تسلا در حال حاضر شروع به ساخت ماشین دوباره در کالیفرنیا کارخانه

تسلا شروع به ساخت ماشین دوباره در آن Fremont, California, گیاه بیش از آخر هفته با وجود یک جنگ مداوم با مقامات

توسط PARINEWS در 22 اردیبهشت 1399

تسلا شروع به ساخت ماشین دوباره در آن Fremont, California, گیاه بیش از آخر هفته با وجود یک جنگ مداوم با مقامات محلی در مورد این که آیا آن را باید بسته باقی می ماند در طول همه گیر آستانه آموخته است. این شرکت به نام برخی از آن کارگران و تکمیل حدود 200 مدل Y و مدل 3 وسایل نقلیه با توجه به دو کارکنان فعلی که صحبت می کرد به آستانه در خواست نامش فاش نشود. این همه اتفاق افتاده است به عنوان مدیر عامل Elon Musk تهدید در توییتر به حرکت تسلا عملیات خارج از دولت و شکایت آالمدا کانتی بیش از آن باقی بماند-صفحه اصلی سفارش.

تسلا نیز در حال حاضر خواستار بازگشت کارگران که قرار داده شده بر روی کردند در ماه گذشته با توجه به یک ایمیل بازدید شرف. این شرکت قبلا فقط گفته برخی از کارگران به گزارش بازگشت به کارخانه در اواخر این هفته به عنوان گزارش شده توسط کسب و کار خودی.

تسلا بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر. یک سخنگوی آالمدا کانتی عمومی در بخش بهداشت و درمان کاهش یافته است به نظر.

تسلا فرمونت کارخانه بسته شده پس مارس 23rd, یک هفته پس از آالمدا کانتی صادر اولیه ماندن در خانه و چند روز پس از فرماندار کالیفرنیا با صدور ایالت نسخه. این شرکت در حال صرف که دخالت زمان در تلاش برای متقاعد کردن مقامات محلی است که باید آن را مجاز به نگه داشتن آن ساخت اتومبیل های الکتریکی به دلیل Department of Homeland Security راهنمایی که تولید خودرو است که "ملی زیرساخت های حیاتی."

آالمدا کانتی مقامات در بیانیه ای گفت: در روز شنبه که آنها "برقراری ارتباط مستقیم و همکاری نزدیک با تسلا تیم در زمین در فرمونت" و این که این شرکت مشغول بود و در "یک همکاری خوب و ایمان و تلاش برای توسعه و اجرای طرح ایمنی است که اجازه می دهد تا برای بازگشایی در حالی که حفاظت از سلامت و رفاه از هزاران نفر از کارکنان که در سفر به و از کار در کارخانه تسلا."

اما مقامات شهرستان گفت: آنها تا به حال هنوز به توافقی با شرکت در این که آیا آن می تواند بازگشایی کارخانه خود را. در همان زمان که مقامات منتشر شد بیانیه خود تسلا شکایت این شهرستان در طول اقامت-صفحه اصلی سفارش. مشک و همچنین تهدید به حرکت تسلا از کالیفرنیا به دلیل گیاه نمی خواهد بازگشایی و خواست تسلا هواداران در توییتر به "لطفا صدای مخالفت خود را به شدت به عنوان ممکن است با آالمدا کانتی."

آالمدا کانتی سرپرست اسکات Haggerty گفته نیویورک تایمز بیش از آخر هفته که مقامات بهداشت و تسلا نزدیک شده بود به یک توافق برای بازگشایی این کارخانه در مارس 18 قبل از مشک شدت انتقاد کرد در روز شنبه.

"ما مشغول به کار بودند و در بسیاری از سیاست ها و روش های برای کمک به کار گیرند که گیاه و کاملا رک و پوست کنده من فکر می کنم تسلا انجام یک کار خیلی خوب و این که چرا من تا به حال آن را به نقطه ای که در 18 مه تسلا را باز کرد" Haggerty گفت. "من می دانم که وزیر دفاع آمریکا می دانستند که. اما او آن را می خواستم این هفته است."

مشک بارها underplayed تهدید COVID-19. او گفت: SpaceX کارگران در ماه مارس که آنها بیشتر احتمال دارد به مرگ در یک تصادف ماشین و بعد گفت در توییتر است که به اعتقاد او وجود دارد خواهد بود "نزدیک به صفر" موارد جدید در آمریکا تا پایان ماه آوریل است. (تصادف با خودرو در حال مسری نیست و بیش از 20 ، 000 مورد جدید تایید شده است هر روز در هفته های اخیر.) او همچنین به نام های سراسر کشور stay-at-home سفارشات "فاشیستی" و گفت: آنها مردم را نقض قانون اساسی و حقوق.

کارگران صحبت کرد که به آستانه توصیف دشوار تصمیم گیری آنها در مورد اینکه آیا یا نه آنها باید در گزارش این هفته خود را به عنوان کارفرما و مدیر عامل حقوق و دستمزد یک نبرد با مقامات محلی. از آنجایی که آنها هر دو ساعتی کارگران آنها نمی پرداخت می شود اگر آنها در خانه بمانند. اگر آنها را در رفتن به آنها را کمتر از آنها استفاده می شود به لطف اخیر شرکت گسترده کاهش پرداخت. و در حالی که تسلا قبلا گفته کارکنان خود را که آنها می توانید استفاده کنید زمان پرداخت کردن (PTO) روز به ماندن در خانه اگر آنها احساس ناراحت کننده در آینده این شرکت به تازگی نقد کردن بسیاری از کسانی که کارگران باقی مانده در انجمن اولیا و مربیان روز به دلیل تمدید کردند.

"آن چه ما را تغذیه خانواده و یا گرسنه در این مرحله گفت:" یکی که تصمیم به رفتن به کارخانه.

دیگر ماندن در خانه. "من دوست دارم کار من شخصا فقط خسته از احساس مانند یک قطعه شطرنج" این فرد گفت. آنها همچنین گفته اند که آنها احساس نمی امن مونتاژ اتومبیل در حال حاضر به دلیل آن نیاز به چنین نزدیک چهارم کار می کنند. "ما اغوا شده توسط 'تسلا رویا" از صرفه جویی در این سیاره تنها به درمان آنقدر ضعیف است که حتی اگر من عاشق کارم هستم و حاضر به خطر سلامت من برای او."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن