تسلا دومین سهامدار سرمایه گذاری 35 میلیون دلار در تاکسی هوایی راه اندازی Lilium

آلمانی تاکسی هوایی راه اندازی Lilium روز دوشنبه گفت: این افزایش اضافی $35 میلیون به سوخت هدف خود از راه اندازی

توسط PARINEWS در 19 خرداد 1399

آلمانی تاکسی هوایی راه اندازی Lilium روز دوشنبه گفت: این افزایش اضافی $35 میلیون به سوخت هدف خود از راه اندازی الکتریکی برخاست و فرود عمودی (eVTOL) خودرو تا سال 2025. که در علاوه بر این به $240 میلیون مطرح شده توسط این شرکت در اوایل ماه مارس زمانی که بسیاری از جهان شروع به احساس اثرات COVID-19 بیماری همه گیر.

Lilium است که در مونیخ, یکی از امیدوار کننده تر سرمایه گذاری با آن مناظر در یک شهری تاکسی سرویس به معنای جایگزین ماشین عادی ترافیک. و در حالی که دیگر eVTOL شرکت ها در حال تلاش برای شناور ماندن در طول COVID-19 گیر Lilium است که در ادامه به جمع آوری پول.

به عنوان بخشی از آن گسترش دور Lilium است اضافه کردن یک سرمایه گذار جدید: Baillie Gifford, 112 ساله اسکاتلندی مدیریت دارایی شرکت که دومین سهامدار در تسلا پس از Elon Musk. این شرکت گفته است به خود 7.67 درصد از تسلا است که به ارزش $10.35 میلیارد دلار است. ماه مارس اعلام شده شامل کمک های مالی از سرمایه گذاران موجود مانند Atomico, Freigeist سرمایه LGT و Tencent که منجر به دور است.

"Baillie Gifford یکی از با نفوذ ترین در جهان تکنولوژی سرمایه گذاران و تعهد خود را به Lilium نشان دهنده معنی داری رای اعتماد در هر دو ما فیزیکی محصول و کسب و کار ما در مورد" کریستوفر Delbrück, Lilium ارشد امور مالی در بیانیه ای گفت:.

اما Lilium بودجه دور کاهش یافت و به $400-500 میلیون که TechCrunch گزارش شرکت بود به دنبال در ماه اکتبر گذشته. Lilium رد شد که در آن تا کنون آن جاه طلبی که به منظور بالا بردن مقدار پول با استناد به کاهش هزینه های نیروی کار در آلمان در مقایسه با دره سیلیکون. "ما در آن زمان گفت: از آن مقاله است که ما به رسمیت نمی شناسد که تعداد و ما هنوز نمی" سخنگوی گفت. "ما بسیار خوشحال هستیم با سطح سرمایه گذاری ما را جذب کرده ایم, هر دو از سرمایه گذاران موجود و جدید است."

نوع هواپیما Lilium در حال توسعه به طور معمول به نام "ماشین پرواز" الکتریکی-طراحی شده قادر به حمل فقط یک تعداد انگشت شماری از مسافران در نظر گرفته شده و برای پرواز در یک شهر یا منطقه ای. این نوع از وسایل نقلیه هنوز در فاز نمونه اولیه و در عین حال به نورد برای خدمات تجاری.

این شرکت با تکمیل فاز اول تست از آن پنج نفره 36-روتور الکتریکی نمونه در اکتبر 2019 با این هواپیما برخورد با سرعت 100 کیلومتر/ساعت (62 مایل در ساعت). سوسن می گوید آن باقی مانده است "در مسیر" به راه اندازی عملیات مسافر در مکان های مختلف در سراسر جهان تا سال 2025.

هنگامی که آن را کامل Lilium جت را با برد 300 کیلومتر (186 مایل) و سرعت بالای 300 کیلومتر/ساعت (186 مایل در ساعت) این شرکت می گوید. سوسن می گوید: این نهاد آن را جلوتر از رقبای خود و اجازه می دهد تا آن را به پرواز در بین مناطق نه تنها کوتاه رازک در شهرستانها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن