تاشکند خاطرات کتاب در Lal Bahadur Shastri منتشر خواهد شد فردا

میسور/Mysuru: یک کتاب نادر در زبان کانادا در Lal Bahadur Shastri, دومین نخست وزیر هند راه اندازی خواهد شد فردا

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399

میسور/Mysuru: یک کتاب نادر در زبان کانادا در Lal Bahadur Shastri, دومین نخست وزیر هند راه اندازی خواهد شد فردا (17 جولای). این کتاب با عنوان " تاشکند خاطرات,' است نوشته شده توسط شهرستان-بر اساس نویسنده S. Umesh و منتشر شده توسط Dhatri انتشارات Mysuru.

کتاب راه اندازی خواهد شد با توزیع بیش از قبل کپی از این کتاب به خوبی شناخته شده رمان نویس و ساراسواتی Samman awardee Dr. S. L. Bhyrappa در محل اقامت خود در Kuvempunagar اینجا.

این کتاب صحبت می کند در مورد چگونه Lal Bahadur Shastri که از یک فروتن بخش از جامعه افزایش یافت و به بالاترین مقام کشور است. حمل آن داستان بزرگ سیاسی و زندگی شخصی از اواخر PM. خوانندگان را به خانه منحصر به فرد و هیجان داستان از سال 1965 جنگ با پاکستان است. این کتاب همچنین می اندازد نور در مرگ او در تاشکند به دنبال نظریه های مختلف در اطراف آن است. این مقاله توسط معاون رئیس جمهور M. Venkaiah Naidu و بررسی توسط Anil بنارس پسر مرحوم PM.

240-کتاب صفحه قیمت تومان. 170. به دلیل COVID-19 گیر ناشر ساخته شده است که تمام مقدمات برای ارسال کتاب به درب خانه از خوانندگان سرعت از طریق پست و پیک. خوانندگان فقط باید برای اتصال به وب سایت خود را (www.dhatripublication.com) و یا واتساپ (99005-80394) و به جزئیات. دیگر از این کتاب در دسترس خواهد بود در پیشرو کتاب فروشگاه در سراسر کشور از جمله Sapna و Navakarnataka فروشگاه کتاب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب