بهترین اسکوتر برقی به گفته کارشناسان

عکس: STR/گتی/جیجی پرس/خبرگزاری گتی ایماژ در زمانی که حمل و نقل عمومی شده است هرگز کمتر جذاب مردم

توسط PARINEWS در 28 تیر 1399
عکس: STR/گتی/جیجی پرس/خبرگزاری گتی ایماژ

در زمانی که حمل و نقل عمومی شده است هرگز کمتر جذاب مردم در حال تلاش برای گرفتن دست خود را بر روی هر چیزی که می توانید آنها را از نقطه A به نقطه B. این بدان معناست که دوچرخه اسکیت و اسکوتر برقی شده اند غیر ممکن است برای نگه داشتن در انبار. اضافه کردن به تقاضای ایالتی نیویورک رسما قانونی دوچرخه برقی و اسکوتر پس از بودجه دولت به توافق رسیده بود در اوایل ماه آوریل ساخت اطراف در موتوری چرخ راحت تر از همیشه.

اگر شما شده است با توجه به یک حالت جدید حمل و نقل, اسکوتر برقی هستند به خصوص انتخاب خوبی است زیرا آنها در حال حمل آنها انرژی کارآمد و آنها واقعا آسان به سوار شدن. آن هم ضرری ندارد که اسکوتر برقی بهتر شده اند در سال بیش از سال. "فن آوری باتری تا حد زیادی بهبود یافته در طول سال سواران دادن سریعتر زمان شارژ و دیگر طیف ها می گوید:" بن گیبسون مدیر عامل میکرو اسکوتر انگلستان "این پیشرفت های تکنولوژیکی را اسکوتر برقی و حتی بیشتر دوام روش رفت و آمد برای مردم بیشتر است."

هنگامی که شما روروک مخصوص بچه ها, خرید, عوامل اصلی در نظر گرفتن وزن ، فاصله و باتری. به طور معمول اسکوتر وزن در هر نقطه بین 20 و 90 پوند می تواند بین 15 و 50 مایل در ساعت برسد و از 15 تا 75 مایل در فاصله همه چیز به خاطر داشته باشید زمانی که شما در مقایسه با مدل های. کارشناسان ما صحبت توصیه می شود که برای اولین بار خریداران به دنبال یک روروک مخصوص بچه ها است که بالاتر از همه سبک چون "گرفتن روروک مخصوص بچه ها در داخل و خارج از آپارتمان و یا دفتر می تواند خسته کننده می گوید:" مانوئل Saez مدیرعامل و از بنیانگذاران Brooklyness یک روروک مخصوص بچه ها سرویس اشتراک.

بسیاری از کارشناسان صحبت کردیم همچنین بر اهمیت تعلیق که اجازه می دهد تا شما روروک مخصوص بچه ها به خوردن امتداد جاده هموار حتی هنگامی که شرایط کمتر از ایده آل است. به عنوان KC کوهن صاحب Joulvert دوچرخه برقی و اسکوتر در نیویورک می گوید: بدون کافی تعلیق "آن را به احساس می کنم مثل یک مته دستی مخصوص سوراخ کردن." گیبسون هشدار می دهد که e-روروک مخصوص بچه ها, بازار شده است, آب گرفتگی با مدل های ارزان تر که "اغلب ساخته شده با کمتر قوی قطعات و می تواند مستعد ابتلا به محصول به یاد می آورد." دامون ویکتور Greenpath دوچرخه برقی موافق گفت: هر آنچه که شما انجام "نمی خرید ارزان روروک مخصوص بچه ها با ارزان تعلیق. اگر تعلیق می شکند در حالی که در سرعت آن است که زیبا نیست."

دیگر چیزی برای نگه داشتن در ذهن می گوید: اریک Levenseller مدیر عامل شرکت لوی برقی است که "سطح پس از فروش شما می شود گرفتن." او اضافه می کند که برای اولین بار خریداران اغلب "فکر می کنم داشتن یک اسکوتر برقی خواهد شد و آخرین آنها را به عنوان طولانی به عنوان یک سنتی دوچرخه با کمی تعمیر و نگهداری مورد نیاز است. اما اسکوتر برقی در حالی که ساده در طراحی خود باید پیچیده الکترونیک و سیستم های باتری که به احتمال زیاد نیاز به تعویض در طول زمان است." تقریبا هر کارشناس ما صحبت کرد و به تکرار این احساسات است. قبل از خرید مطمئن شوید که شما e-روروک مخصوص بچه ها می توانید تعمیر و نگهداری مناسب و خوب با گارانتی تعویض قطعات. با همه که در ذهن ما خواسته چهار الکتریک روروک مخصوص بچه ها کارشناسان (به همراه دو نفر دیگر از جوانب مثبت) در مورد برخی از آنها بسیار بیشتر رتبه اسکوتر برقی. در اینجا چیزی است که آنها توصیه می کنند.

Best budget electric scooter

Glion Dolly

ویکتور می گوید این یکی است "ارزان و واقعا قابل اعتماد است." او می گوید که در حالی که دالی است که به اندازه کافی سبک وزن است که شما می توانید مسافت های آن در اطراف شهرستان با سهولت نسبی "آن همچنین دارای یک ساخته شده است در "دالی" از ویژگی های که در آن شما می توانید یک دسته و رول آن را در دو کوچک اختصاص داده شده چرخ مانند حمل توشه با چرخ." دالی صدا ممکن است به خصوص خطر ناک است, اما آن را تنها e-روروک مخصوص بچه ها در این لیست است که دارای این ویژگی است. این به خصوص زمانی مفید است که باتری خود را کم اجرا می شود زیرا شما می توانید جلوگیری از سقز تقریبا 30 پوند روروک مخصوص بچه ها در اطراف به سادگی با استفاده از دالی ساز و نورد آن را به عقب به آن مسئول ایستگاه.

وزن: 28 پوند
محدوده: 15 کیلومتر
حد وزن: 255 پوند
زمان شارژ مجدد: چهار تا شش ساعت

Best lightweight electric scooter

Micro Merlin

میکرو مرلین یکی از میکرو روروک مخصوص بچه ها و انگلستان بهترین فروش اسکوتر برقی می گوید گیبسون. "این است که بسیار سبک وزن و دارای چهار تنظیمات سرعت ساخت آن را مناسب برای هر نوع سفر است." او همچنین اشاره می کند که مرلین به "کروز کنترل گردیده و یکپارچه دوگانه تعلیق برای راحتی سه ساعت کامل شارژ با احیا کننده ترمز ال سی دی صفحه نمایش و 15 مایل برد." وزن آن تنها 24 پوند — یکی از سبک ترین در لیست ما — می توانید نگه دارید و یک وزن از 220 پوند است.

وزن: 24 کیلو
محدوده: 15 کیلومتر
حد وزن: 220 پوند
زمان شارژ مجدد: سه ساعت

سردبیران توجه داشته باشید: دوستان ما در آستانه به ما بگویید که مرلین از لحاظ فنی ساخته شده توسط یک شرکت به نام E-TWOW و فروخته شده توسط فروشندگان دیگر که تحت نام. ما را گنجانده ام یک گزینه مشابه به مرلین زیر."

E-TWOW S2 Booster Plus S+ Electric Scooter

Best long-distance electric scooter

Segway Ninebot KickScooter Max

"من توصیه می کنم این مدل خاص برای اوقات فراغت ، آن را به یک پایگاه گسترده ای و قد بلند ایستاده ارتفاع هر دو ویژگی است که دیگر فاصله سواری راحت تر می گوید:" Levenseller. این یک سنگین تر روروک مخصوص بچه ها وزن در بیش از 40 پوند پس از آن کمتر از ایده آل برای رفت و آمد. اما اگر شما نیاز به فراغت جایی در تعطیلات آخر هفته این می تواند مناسب برای شما. این Ninebot KickScooter حداکثر همچنین خارج از غرفه را با 40 مایل محدوده هر چند آن را طولانی تر زمان شارژ در یک ساعت. آن می تواند رسیدن به سرعت بالای 18.6 mph و رسیدگی به 220 پوند وزن بار. علاوه بر آن یک چراغ داشبورد و آن را آسان تر برای بررسی مسائل نگهداری قدرت سطوح و اتصال بلوتوث.

وزن: 40 پوند
محدوده: 40 مایل
حد وزن: 220 پوند
زمان شارژ مجدد: شش ساعت

Best electric scooter for even longer distances

Dualtron Thunder Electric Scooter

"این Tesla Roadster از اسکوتر برقی می گوید:" جان Klinger مدیریت نام تجاری از MiniMotors ایالات متحده آمریکا است. هر چند آن را بسیار سنگین تر در 95 پوند — تقریبا سه برابر وزن برخی از دیگر مدل توصیه می شود آن را "می آید با یک بسته باتری است که به شما بدهد تا 75 مایل از محدوده سرعت های بالا بیش از 50 مایل در ساعت (لطفا سوار مسئولانه) و سیستم تعلیق است که قابل تنظیم" Kinger می گوید. این روروک مخصوص بچه ها مناسب برای مسافت های طولانی تر با تقریبا سه برابر طیف وسیعی از مدل های دیگر در لیست ما است. این شهر همچنین دارای ultrawide لاستیک که بزرگ اگر شما سفر در کمتر از ایده آل شرایط جاده. "این فوق العاده قابل توجه است که شما می توانید حمل و نقل شخصی دستگاه با 50 مایل از محدوده است که شما هزینه 50 سنت به اتهام" می گوید: Klinger.

وزن: 95 پوند
محدوده: 75 کیلومتر
حد وزن: 265 پوند
زمان شارژ مجدد: 20 ساعت

Best commuter electric scooter

Levy Electric Scooter

"برای کسی که با استفاده از روروک مخصوص بچه ها در درجه اول برای مسافت های کوتاه رفت و آمد من فکر نمی کنم وجود دارد بسیاری از گزینه های بهتر از ما اصلی لوی مدل می گوید:" Levenseller. "این تنها الکتریک روروک مخصوص بچه ها با یک باتری قابل جابجایی به این معنی که شما لازم نیست برای انجام تمام روروک مخصوص بچه ها در اطراف با شما برای دریافت شارژ در آن است." شما می توانید یک نسخه پشتیبان تهیه باتری در ساقه از روروک مخصوص بچه ها فقط زیر دستگیره. آن را به یک ده مایل محدوده سه ساعت زمان شارژ و وزن آن حدود 27 پوند "که بدان معنی است که حمل آن را با شما در مترو از پله ها بالا و بطرف خود کش کرد آن را در دفتر خود نباید یک موضوع است."

وزن: 27 کیلو
محدوده: ده مایل
حد وزن: 230 پوند
زمان شارژ مجدد: سه ساعت

Best electric scooter for carrying more weight

Magnum IMAX S1+

IMAX S1 قابل تنظیم تنظیم قدرت از طریق "کنترل پنل بر روی فرمان می گوید:" ویکتور. "این اجازه می دهد تا برای افزایش وات یا سریعتر یا یک تپه. و یا یکی را انتخاب کنید می توانید یک محیط پایین برای رفتن بیشتر در فاصله و بهتر محدوده است." آن را فقط طول می کشد حدود سه ساعت برای رسیدن به کامل باتری و آن را به یک محدوده تا 20 مایل و می تواند رسیدن به یک سرعت بالا از 20 مایل در ساعت. IMAX S1 یکی از سنگین e-اسکوتر با وزن حدود 36 پوند است. اما آن را دارای یک موتور قدرتمند و لاستیک پنوماتیک برای مدت طولانی راحت ، اگر نگرانی اصلی خود را در آسایش و راحتی است و سپس IMAX S1 را در مسافت های طولانی اما وزن آن تقریبا 12 پوند بیشتر از برخی از مدل های دیگر این کارشناسان توصیه می شود که می تواند یک نقطه ضعف عمده برای برخی از مردم است.

وزن: 36 پوند
محدوده: 20 مایل
حد وزن: 528 پوند
زمان شارژ مجدد: سه ساعت

Best electric scooter for a comfortable ride

Inokim OX

"این چیزی است که مازراتی از اسکوتر می گوید:" ویکتور. "نه به خاطر آن موتور قدرتمند است که می تواند به بیش از 40 مایل با یک شارژ, بلکه,
به دلیل پیشرفته تعلیق, سیستم است که باعث می شود آن را یکی از ساده ترین اسکوتر به کنترل و رسیدگی در بازار است." تعلیق او می گوید: همچنین "باعث می شود آن را یکی از مهمترین و راحت برای سواری طولانی." می رسد سرعت بالای 15.5 مایل در ساعت است و می تواند به 68 مایل محدوده اگر شما با استفاده از eco-mode تنظیم اگر شما می خواهید به صبر کنید تا هفت ساعت برای شارژ کامل. علاوه بر آن تنها وزن 27 کیلو و آن را می توانید نگه دارید حداکثر وزن 264 پوند است.

وزن: 27 کیلو
محدوده: 68 کیلومتر
حد وزن: 264 وزن
زمان شارژ مجدد: شش ساعت

استراتژیست طراحی شده است به سطح مفید, متخصص, توصیه هایی برای چیزهایی که برای خرید در سراسر گسترده e-commerce چشم انداز است. برخی از ما آخرین فتوحات شامل بهترین درمان آکنه, نورد, توشه,, , بالش, برای طرف خواب, طبیعی اضطراب, درمانو حوله حمام. ما با لینک های به روز رسانی در زمانی که امکان پذیر است اما توجه داشته باشید که معاملات می تواند به پایان برسد و تمام قیمت ها قابل تغییر است.

هر سرمقاله محصول به طور مستقل انتخاب شده است. اگر شما خرید چیزی است که ما از طریق لینک های نیویورک ممکن است کسب یک کمیسیون های وابسته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن