اپل کارت در حال حاضر یک وب سایت که در آن شما می توانید پرداخت صورتحساب خود را

اپل تا به معرفی یک پرتال جدید وب سایت برای مدیریت آن اپل کارت کارت اعتباری (از جمله پرداخت قبوض, مشاهده موجودی

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

اپل تا به معرفی یک پرتال جدید وب سایت برای مدیریت آن اپل کارت کارت اعتباری (از جمله پرداخت قبوض, مشاهده موجودی فعلی و دیدن گذشته لایحه اظهارات) که باعث می شود تجربه به عنوان یک کل کمتر متکی به یک آیفون یا آی پد از طریق AppleInsider.

قبلا تنها راه برای مدیریت یک کارت اپل نیاز به داشتن یک سازگار با دستگاه های iOS با برنامه کیف پول نصب شده که از آن ساخته شده به مراتب کمتر برای دسترسی آسان از کارت اعتباری سنتی (تقریبا همه از آن ارائه وب پورتال به پرداخت صورتحساب و بررسی تعادل).

جدید وب پورتال (واقع به طور طبیعی در card.apple.com) نمی به طور کامل از بین بردن نیاز به یک آیفون یا آی پد با این حال شما هنوز هم نیاز به داشتن یک اپل دستگاه در واقع درخواست برای اپل, کارت, که بدان معنی است که با وجود وب پورتال, آن را هنوز هم به طور موثر قفل شده اپل تنها مشتریان.

اپل کارت اعلام شد در ماه آوریل 2019 به عنوان بخشی از سیب افزایش فشار به صنعت خدمات. حمایت گلدمن ساکس در آن ارائه می دهد تعدادی از قدرت پردازش طراحی شده برای ساخت خرید با آنلاین فروشندگان و سازگاری با شرکت اپل سیستم پرداخت آسان تر است. این نیز ارائه می دهد یک فیزیکی تیتانیوم کارت و 3 درصد تخفیف نقدی در هر خرید ساخته شده از اپل, 2 درصد در اپل پرداخت معاملات و 1 درصد در خرید های ساخته شده با کارت معمولی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن