"مهاتما گاندی داده بود ما یک شعار است که اگر کسی تا به حال هر معضل در مورد چه باید بکنید و چه نکنید و سپس او باید فکر می کنم از فقیرترین و درماندگی فرد در هند. او باید فکر می کنم که آیا اعمال خود بهره مند خواهند شد که فرد یا نه" Vajpayee گفته بود در سال 1999 استقلال بعد سخنرانی روز پس از جنگ کارگیل پیروزی.

"امروز به نمایندگی از تمام هموطنان, من سلام کسانی شجاع دل و مادران آنها. من مصرانه از جوانان برای به اشتراک گذاشتن در طول روز stories of valour از سربازان ما و فداکاری های مادران آنها در طول 'کرگیل Vijay'," گفت: نخست وزیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن