تسلا می شود با ارزش ترین خودروساز که کارگران قرارداد COVID-19

تسلا قیمت سهام hit $1,000 برای اولین بار در روز چهارشنبه معنی دره سیلیکون شرکت در حال حاضر به تصویب تویوتا در

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

تسلا قیمت سهام hit $1,000 برای اولین بار در روز چهارشنبه معنی دره سیلیکون شرکت در حال حاضر به تصویب تویوتا در بازار سرمایه و با ارزش ترین خودروساز در جهان است که متریک.

این می آید به عنوان حداقل شش تسلا کارمندان باید آزمایش مثبت برای COVID-19 در کالیفرنیا از مدیر عامل Elon Musk بازگشایی امکانات شرکت وجود دارد ماه گذشته — ابتدا در نقض اقامت-خانه سفارشات و سپس با برکت و رحمت از مقامات محلی — با توجه به گزارش های جدید از واشنگتن پست و Electrek. یک کارمند در تسلا بوفالو, نیویورک, پانل های خورشیدی کارخانه نیز آزمایش مثبت برای COVID-19 بعد از آن تسهیلات بازگشایی به عنوان آستانه قبلا گزارش شده است.

تسلا شاغل 48,000 مردم در سراسر جهان در پایان سال 2019. این معلوم نیست که چگونه بسیاری از آزمایش مثبت برای COVID-19 پس از وقوع آغاز شد. این شرکت به اشتراک گذاشته نمی شود که اطلاعات و مانند دیگر خودروسازان — است که به طور فعال و تست کارکنان خود را در ایالات متحده به عنوان بخشی از بازگشت به کار دستورالعمل های آن منتشر شده در ماه گذشته. به جای تسلا قرار دادن تعهد خود به کارگران تست کنید اگر آنها احساس علامتی یا باور آنها آمده ام تا در تماس با کسی که COVID-19. حداقل چهار کارگر در شرکت ما امکانات (از جمله یکی پاناسونیک کارگر) آزمایش مثبت قبل از آنها تعطیل در ماه مارس با توجه به گزارش های قبلی.

دیگر خودروسازان در برخورد با جدید COVID-19 موارد بیش از حد. و به عنوان کشور به نظر می رسد رو زودتر از حد انتظار "موج دوم" از همه گیر با تشکر از آرام محدودیت این یک مشکل است که به احتمال زیاد تنها به بدتر برای همه آنها. در مورد کسانی که دیگر خودروسازان کارکنان توسط یک اتحادیه است که حداقل می تواند اعمال فشار بر شرکت ها به افشای راش از موارد مثبت. تسلا نیروی کار است و نه اتحادیه و پس از آن واقعا فقط به شرکت و یا مقامات محلی در آالمدا کانتی به اطلاع عموم اگر وجود دارد هر گونه گسترش است که می تواند متصل به نیروی کار است. اما رابطه بين تسلا و شهرستان است که ساییده شده.

مشک و تسلا مبارزه برای نگه داشتن این شرکت در کالیفرنیا کارخانه باز در مارس استدلال به مقامات محلی است که این شرکت در نظر گرفته شد بخشی از "ملی زیرساخت های حیاتی" را به عنوان تعریف شده توسط وزارت امنیت داخلی. این شرکت به تازگی آغاز شده تحویل پنجم آن خودرو مدل Y SUV است که انتظار می رود برای تبدیل شدن به محبوب به عنوان یا محبوب تر از مدل 3 سدان. اما تسلا در نهایت acquiesced و تعطیل Fremont, California, کارخانه یک هفته پس از محلی اقامت-صفحه اصلی سفارش رفت به محل.

در همان زمان تسلا قیمت سهام در پایین ترین نقطه آن سال تا کنون. تسلا سهام برخورد کرده بود تمام زمان بالا در اوایل سال که از آن عبور 900 دلار در ماه فوریه رو به با رکورد فروش در سال 2019 و خوش بینی در مورد نتایج اولیه آن وسیله نقلیه جدید کارخانه در چین. اما قیمت کاهش یافت و به تمام راه را به اواسط$300 علامت در ماه مارس تقریبا ردیابی با کلی بازار سهام در واکنش به این رمان coronavirus سریع در سراسر ایالات متحده است.

مشک آینده صرف ماه و نیم پخش اطلاعات غلط در مورد ویروس کم اهمیت جلوه دادن تهدید آن را ارائه و به نام بماند-صفحه اصلی سفارشات خلاف قانون اساسی و "فاشیست." شرکت furloughed هزاران نفر از کارگران در طول خاموش شدن ناگهانی در تسلا سه ما کارخانه. و سپس به عنوان اولین شهرها و ایالات متحده در سراسر کشور شروع به شل محدودیت در اوایل ماه مه مشک بود تسلا سو آالمدا کانتی بیش از آن باقی بماند-صفحه اصلی سفارش و شروع به ساخت اتومبیل های دوباره در تخلف از آن منظور است. این شرکت به ارمغان آورد بسیاری از — و نه همه — از آن دسته از کارگران و طرح دعوی در دادگاه در نهایت کاهش یافته و پس از مقامات محلی تایید شده از تسلا بازگشایی.

این شرکت قیمت سهام بسیج در راه از آنجا که مه نقطه کم است. در یک حس که هیچ تعجب پس از کلی بازار سهام پررونق است دوباره به کفر بسیاری از. اما تسلا خود رونق اخیر — در سراسر این در هفته گذشته بویژه — ممکن است بیشتر به کار با یک چشم انداز مثبت در جدید فروش خودرو در چین مشک را اذیت که تسلا نیمه در نهایت به تولید و اعتیاد به مواد مخدره در مورد این شرکت در آینده باتری دستیابی به موفقیت. آن هم نه از این سوال که قیمت سهام شده است تقویت توسط milestone که مشک را از دیگر شرکت SpaceX, فقط انجام هنگامی که آن را ارسال انسان به فضا برای اولین بار. تسلا همچنین مزایای بودن بیش از فقط یک خودروساز — یک تغییر پارادایم که دیگر خودروسازان باید تلاش برای وفق دهند.

یکی از مشک بزرگترین دستاوردهای این است که او را قادر به دریافت تسلا سرمایه گذاران به تمرکز توجه خود را به دور از هر گونه درک کوتاه مدت تلاطم و بر روی اهداف بلند مدت برای این شرکت است. این به این معنی است که اخبار مانند تسلا از دست دادن یک کلید اجرایی که ساخته شده کارخانه در چین ممکن است و یا تناقضات دوست دارم که چگونه این شرکت گفت: چند هفته پیش که نیمه به تعویق افتاد تا 2021 هستند کمتر احتمال دارد برای تبدیل شدن به millstones وزن در انبار. آن را نیز بدان معنی است که تسلا قیمت سهام اجرا احتمالا نمی خواهد متوقف شود رمان coronavirus خزنده بیشتر به نیروی کار خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن