تکنولوژی میلیاردر Peter Thiel مارس خندق تهمت چرا که او فکر می کند مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست خواهد داد

میلیاردر Peter Thiel معروف ترین تهمت حامی در فن آوری است که فاصله خود را از رئیس جمهور انتخاب مجدد مبارزه است.

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

میلیاردر Peter Thiel معروف ترین تهمت حامی در فن آوری است که فاصله خود را از رئیس جمهور انتخاب مجدد مبارزه است. Thiel ترس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست خواهد داد در این مسابقه با توجه به یک گزارش از وال استریت ژورنال. Thiel soured در مغلوب ساختن پیشی جستن پس از COVID-19 چپ ده ها میلیون آمریکایی بیکار; میلیاردر معتقد است که وجود خواهد داشت یک رکود عمیق که در ماه نوامبر در سراسر رول, ساخت مغلوب ساختن پیشی جستن در معرض چالش است.

Thiel آوازی بود حامی رئیس جمهور در سال 2016 در سخنرانی خود در کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در سال 2016 و اهدای $1.25 میلیون سال است که به مبارزات انتخاباتی خود و مجاور دیگر گروه های سیاسی و علل. Thiel به دست آورده است که ثروت خود را co-founding پی پال قبل از تبدیل شدن به یکی از اولین Facebook سرمایه گذاران هیچ برنامه ای برای اهدای پول به تهمت انتخاباتی در این سال, این گزارش می گوید.

Thiel را آزادیخواه views ساخته شده او را تا حدودی از پرت در لیبرال منطقه خلیج — به طوری که آن را Thiel را بهانه ای برای decamping به لس آنجلس در سال 2018 که در آن او در حال حاضر زندگی می کند. (Thiel مواضع در هزینه های دولت, مهاجرت و مسائل دیگر شده اند به خوبی شناخته شده از روز خود را در دانشگاه استنفورد.)

Thiel شد و در حال حاضر از دست دادن ایمان در مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه مارس به دلیل از رئیس جمهور را آهسته و بی اثر واکنش به تهدید ناشی از COVID-19. بود که قبل از Thiel حساب با مقیاس فاجعه اقتصادی در حال حرکت تنظیم توسط ناکافی دولت در پاسخ به این ویروس.

سرمایه گذاری سرمایه داری هنوز هم ممکن است برنامه در رای گیری برای مغلوب ساختن پیشی جستن, وال استریت ژورنال گزارش. به جای آن از لحاظ مالی حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر Thiel در حال حاضر بنا به گزارش قصد دارد به تمرکز پول خود را در کمک به پیروزی جمهوریخواهان کنگره نژادها; ظاهرا Thiel ترس برای پایین-رای گیری مسابقه در این رویداد از یک مغلوب ساختن پیشی جستن از دست دادن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن