این AirPods, گوگل, پیکسل, 3A, PS4 Pro و بیشتر هستند به شدت با تخفیف برای روز یادبود

این آخر هفته روز یادبود در ایالات متحده است. چند خرده فروشان در حال ارائه برخی از بهترین معاملات است که ما دید

توسط PARINEWS در 3 خرداد 1399

این آخر هفته روز یادبود در ایالات متحده است. چند خرده فروشان در حال ارائه برخی از بهترین معاملات است که ما دیده ایم در ماه پوشا چند دسته از فن آوری. وجود دارد کاملا بسیاری به نگاه امروز ما شامل مجموعه ای از تبلیغات زیر کلیک کنید.

در حال حاضر در مورد زمان هنگامی که ما از شنیدن چیزی از آمازون در مورد زمانی که آن سالانه نخست بعد اتفاق خواهد افتاد. برای آنچه در آن ارزش, آمازون ممکن است برنامه ریزی برای به تاخیر انداختن آن نخست خرید روز, رویداد, معمولا در ماه جولای تا سپتامبر است. بنابراین این امکان وجود دارد که برخی از این معاملات ممکن است دوباره برای چند ماه. سپس دوباره از آنجا که ما دیده ایم بسیاری از این تخفیف زیر ساخت تکرار حضور برخی از آنها ممکن است در اینجا به ماندن بگیرید.

هدفون

محاسبات

Acer ارائه شده است یک سایت تخفیف بر روی کامپیوترهای رومیزی لپ تاپ و بیشتر با ارائه کد MEM2020 مورد استفاده در پرداخت. آن را به شما صرفه جویی تا 20 درصد در خرید خود را. اگر این لوازم جانبی است که شما پس از آن شما می توانید صرفه جویی 30 درصد در آن.

قرص

Apple iPad

هفتم-نسل اپل است تا به 100 دلار در این آخر هفته در Best Buy و Amazon مطابق با پایین ترین قیمت ما دیده نشده است. این تبلت دیده است هیچ کمبود تخفیف به تازگی, اما آن را به ارزش برجسته در اینجا در مورد شما از دست رفته قبلی کاهش قیمت.

اگر شما فکر می کنم شما می توانید فشار با 32GB از ذخیره سازی 250 $($80 خاموش) نسخه اپل باید کت و شلوار شما فقط خوب است. در غیر این صورت اگر ذخیره سازی یک نگرانی است 128GB نسخه $329 (معمولا $429) در هر دو بهترین خرید و آمازون است.

بازی

GameStop یک معامله در این آخر هفته که در آن اگر شما خرید دو بازی (جدید و یا استفاده می شود) شما می توانید یک سوم به صورت رایگان. به عنوان است که معمولا مورد, شما می توانید مقرون به صرفه ترین به صورت رایگان بنابراین شما می توانید صرفه جویی در پول بیشتر اگر شما دریافت می کنید سه $60 بازی. قابل توجه این اولین بار است که GameStop ارائه کرده است یک معامله مانند این برای بازی های جدید, بنابراین استفاده از آن اگر شما چند عنوان در لیست علاقه مندی های خود را.

GameStop نیز ارائه صرفه جویی در مرمت PS4 Pro کنسول. معمولا هزینه $400, اما شما می توانید آن را برای $280. با توجه به این که این کنسول خواهد بود موفق شد بعد از آن در سال با PS5 من تمایلی به توصیه خرید آن در قیمت کامل. برای این قیمت مقرون به صرفه تر آن را به مراتب آسان تر توصیه می شود اگر شما می خواهید یک 4K-آماده کنسول بازی The Last of Us قسمت دوم یا ارواح تسوشیما. در نهایت اگر شما اضافه کردن پنج preowned بازی را به سبد خرید خود را که هزینه بیش از $20 در هر یک از شما می توانید همه آنها را برای فقط 50 دلار زمانی که شما آنها را خرید در کنار مرمت کنسول.

گوشی

چند خرده فروشان ارائه پیکسل 3A در $120 کردن که باعث می شود آن را $279. این صفحه 3A XL نیز با تخفیف اما با حتی بزرگتر 160 دلار کاهش قیمت است که به ارمغان می آورد آن را به $319. هر دو به یک معامله بزرگ اگر شما به دنبال یک گوشی با دوربین خوب و جدیدترین نرم افزار آندروید.

Apple’s iPhone SE

T-Mobile ارائه شده است آیفون SE (معمولا $399) به مشتریان خود به صورت رایگان و با یک تجارت در. توجه داشته باشید که آن را نمی حق دور. شما نیاز به ثبت نام در یک دستگاه طرح پرداخت برای SE هر چند معاملات در گوشی شما توان پرداخت هزینه کامل از گوشی با ماهانه اعتبارات داده شده به شما بیش از 24 ماه دوره است. صحبت از اینجا لیست کاملی از گوشی های واجد شرایط برای تجارت در به دست آوردن آی فون SE به صورت رایگان پس از دو سال:

  • آیفون 6 / 6 پلاس سری یا جدیدتر
  • LG V40 ال جی / ال جی G7 ال جی یا جدیدتر
  • Samsung Galaxy S8 / Note8 سری یا جدیدتر
  • گوگل صفحه و سری 3 یا جدیدتر
  • OnePlus 6T یا جدیدتر

Wearables

متفرقه

Eero three-pack of routers
Google Nest Wifi

Satechi ارائه شده است 15 درصد تخفیف در خرید های ساخته شده با ارائه کد یادبود در سایت خود. اگر شما صرف بیش از $100 در حالی که شما وجود دارد, کد MEMORIAL20 شما 20 درصد ،

Bird One scooter


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن