تسلا در حال کار بر روی حسگری است که می تواند کودکی را که در یک ماشین داغ به جا مانده تشخیص دهد

تسلا در حال کار بر روی یک حسگر جدید تشخیص حرکت است که می تواند کودکی را که در یک ماشین داغ به جا مانده است تشخ

توسط PARINEWS در 31 مرداد 1399

تسلا در حال کار بر روی یک حسگر جدید تشخیص حرکت است که می تواند کودکی را که در یک ماشین داغ به جا مانده است تشخیص دهد. به گزارش Reutersرویترز، این شرکت به دنبال تصویب کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) برای بازار این فناوری است که از حسگرهای رادار موج میلی متری بدون مجوز که برای فعالیت در سطوح قدرت بالاتر از مجاز تحت قوانین موجود طراحی شده اند، استفاده خواهد کرد.

تسلا در کاربرد خود گفت که این دستگاه می تواند برای «کاهش خطر ضربه گرمایی وکیولار کودکان، محافظت از اشغالگران خودرو در برابر آسیب از طریق استقرار پیشرفته کیسه هوا و یادآوری کمربند ایمنی، و افزایش سیستم های پیشگیری از سرقت» مورد استفاده قرار گیرد.

تسلا تصور می کند که از تصویربرداری رادار برای اندازه گیری اندازه بدن استفاده می کند تا بتواند تفاوت بزرگسالان و کودکان را بگوید. این می تواند کمک به ماشین "بهینه سازی استقرار کیسه هوا در تصادف -- موثرتر از وزن موجود مبتنی بر ، در صندلی سیستم های سنسور ،" این شرکت توضیح می دهد.

تسلا به داده های اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها استناد می کند که در بر داشت «بیش از ۵۰» کودک در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ بر اثر ضربه گرمایی در یک ماشین جان خود را از دست دادند، بیشتر به این دلیل که کسی آن ها را در آنجا فراموش کرده است. FCC به دنبال اظهار نظر عمومی در مورد درخواست تسلا تا 21 سپتامبر است.

معلوم نیست که چنین حسگرهایی چگونه و چه زمانی می توانند به خودروهای تسلا ختم شوند. یک سخنگوی این شرکت به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

تسلا در حال حاضر با استفاده از سنسورهای داخلی و بیرونی بر روی وسایل نقلیه خود را برای انواع اقدامات ایمنی. حالت سگ نگه می دارد ماشین در دمای راحت برای صاحبان که نیاز به ترک حیوانات خانگی خود را پشت سر برای چند دقیقه، و آن را صفحه نمایش jumbo در مرکز برای نشان دادن یک پیام برای رهگذران که شما به زودی بازگشت استفاده کنید. حالت نگهبانی، از سوی دیگر، اساسا اجازه می دهد تا گارد ماشین خود را با استفاده از دوربین های بیرونی خود را برای نظارت بر حرکت در نزدیکی و شناسایی تهدیدات بالقوه است.

دیگر خودروسازان در طول چند سال اخیر ارتقاء تکنولوژیکی را برای کمک به کاهش تعداد کودکان به جا مانده در خودروهای داغ معرفی کرده اند. نیسان در سال ۲۰۱۸ حسگرهایی را در SUVs Pathfinder خود گنجاند تا تشخیص دهد که درب عقب چه زمانی قبل از سفر باز می شود. اگر راننده پس از پارک شدن خودرو از باز کردن دوباره درب عقب غفلت کند، بوق چندین بار به عنوان یادآور بوق خواهد زد. به همین ترتیب جنرال موتورز ویژگی ای به نام Rear Seat Reminder را در میزبان مدل های خود نصب کرده است که یک چیمه را به صدا در می آورد و پیامی را بر روی پنل ابزار نمایش می دهد تا به رانندگان یادآوری کند که پشت سر آن ها را بررسی کنند.

گنجاندن یک حسگر در ماشین توسط تسلا قابل توجه است زیرا این شرکت در برابر تماس ها برای اضافه کردن یک سیستم فعال نظارت بر راننده برای تکمیل خلبان خودکار، سیستم کمک به راننده پیش خود مقاومت کرده است. مهندسان در تسلا می خواستند برای اضافه کردن سیستم های نظارت بر راننده قوی، اما مدیران شرکت، از جمله مدیر عامل الون مشک، بنا به گزارش ها این ایده را از نگرانی گزینه ها ممکن است به اندازه کافی خوب کار نمی کند، می تواند گران باشد، و به دلیل رانندگان ممکن است توسط یک سیستم بیش از حد نق زدن اذیت می شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن