تسلا بازگشایی نوادا Gigafactory پس از آوردن کالیفرنیا ماشین گیاه برگشت آنلاین

تسلا به طور کامل بازگشایی Gigafactory در نوادا که در آن باعث می شود باتری برای خودروهای برقی و ذخیره سازی انرژ

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399

تسلا به طور کامل بازگشایی Gigafactory در نوادا که در آن باعث می شود باتری برای خودروهای برقی و ذخیره سازی انرژی محصولات و همچنین به عنوان قطعات برای مدل 3 با توجه به یک ایمیل داخلی بازدید شرف.

کامل بازگشایی تهاجمی تر حرکت می کند از آنچه این شرکت گفت: کارکنان انتظار می رود در هفته گذشته زمانی که تسلا گفت: این امر تنها از سرگیری "عملیات محدود" به عنوان دولت شروع فاز اول طرح خود را به راه اندازی مجدد برخی از کسب و کار در طول رمان coronavirus بیماری همه گیر.

تسلا باقی مانده در مذاکرات با آالمدا کانتی صادر شده است که یک پناهگاه در محل سفارش در ماه مارس است که این شرکت را مجبور به تعطیل آن Fremont, California, کارخانه ماشین. تسلا در حال حاضر از سر گرفته تولید وجود دارد در نقض شهرستان بهداشت عمومی به منظور. مدیر عامل شرکت Elon Musk دریافت پشتیبانی برای بازگشایی که کارخانه صبح روز سه شنبه از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که در توئیتر خود نوشت: "کالیفرنیا باید اجازه تسلا & @elonmusk باز کردن گیاه در حال حاضر. می توان آن را سریع و با خیال راحت!"

رسمی برای طبقه County, که در آن نوادا Gigafactory واقع شده است نه پاسخ به یک درخواست برای نظر. تسلا نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

تسلا تولید را متوقف کرده و در آن به ما کارخانه در اواسط ماه مارس به عنوان استان ها و دولت ها در سراسر کشور معرفی پناهگاه در محل سفارشات به معنای متوقف کردن گسترش ویروس. این شرکت از سر گرفته تولید در فریمانت آخر هفته گذشته و به نام همه آن furloughed کارگران در روز دوشنبه به عنوان آستانه اولین گزارش شده است. در بعد از ظهر دوشنبه مشک تایید در یک صدای جیر جیر که تسلا بود شروع مجدد تولید "در برابر آالمدا کانتی قوانین" گفت که او خواهد بود "روی خط" در کارخانه و خواسته که تنها او دستگیر می شود اگر اجرای قانون و تلاش برای تعطیل کردن عملیات.

مدت کوتاهی پس از مشک را صدای جیر جیر در دوشنبه تسلا آمریکای شمالی منابع انسانی رئیس والری کارگر ارسال یک ایمیل به نوادا Gigafactory کارگران با عنوان: "کردند به پایان رسیده است و ما در حال بازگشت به کار در تولید!"

"ما خوشحال به شما بازگشت به کار و اجرا شده اند بسیار دقیق قصد دارد برای کمک به شما در حفظ و امن به عنوان شما بازگشت" او نوشت: در این ایمیل یک کپی از آن ارائه شد به آستانه توسط یک کارمند فعلی. برنامه های او اشاره شده عبارتند از فوت کارمند شاتل به کارخانه با نامشخص تجهیزات حفاظت فردی با توجه به ایمیل. او همچنین گفت تسلا است که افزایش تعداد شاتل که اجرا به Gigafactory واقع شده است که در حدود 25 مایلی شرق رنو نوادا و کاهش ظرفیت فردی خود را.

کارکنان شد و گفت: آنها می خواهم تماس گرفته شود ظرف 24 ساعت توسط مدیر یا تسلا نماینده و با توجه به بازگشت به کار و که "در بسیاری از موارد و موقعیت خود را از سرپرست مسئولیت پرداخت و ساعت باقی خواهد ماند همان است که قبل از."

کارگر گفت: Gigafactory کارکنان که آنها مجاز به ماندن در خانه در مرخصی بدون حقوق اگر آنها "احساس نمی راحت در آینده به کار" فقط به عنوان شرکت گفته خود کارگران کارخانه در کالیفرنیا است. اما از آنجا که کردند این است که پایان دادن به او توضیح داد که کارگران دیگر ممکن است واجد شرایط برای مزایای بیکاری آنها دریافت می کردند در طول خاموش کردن.

در یک نقطه تسلا گفت: کارکنان آن برنامه ریزی برای بازگشایی, on May 4 در هر سه تولید آن سایت ها در ایالات متحده: نوادا Gigafactory این فرمونت کارخانه و نیویورک پانل های خورشیدی کارخانه. اما کسانی که در کشورهای توسعه یافته پناهگاه خود را در محل سفارشات معنی غیر ضروری کسب و کار تا به حال به ماندن بسته شده است. در مه 7, اگر, نوادا, فرماندار استیو Sisolak اعلام کرد فاز اول دولت خود را برنامه اجازه می دهد تا بسیاری از کسب و کار به بازگشایی شده است. آن نیاز به برخی اقدامات حفاظتی از جمله این که کارکنان پوشیدن ماسک صورت و کارفرمایان هوشیار در مورد انجام دما کنترل و غربالگری کارگران برای علائم COVID-19.

فرماندار کالیفرنیا گاوین Newsom اعلام کرد اقدامات مشابه در مارس 7th. اما آالمدا کانتی نیست اضافه کردن خودرو تولید و به لیست خود را از ضروری کسب و کار است و پس از آن گفت که تسلا خودرو کارخانه باید بسته باقی می ماند. بیشتر چه آالمدا کانتی مقامات صحبت کرد در هفته گذشته در مورد تمدید اقامت خود را-صفحه اصلی سفارش حداقل تا ژوئن 1st.

مشک زمان با اين موضوع بیش از آخر هفته به tweeting که این "نهایی کلش" و گفت که او می خواهم حرکت تسلا کالیفرنیا ستاد و "برنامه های آتی" به تگزاس و نوادا است. تسلا همچنین طرح دعوی در دادگاه در برابر آالمدا کانتی در تلاش برای ابطال سفارش.

در همان زمان شرکت بی سر و صدا از سر گرفت ساخت اتومبیل در کالیفرنیا کارخانه.

شهرداران از شهرستانها از فرمونت و پالو آلتو (که به این شرکت و دفاتر شرکت های بزرگ) ابراز پشتیبانی برای نگه داشتن تسلا در دولت و اجازه می دهد این شرکت برای راه اندازی مجدد تولید. اما مشک رو به افزایش حتی بزرگتر از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت این هفته — اول از خزانه, منشی, Steve Mnuchin و بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن خود را. مغلوب ساختن پیشی جستن شده است صحبت کردن در مورد "بازگشایی اقتصاد" برای بیش از یک ماه با وجود نصب COVID-19 موارد و مرگ و میر مرتبط. او بنا به گزارش ابراز پشتیبانی از مشک در یک تماس خصوصی با مدیران در ماه گذشته با توجه به واشنگتن پست.

تسلا منتشر شد یک برنامه ریزی دقیق در طول تعطیلات آخر هفته برای چگونه آن را محافظت از کارگران در فریمانت کارخانه که مشک گفته است که آگاهانه توسط چه تسلا آموخته که آن را بازگشایی آن چینی Gigafactory در اوایل این سال است. آالمدا کانتی مقامات بگویید آستانه که تسلا دارای ارسال جدید نسخه از این برنامه است که تحت بررسی است ، این شرکت گفته تسلا در یک شنبه نامه ای که آن را "بس باید" تولید تا زمانی که طرح تصویب شده است.

برخی از کارگران که در حال حاضر بازگشت به کالیفرنیا کارخانه توصیف کرده اند scattershot اجرای این طرح تا کنون. یکی از آنها که صحبت می کرد به آستانه در خواست نامش فاش نشود گفت: تسلا ارائه پارچه ماسک در طول شیفت در روز دوشنبه بودند که "آنقدر کوچک آنها نمی خود را پوشش بینی و دهان و چانه" که شرکت "ارائه شده, دستکش, اما نیاز ندارد [کارکنان] آنها را می پوشند و" اجتماعی فاصله ذکر شده بود اما هرگز به اجرا گذاشته است."

سه تن از کارمندان نیز گفت: CNBC آن را غیر ممکن بود برای پیاده سازی اجتماعی فاصله در تولید است. آن دسته از کارکنان گفت: تسلا بود چک کردن مردم درجه حرارت وارد شده به عامل و شرکت مبهوت خود تغییر مکان و زمان استراحت.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن