تسلا خودرو کاهش قیمت به $5,000

تسلا به کاهش قیمت مدل 3 مدل S و مدل X در آمریکای شمالی Electrek گزارش. مدل S و X هر دو را دیدم $5,000 کاهش قیم

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

تسلا به کاهش قیمت مدل 3 مدل S و مدل X در آمریکای شمالی Electrek گزارش. مدل S و X هر دو را دیدم $5,000 کاهش قیمت به $74,990 و $79,990 ترتيب خود را برای ورود به سطح دوربرد به همراه نسخه در حالی که خود را گران تر عملکرد نسخه نیز قطع شده است توسط $5k. مدل 3 دریافت کرده است کوچکتر از $2,000 کاهش قیمت در تمام نسخه های با آنلاین ورود به سطح محدوده استاندارد به همراه مدل 3 در حال حاضر با شروع در $37,990. قیمت گذاری برای مدل Y, تسلا, جدیدترین ماشین بدون تغییر است.

یک Weibo پست از تسلا حساب رسمی تایید کرد که این شرکت را نیز کاهش قیمت مدل S و مدل X خودروهای فروخته شده در چین. اما چینی ها با قیمت آن در مدل 3 اتومبیل که آن را به تولید داخل در کشور نمی خواهد قطع به عنوان بخشی از این تغییرات است.

این ماشین الکتریکی شرکت نمی دهد یک مقام رسمی دلیل کاهش قیمت اما رویترز گزارش می دهد که Tesla در تلاش است برای تحریک فروش پس از یک کاهش در خودرو تقاضا ناشی از COVID-19 بیماری همه گیر. خودرو فروش خرده فروشی به گزارش نصف شده در مارس نسبت به سال قبل که مردم از او اطاعت ماندن در خانه سفارشات و کاهش غیر ضروری سفر. دیگر خودروسازان مانند جنرال موتورز و فورد و فیات کرایسلر در حال ارائه 0 درصد تامین مالی و معوق گزینه های پرداخت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن