تسلا به برگزاری جلسه سهامداران و 'باتری بعد در فرد در سپتامبر 22nd,

تسلا در نهایت حل و فصل در تاریخ خود را برای تاخیر در نشست سالانه سهامداران نشست و "battery روز" برای سرمایه گذ

توسط PARINEWS در 21 تیر 1399

تسلا در نهایت حل و فصل در تاریخ خود را برای تاخیر در نشست سالانه سهامداران نشست و "battery روز" برای سرمایه گذاران: سپتامبر 22nd. این جلسه برگزار خواهد شد در شخص در شرکت خودرو کارخانه در Fremont, California, هر چند آن را احتمالا نیز بصورت زنده. تنها افرادی که سهامداران از سهام این شرکت می تواند شرکت کنند.

سالانه سهامداران جلسه در اصل برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 7 در موزه تاریخ کامپیوتر در Mountain View, California. این شرکت برنامه ریزی شده به سهامداران در فرد شرکت و سازمان دیده بان آنلاین, و در آن زمان گفت که این امر "نظارت بر بهداشت عمومی و ایمنی سفر از پروتکل های مورد نیاز و یا توصیه شده توسط فدرال و دولت های ایالتی و محلی." اما اجتماعات بزرگ باقی مانده اند ممنوع در کالیفرنیا به دلیل COVID-19 همه گیر بنابراین مدیر عامل Elon Musk اعلام کرد در ماه گذشته که در این نشست خواهد بود به تعویق افتاد. مشک قبلا گفته او "آزمایشی" با هدف قرار دادن تاریخ 15 سپتامبر.

در این جلسه سهامداران قرار به رای دادن و صدای نظرات خود را در مورد تعدادی از مسائل مانند این که آیا این شرکت باید شروع به پرداخت به صورت سنتی تبلیغات است. بسیاری از تسلا اعضای هیئت مدیره نیز برای انتخاب مجدد از جمله رئیس رابین Denholm که در زمان پس از مشک ممنوع شد, از ریاست هر گونه داد و ستد عمومی شرکت برای سه سال در سال 2018 به عنوان یک نتیجه از حل و فصل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار.

باتری بعد رویداد در اصل قرار است به اتفاق در اوایل این سال, اما او نیز با تاخیر به دلیل بیماری همه گیر. تسلا انتظار می رود که نشان می دهد تعدادی از پیشرفت در باتری آن تکنولوژی است که می تواند آن را حتی بیشتر مزیت بیش از دیگر شرکت ها به دنبال وسایل نقلیه الکتریکی. مشک و گفت: در ماه گذشته که تسلا ارائه خواهد شد شرکت کنندگان در یک تور شرکت "تولید سلول های سیستم" است که به احتمال زیاد یک مرجع به شرکت مرموز "Roadrunner" پروژه برای پایین آوردن هزینه ساخت باتری را افزایش حجم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن