تسلا نوبت سود برای سه ماهه چهارم در یک ردیف — برای اولین بار در این شرکت

تسلا تبدیل سود $104 میلیون دلار در سه ماهه دوم سال 2020 با وجود خاموش کردن آن وسیله نقلیه الکتریکی کارخانه در

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

تسلا تبدیل سود $104 میلیون دلار در سه ماهه دوم سال 2020 با وجود خاموش کردن آن وسیله نقلیه الکتریکی کارخانه در فرمونت کالیفرنیا برای حدود هفت هفته به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر. به عنوان یک نتیجه تسلا در حال حاضر سودآور برای چهار مستقیما چهارم برای اولین بار در تاریخچه شرکت — گریزان معیار این شرکت به مدت طولانی به دنبال.

اما شاید از همه مهمتر تسلا می گوید که "سایت انتخاب" خود Gigafactory در ایالات متحده است. طی تماس با سرمایه گذاران و مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk اعلام کرد این کارخانه خواهد بود واقع در Austin, Texas. او در توصیف آن به عنوان "زیست محیطی بهشت... با پرندگان و درختان و پروانه ها و ماهی ها در جریان است." این کارخانه نیز به روی عموم باز است.

این شرکت در مسیر به دریافت چندین مالیات بسته های تشویقی از مقامات محلی در Austin, تگزاس, هر چند آن را تا به حال نیز در گفتگو با Tulsa, Oklahoma. تسلا را به استفاده از تسهیلات برای ساخت Cybertruck و بیشتر مدل Y Suv ها. "ما در حال رفتن به انجام عمده, عمده کارخانه وجود دارد" مشک گفت.

تسلا نگه داشته و منابع مالی خود را در سیاه و سفید با فروش 90,650 وسایل نقلیه در طول این سه ماهه حتی با این که کارخانه shutdown — افزایش بیش از سه ماهه اول خود را با سرعت از 88,000 ماشین تحویل داده اما هنوز به ثبت شرکت از 112,000 در سه ماهه چهارم سال 2019. این کمک شرکت تولید 6 میلیارد دلار درآمد رو با $370 میلیون دلار در ذخیره سازی انرژی و فروش $487 میلیون در خدمات درآمد.

Elon Musk وعده داده است که خود شرکت ارائه خواهد شد 500,000 خودرو تا پایان سال 2020 و این شرکت مدعی است که هنوز هم ممکن است. تسلا می گوید: آن نصب "سایر ماشین آلات در فریمانت کارخانه است که انتظار می رود به افزایش تعداد مدل 3 / مدل Y ظرفیت از 400,000 تا 500000 واحد در هر سال است."

تسلا یک بار دیگر نبود صرفا سود خود را بر اساس فروش هر چند به عنوان آن را نیز به فروش می رسد $428 میلیون ارزش نظارتی اعتبارات در سه ماهه افزایش بیش از $354 میلیون دلار اعتبار آن به فروش می رسد در Q1 از این سال (و یک رکورد برای این شرکت). آن به طور کلی درآمد پایین بود سال بیش از سال, با تشکر در بخش های بزرگ به این بیماری همه گیر. و در عین حال این شرکت اجرا سودآور چهارم ممکن است در حال حاضر قرار داده و آن را در vaunted S&P 500.

این شرکت قیمت سهام است که مطمئن شوید که به افزایش به عنوان یک نتیجه (این است که به شدت در بعد از ساعت معاملات) ادامه باور نکردنی اجرای بیش از چند ماه گذشته است که دیده است و آن را تک به تک از پایین در حدود 360 دلار در هر سهم در حال حاضر بیش از $1,500. که اجرای آن سوخت شده است بی سابقه بازار سهام فعالیت خوشبینی در مورد به تازگی منتشر شده مدل Y و یک چرخش از عوامل دیگر — ساخته شده تسلا با ارزش ترین خودروساز در جهان است.

تسلا موفقیت در سه ماهه دوم این سال نمی آمد آسان است. مدیر عامل شرکت Elon Musk مبارزه بسیار عمومی نبرد با مقامات محلی در طول اقامت در خانه جهت است که در محل قرار داده شد به سرعت گسترش رمان coronavirus. او در نهایت بازگشایی فرمونت کارخانه در تخلف از آن منظور است. "اگر کسی دستگیر شده است," او توییتی در مه "از من بپرسید که در آن تنها بود به من."

بسیار شبیه به سایر خودروسازان و کارخانه اپراتورها در سراسر کشور تسلا است برخورد با COVID-19 عفونت در امکانات آن است. کارکنان باید صحبت علنا و برخی حتی در رکورد با وجود تسلا تاریخچه از اقدامات تلافی جویانه در برابر خبرچین — در مورد شرایط تنگ است که آنها تا به حال به کار در, که به نظر می رسد رنده با جزئیات "بازگشت به کار راهکار" که این شرکت منتشر شده است. متعدد کارگران در فریمانت کارخانه آزمایش مثبت برای COVID-19 هر چند این شرکت اختلافات دقیقا چگونه بسیاری از و می گوید: کمتر از 10 قرارداد رمان coronavirus در حالی که در محل کار است.

اگر تسلا می توانید نگه دارید COVID-19 از طریق نیروی کار خود را و آن را نمی باید برای مقابله با هر بیشتر خاموش شدن ناگهانی — نه که توجه به آن می تواند به صورت بسیار قوی در نیمه دوم در سال 2020 است. آن را قادر به ارائه 122,000 خودرو در سه ماهه آخر سال 2019 بدون کارخانه جدید در شانگهای چین (که در آمد آنلاین در آغاز این سال) و یا مدل های جدید Y SUV (که آغاز شده حمل و نقل در ماه مارس). تسلا همچنین در حال کار بر روی نسخه های قوی تر از آن مدل S و X وسایل نقلیه است که می تواند شکستن پوشش تا پایان این سال است. در حالی که این شرکت نیست و در سرعت به آمار هدف خود را از 500,000 تحویل در سال 2020 بر اساس دو چهارم است که می تواند به سرعت تغییر اگر همه این عوامل با هم.

آن استفاده می شود به احساس می کنم مثل یک شرط بندی پرخطر به این باور تسلا می تواند هماهنگ جمله دستاوردهای. مشک اذعان کرده است که او را بهترین با هدف تعیین و یا پیش بینی های دقیق. اما تسلا انجام شده است که فقط از اواخر سال شاید برای اولین بار در این شرکت 17 سال سابقه. این ملاقات در پایان کم از تحویل آن هدف برای سال 2019 با وجود وحشتناک سه ماهه اول سال گذشته است. آن را حمل مدل Y ماه جلوتر از برنامه. و حتی آن را به پایان رسید سه ماهه اول سال 2020 با $8.1 میلیارد دلار پول نقد بیشتر در تاریخچه شرکت — فقط در زمان برای تقبل برخی از ثبات در یکی از بی ثبات ترین بحران از زمان مدرن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن