تتریس اثر: متصل است یک ایکس باکس-منحصر به فرد چند نفره گسترش

عالی تتریس اثریک مسحور صوتی و تصویری چرخش در بازی پازل کلاسیک است که گرفتن چند نفره کامل گسترش این سقوط به نام

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

عالی تتریس اثریک مسحور صوتی و تصویری چرخش در بازی پازل کلاسیک است که گرفتن چند نفره کامل گسترش این سقوط به نام تتریس اثر: متصلاست که انتشار به عنوان یک منحصر به فرد بهنگام بر روی کامپیوتر (در فروشگاه مایکروسافت) و ایکس باکس سیستم عامل است. اصلی بازی یک پلی استیشن 4 منحصر به فرد منتشر شده در پاییز سال 2018 قبل از آن آمد به PC سال بعد از طریق بازی حماسی فروشگاه و Oculus' VR پلت فرم پشت در است.

گسترش توسعه یافته توسط همان توسعه اواز یا موسیقی دو نفری از Monstars و Resonair با کمک اضافی از مرحله بازی امروز اعلام شد به عنوان بخشی از مایکروسافت ایکس باکس سری X next-gen game, ویترین. ناشر افزایش می گوید: فکر می کنم از آن به عنوان "نسخه 2.0 از تتریس اثر." از آن خواهد شد در دسترس ساخته شده به عنوان بخشی از بازی های ایکس باکس تصویب سرویس اشتراک و به عنوان یک مستقل خرید و آن را پشتیبانی هوشمند تحویل برای ارتقاء رایگان برای ایکس باکس سری X نسخه. این بازی است که راه اندازی مدتی در این فصل تعطیلات همزمان با نسل بعدی کنسول های انتشار.

بزرگترین ویژگی های جدید شامل co-op و چند نفره رقابتی. تا سه بازیکن می توانند با هم به صورت محلی و یا بر روی اینترنت و یا شما می تواند با یک یا دو کامپیوتر کنترل بازیکنان است. برای رقابتی, بازی, دو بازیکن می تواند در هر دو محلی و آنلاین رتبه و unranked بازی. افزایش میگه این بازی خواهد بود به طور کامل کراس پلت فرم بین کامپیوتر و ایکس باکس. نسخه کامل تتریس اثر's سفر و استاندارد پازل حالت خواهد بود بخشی از بسته است.

در تابستان سال 2021 افزایش می گوید تتریس اثر: متصل خواهد رسید به عنوان یک به روز رسانی رایگان به موجود PS4, حماسه, بازی فروشگاه Oculus تلاش نسخه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن