ده شخصیت به افتخار هر سال در حافظه Nalwadi

منطقه وزیر S. T. Somashekar ارائه می دهد اهدای گل و ادای احترام به مجسمه Krishnaraja Wadiyar در K. R. دایره می

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

منطقه وزیر S. T. Somashekar ارائه می دهد اهدای گل و ادای احترام به مجسمه Krishnaraja Wadiyar در K. R. دایره

میسور/Mysuru: "سهم از jarrod magan روپیه Nalwadi Krishnaraja Wadiyar به Mysuru و دولت بسیار زیاد است. آن است که دولت وظیفه به افتخار Wadiyar. در این راستا هر سال دولت های منطقه را انتخاب کنید از 10 شخصیت که خدمت کرده اند در زمینه های مختلف و با افتخار آنها را به نام Nalwadi" اعلام کرد: همکاری و Mysuru منطقه مسئول وزیر S. T. Somashekar این صبح است.

صحبت کردن با رسانه ها در حاشیه Nalwadi Jayanti جشن وزیر گفت که با توجه به COVID شیوع روند انتخاب شد کامل نیست و همان تکمیل خواهد شد در یک یا دو هفته.

منظور انتظار برای دوباره باز کردن در باغ وحش

نامه ای نوشته شده به وزیر در ارتباط با بازگشایی Mysuru باغ وحش که باقی می ماند بسته به علت مستند گفت و افزود که در یکی دیگر از چند روز سفارش صادر خواهد شد.

Siddu بیانیه سیاسی است

"وزیر B. S. Yediyurappa پسر B. Y. Vijayendra رفتار است مانند یک سوپر سانتی متر به ادعای Siddharamaiah. Vijayendra است نه دخالت در هر یک از این نسخهها کار میکند. شده است سه ماه پس از من را به عهده گرفت و من آمده اند در سراسر هر گونه وضعیت. تا آنجا که من می دانم همکاران من بیش از حد مواجه اند هر گونه وضعیت" وزیر گفت: در پاسخ به سوال خبرنگار اضافه کرد که Siddharamaiah بیانیه بی اساس و Vijayendra است و نه دخالت در هر یک از این انتقال مهم است. "تا کنون من هرگز شاهد هر موقعیتی که در آن از رئیس جمهوری خواسته است هر MLA برای دیدار با Vijayendra و بحث در مورد مشکلات خود را" او تکرار کرد.

سانتی متر پست نیست خالی

وقتی پرسیده شد که در مورد بحث های که در مورد Siddharamaiah تبدیل شدن به سانتی متر دوباره وزیر گفت که سانتی متر را پست خالی و B. S. Yediyurappa خواهد سانتی متر برای سه سال دیگر. دولت ها در مواجهه با هر گونه مشکل و برخی از افراد بی ارزش ایجاد چنین ابهامات او اضافه شده است.

سانتی متر را حفظ خواهد کرد تا وعده های خود را

"این وزیر همیشه نگه داشته و کلمات خود را. BJP است منظم ، هیچ کس ناراحت است در این حزب است و هیچ لابی برای MLC پست. از جمله Mysuru, آن است که مشترک برای برگزاری بحث مربوطه رهبران جزوات نمایندگان مجلس و MLAs که به تصویر کشیده شده به عنوان لابی" Somashekar گفت: یکی دیگر از پرس و جو.

او در ادامه گفت: "نه تنها A. H. Vishwanath, بلکه R. Shankar, MTB Nagaraj و Pratap Gowda Patil همه جزوات MLC پست. ما درخواست کرده اند سانتی متر به آنها ارسال. اما سانتی متر را به یک تصمیم گیری مناسب."

بدون نیاز به وحشت مورد COVID

"COVID-19 تحت کنترل در منطقه است. اما موارد مثبت در حال ظهور از کسانی که آمده اند از کشورهای دیگر از جمله کسانی که از بمبئی. گام برای درمان خود را. هر کس تحت قرنطینه و بنابراین بدون نیاز به وحشت" او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن