تسلا خواهد ساخت Cybertruck کارخانه در Austin, تگزاس,

تسلا خواهد ساخت بعدی خود را به ما کارخانه در Austin, تگزاس, مدیر عامل شرکت Elon Musk امروز اعلام کرد بسته بندی

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

تسلا خواهد ساخت بعدی خود را به ما کارخانه در Austin, تگزاس, مدیر عامل شرکت Elon Musk امروز اعلام کرد بسته بندی تا یک ماه به طول جستجو برای یک محل برای ساخت آینده Cybertruck. کار ساخت و ساز است که "در حال حاضر در جریان" مشک گفت. "این آغاز این آخر هفته."

تسلا به تازگی اعطا شد ده ها میلیون دلار در معافیت های مالیاتی از هر دو شهرستان در تگزاس که در آن کارخانه ساخته خواهد شد و از یک مدرسه محلی منطقه. این شرکت نیز با توجه به Tulsa, اوکلاهما و مشک گفت: تسلا را "به شدت در نظر گرفتن" آن را برای پروژه های آینده است.

کارخانه جدید در تگزاس خواهد بود به روی عموم باز مشک گفت که وجود خواهد داشت یک مرور و پیاده روی و دوچرخه سواری در مسیرهای پیاده روی. "این رفتن به اساسا یک زیست بهشت. پرندگان در درختان و پروانه ها و ماهی ها در جریان," او گفت:.

در علاوه بر این به Cybertruck تسلا نیز خواهد ساخت مدل Ys و مدل 3s به مقصد سواحل شرق و همچنین تسلا نیمه مشک گفت. آن خواهد بود که شرکت در چهارمین کارخانه در ایالات متحده زیر خودرو کارخانه در کالیفرنیا باتری کارخانه در نوادا و خورشیدی کارخانه در نیویورک است. تسلا همچنین دارای یک وسیله نقلیه جدید کارخانه خارج شانگهای چین در حال ساخت کارخانه دیگری در خارج از برلین, آلمان.

این سایت که در آن تسلا در حال ساخت کارخانه متشکل از حدود 2100 هکتار از زمین های شرق از Austin-Bergstrom International Airport, با حدود دو مایل از قرار گرفتن در معرض تگزاس رودخانه کلرادو. آن را تا حد زیادی استفاده نشده در حال حاضر هر چند که شن و ماسه معدن شرکت به اجرا در مرکز توسعه. در نشست با مسئولان شهرستان تسلا ارشد جهانی مدیر سیاست عمومی گفت: این سایت:

پتانسیل است که فقط برای تفریح, برای زیبایی و چشم انداز از قادر بودن به طور بالقوه تبدیل یک معدن قدیمی سایت به یک پایدار کارخانه با فرصت های تفریحی — این فقط یک چشم انداز است که نشسته است کاملا با ماموریت ما است.

تسلا قصد دارد به استخدام تا 5 ، 000 کارگران در دستمزد به طور متوسط از $47,147 با ورود به سطح موقعیت شروع در $35,000. آن را به سرمایه گذاری حداقل $1 میلیارد دلار است و برنامه ریزی برای ایجاد یک کارخانه از بین 4 و 5 میلیون فوت مربع.

"تسلا یکی از هیجان انگیز ترین و خلاقانه شرکت ها در جهان است و ما در حال افتخار به استقبال تیم خود را به ایالت تگزاس در" تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت در بیانیه ای گفت. "تگزاس بهترین نیروی کار در کشور ما ساخته شده است یک محیط اقتصادی است که اجازه می دهد تا شرکت هایی مانند تسلا به نوآوری و موفقیت است. تسلا Gigafactory تگزاس را حفظ خواهد کرد تگزاس اقتصاد قوی در کشور و ایجاد هزاران شغل برای سخت کار تگزاسی. من مشتاقانه منتظر به مزایای فوق العاده ای که تسلا سرمایه گذاری را به تگزاس مرکزی و به کل دولت است."

آن را در حال حاضر مشخص نیست چه اگر هر وعده تسلا دریافت شده از ایالت تگزاس به خاطر انتخاب برای ساخت در منطقه Austin.

کوین Stitt فرماندار اوکلاهما در بیانیه ای گفت که او خواهد بود "به طور فعال جذب تسلا تامین کننده پایه به اوکلاهما" و این که فقط یک فینالیست مطرح شده دولت در مشخصات.

"در طول چند ماه گذشته Tulsans و Oklahomans به عنوان یک کل نشان داد که ملت و جهان است که در کشور ما شایسته است که یکی از دو فینالیست برای نوآورانه شرکت برش لبه مانند تسلا" Stitt گفت. "من آرزو می کنم Elon Musk و تسلا همه بهترین. در واقع من آرزو می کنم آنها خیلی در موفقیت آنها مجبور به گسترش دوباره به خاطر من می دانم که فقط جای."

استیو آدلر شهردار Austin در بیانیه ای گفت که این کارخانه خواهد بود "مهم اقتصادی افزایش در شرق Austin به خصوص که ما در مبارزه اقتصادی اثرات ویروس."

"تسلا در حال حرکت به آستین هیجان انگیز است. آن را به ما می دهد سه چیز نیاز داریم در شرق Austin. آن را به ما می دهد هزاران نفر از خوب دستمزد مشاغل که نیاز به یک مدرک 4 ساله. کارخانه آن بهتر خواهد بود برای مردم و سیاره" آدلر گفت.

از نظر بعد از ظهر چهارشنبه هکتور Nieto عمومی افسر اطلاعات برای Travis County, Texas گفت که مقامات شهرستان تا به حال شده است به اطلاع از هر گونه تصمیم گیری. "مثل این است که دعوت به پارگی کیسه آب با ما لباس و نیم تنه اما ما هنوز در حال انتظار برای آنها را به نشان می دهد."

مشک نشان داد که تسلا بود که به دنبال یک نقطه برای ساخت یک کارخانه جدید در ماه مارس. "سراغ مکان برای Cybertruck Gigafactory. خواهد بود مرکزی ایالات متحده آمریکا" او توییتی در مارس 10. نشویل, تنسی, بود, بنا به گزارش یک نامزد اولیه قبل از Austin و تولسا در نهایت ظهور به عنوان فینالیست. مقامات در (و ساکنان) تولسا قرار داده و در بسیاری از زرق و برق دار, حرکت مانند نقاشی 70-پا بلند مجسمه از یک حفاری نفت به مانند مشک. پاتل گفت: در ماه گذشته که تسلا برگزار شده بود گفتگو با "تقریبا هر دولت و فرماندار در شرق کوه های راکی."

در حالی که تسلا در زمان خود در زمان کار کردن یک معامله برای اولین Gigafactory در نوادا چند سال این شرکت به مراتب بیشتر مصلحت این زمان در اطراف. این روند تنها به نظر می رسید به سرعت بخشیدن در ماه مه هنگامی که مشک را تهدید به جلو تسلا از کالیفرنیا بیش از بهداشت عمومی سفارشات که این شرکت را مجبور به بستن آن خودرو کارخانه وجود دارد و گزارش های متعدد به زودی جوانه زده که آستین و تولسا شدند فینالیست.

پس از مدت تسلا شروع به داشتن بحث های عمومی در مورد مشوق های مالیاتی برای یک معامله ممکن است در آستین. آن را در یکی از این جلسات که بسیاری از ساکنان ابراز نگرانی در مورد مشک رفتار در طول همه گیر و به خصوص نبرد او با آالمدا کانتی که در آن تسلا کالیفرنیا کارخانه واقع شده است. محلی و اعضای اتحادیه نیز بارها و بارها تحت فشار مقامات در طول این جلسات به تسلا به توافق بهتر دستمزد و کارگر حمایت. تسلا را در نهایت توافق به برخی امتیازات مانند پرداخت پول غذا و خدمات مربوط به فراشی کارگران همان 15 دلار در هر ساعت حداقل دستمزد که ورود به سطح کارگران کارخانه را.

با این حال بسیاری از ساکنان و صاحبان کسب و کار محلی ابراز هیجان در آن جلسات در مورد ایده تسلا ساختمان یک کارخانه در آستین. در آخر جلسه Travis County کمیسیون دادگاه, سیاست ساخت و اداری بازوی دولت محلی یک عبارت رایج پدید آمده در میان کسانی که در حمایت از آوردن تسلا به تگزاس: که این یک "نسل" فرصت که Austin نباید از دست.

کمیسر جفری Travillion گفت: حوزه است که در آن کارخانه خواهد بود نشان دهنده "بزرگترین مقدار از فقر و کوچکترین مقدار از دسترسی به بهداشت و سلامت, اجتماعی, اقتصادی و منابع" در منطقه Austin.

Travillion بود که در دفاع از تصویب مالیات بسته در پاسخ به یک درخواست برای به تاخیر انداختن رای خود گفت: او احساس کارخانه تسلا می تواند کمک به مقابله با این مشکلات است.

"اگر ما در حال صحبت کردن در مورد یک تحول فرایند است که نشانی از فقر و فرصت در آن منطقه برای نسل های آن دشوار خواهد بود برای من به قبول است که ما باید یک اجماع در حال حرکت به جلو است و ما نمی تصمیم گیری و اجازه این پروژه برای رفتن به بازار دیگر," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن