تسلا برنامه ریزی شده پنج راه سهام تقسیم سهام خود را بسیار مقرون به صرفه تر

تسلا اعلام کرده است که سهام پنج طرفه جدیدی برای اجرای آن در 28 آگوست انجام می شود که باعث ارزان تر شدن سهام ای

توسط PARINEWS در 22 مرداد 1399

تسلا اعلام کرده است که سهام پنج طرفه جدیدی برای اجرای آن در 28 آگوست انجام می شود که باعث ارزان تر شدن سهام این شرکت برای خریداران خواهد شد.

سهام ماشین ساز الکتریکی در روز سه شنبه در 1،374.39 دلار بسته شد سهم ، نزدیک به ژوئیه خود را در تمام وقت بالا و در ارزش گذاری بازار در کل بیش از 256 میلیارد دلار است. اما در قیمت های بالا، آن را برای افراد دشوار است -- به خصوص معامله گران خرده فروشی با استفاده از سیستم عامل مانند Robinhood -- به بیش از سهام کسری از شرکت است.

اگر شما خود تسلا سهام تا 21st اوت، شما چهار سهام اضافی سهام مشترک در تاریخ تقسیم دریافت خواهید کرد. از 31 آگوست شروع می شود، تسلا می گوید که تجارت را به صورت تقسیم شده آغاز خواهد کرد.

تقسیم سهام معمولا حوادث خنثی برای سرمایه گذاران -- شما استفاده می شود به خود یک سهم و در حال حاضر شما صاحب پنج ، اما ارزش باقی می ماند همان. با این حال، این انشعاب باعث می شود آن را آسان تر برای افراد -- مانند کسانی که رابینود با استفاده از سرمایه گذاران خرده فروشی که عشق را به در سهام فن آوری در حال رشد سریع در حال رشد -- برای تبدیل شدن به سهامداران رسمی. برای تسلا، آن کمک می کند تا دفاع در برابر ادعاقیمت سهام خود را با کاهش هزینه کل یک سهم به 80 درصد و دادن ظاهر شرکت از داشتن سهام مقرون به صرفه تر و قابل دسترس تر متورم است.

همچنین دلایل زیادی از دیگر، تا حدودی خودسرانه وجود دارد که چرا یک شرکت، مانند اپل یا تسلا، ممکن است بخواهد سهام خود را تقسیم کند، به عنوان در این توضیح دهنده توسط بلومبرگ 'sمت لوین گذاشته شده است. Bloomberg برخی دلایل عبارتند از: نبودن قادر به انتقال سهام کسری بین کارگزاری ها به همان سادگی کامل و نگرانی هایی که یک سهام با قیمت بالا ممکن است نقدینگی را کاهش دهد. اما در برخی موارد، این فقط برای ظاهر خوب است که سهام ی کم قیمت تر، در دسترس تر داشته باشد، به خصوص وقتی که برای صاحب تلفن هوشمند خود که به طور متوسط برای خود یک مقدار پول به رابینود پرتاب کرده و شروع به معامله می کند، راحت تر است.

در حال حاضر، سهام تسلا نزدیک به 6 درصد در معاملات پس از ساعت پس از اخبار از تصمیم گیری است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن