بهترین ماوس بازی شما می توانید خرید

پیدا کردن راست موس در میان تمام گزینه های موجود می توانید رک و پوست کنده بود یک مبارزه است. وجود د

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399
Best gaming mouse

پیدا کردن راست موس در میان تمام گزینه های موجود می توانید رک و پوست کنده بود یک مبارزه است. وجود دارد بسیاری از عوامل در نظر خواهم چگونه آن را به نظر می رسد, چگونه آن را احساس می کند در دست دکمه های انتخاب و تنظیم کیفیت سنسور و اینکه آیا شما می خواهید یک موش که بی سیم و یا سیمی. این جزئیات کوچک به عنوان آنها به نظر می رسد می تواند تاثیر عمده ای در تجربه خود را با ماوس شما انتخاب می کنید برای خرید. از سوی دیگر گاهی اوقات موش دارای ویژگی های است که پر از شکوفه و در واقع نه کار به عنوان آگهی.

اما طعم و مزه خود را خم شما تقریبا قطعا می خواهید بهترین ماوس بازی که بودجه شما اجازه می دهد برای. ما قصد داریم به این تصمیم آسان برای شما. بهترین بازی موس G502 لاجیتک Lightspeed. این بیشتر گرد انتخاب اگر شما می خواهید راحتی یک باتری طولانی مدت و بهترین انتخاب و تنظیم کنید. این مدل طراحی ظرفیت های متعدد گرفتن سبک و لاجیتک همراه نرم افزار محجوب است و نسیم به استفاده از. این شهر همچنین دارای سنگ جامد بی سیم اتصال بنابراین شما لازم نیست که برای مقابله با یک سیم درگیری گیم پلی خود را.

اگر شما نمی خواهید یک موس بی سیم و به دنبال بهترین بازی های سیمی موس نگاه هیچ بیشتر از Razer DeathAdder V2. آن را بی نظیر در ارگونومی بخش با یک طراحی است که احساس می کند مانند یک گسترش طبیعی از دست من. و در حالی که این مدل نسبتا ساده طرح و دکمه های انتخاب این فقط در دسترس و پاسخگو است.

ما دیگر تراکم بالا برای بهترین ماوس بازی از سال 2020 شامل Zowie EC2-A, Corsair تیره هسته RGB Pro SE و Razer افسانهای V2. اتمام لیست کامل زیر.


Best gaming mouse: Logitech G502 Lightspeed

بهترین موس بازی بی سیم شما می توانید خرید

Logitech G502 Lightspeed بزرگ است gaming mouse برای تشخیص پارسه که نمی خواهید به سازش و همچنین افرادی که هیچ ایده چه چیزی آنها باید برای نگاه در یک ماوس است. آن را راحت از ویژگی های بسته بندی شده و حتی اگر آن را بی سیم, آن را سریع و دقیق عملکرد آن را احساس نمی کند در یک نقطه ضعف در برابر مخالفان با استفاده از سیمی موش.

در $150 بهترین ارزان نمی آید. اما اگر شما به اطراف پرتاب ایده ساخت یک سرمایه گذاری در پایان موس های بی سیم هیچ مدل دیگر که من تست شده برای این راهنمای خرید توجیه قیمت آن به راحتی.

این G502 Lightspeed است لاجیتک بهترین امکانات را برای آن بازی و به طور کلی استفاده از موش نورد را به یکی. دکمه های اصلی ارائه رضایت بخش, گزاف گویی, پاسخ زمانی که شما آنها را ضربه بزنید و بر خلاف برخی دیگر از مدل های محبوب آنها کلیک کنید و به راحتی بدون توجه به چگونه شما گرفتن دست خود را بر روی موس.

این ماوس همچنین ویژگی های انتشار سریع دکمه از ویژگی های قرض گرفته شده از دیگر Logitech مصرف کننده متمرکز و بازی موش. به طور پیش فرض چرخ اسکرول staggers کردن یک صفحه وب با هر قدم این است که چگونه شما انتظار یک حرکت چرخ به کار می کنند. ضربه زدن به دکمه انتشار مکانیزم آوردن چرخ امکان را می دهد تا آزادانه حرکت به پایین یک صفحه طولانی. این یکی از ویژگی های کوچک است که به ماوس تنوع بیشتر در شرایط خاص مانند قادر بودن به سرعت از طریق موجودی خود را هنگامی که در یک بازی.

این G502 Lightspeed مقدار زیادی از بازی های دیگر محور ویژگی های. لاجیتک آخرین سنسور قهرمان 16K قادر است تا 16,000 DPI و بیش از 400 اینچ در هر ثانیه با 1000 هرتز گزارش رای دادن. این پشتیبانی از طیف گسترده ای از حساسیت به طوری که بسته به روش بازی خود را و میز راه اندازی آن ظرفیت هر دو کوچک و جارو بازو حرکات با فشار یک دکمه کلان.

Logitech G502 Lightspeed

یکی دیگر از ویژگی های خوب است که گنجاندن 16 گیگ از وزن اضافی شما می توانید با وارد کردن ماوس آن را به مقاومت بیشتر. یک ماوس وزن پایین می آید به اولویت های شخصی و است که می تواند متفاوت از بازی به بازی. این ماوس است که در میان چند, مدرن, دستگاه های بی سیم به شما انعطاف پذیری لازم برای تغییر کردن وزن است.

هر چه وزن شما را انتخاب کنید موس را به آسانی در سراسر پد ماوس با نرم آن ، کسانی که پا ساخته شده از PTFE (حق بیمه جایگزین پلاستیک) همان مواد موجود در بسیاری از Razer موش هایی که کمک می کند تا به منظور کاهش اصطکاک.

لاجیتک ترتیب دکمه کلان در G502 Lightspeed اول به من زده به عنوان بیش از حد شلوغ. شما پیدا کردن شش تن از آنها را قرار داده شده در اطراف ماوس. (وجود دارد از لحاظ فنی 11 دکمه کل اگر شما تعداد دفعات مشاهده شده اصلی ماوس با کلیک کردن بر در چرخ اسکرول و توانایی برنامه چه چرخ می کند زمانی که شما تکان دادن آن را به هر طرف.) اما زمانی که من با استفاده از ماوس هر ماکرو احساس کرد و آن را بسیار آسان برای تشخیص یکی از بعد زمانی که شما در یک زمان بازی.

لاجیتک نرم افزار به شما اجازه پیکربندی ماوس روشنایی LED الگوی اختصاص دستورات ماکرو دکمه و نیشگون گرفتن و کشیدن جزئیات دقیقه از چگونه آن سنسور آهنگ. و بر خلاف برنامه های ساخته شده به همراه موش از دیگر محیطی سازندگان G لاجیتک Hub نرم افزار ساده برای استفاده و به عنوان ساده به عنوان آنها می آیند.

این واقعیت است که G502 Lightspeed بی سیم باعث می شود آن است که بسیار ساده تر را همراه با شما هر کجا که شما بروید. اما اگر شما فقط نمی تواند نوسان 150 دلار قیمت من پیشنهاد می کنم که شما چک کردن 50 دلار Logitech G502 قهرمان است که سیمی نسخه از این ماوس. آن را تقریبا هر ویژگی است که شما پیدا کنید در مدل های بی سیم — مگر شما می دانید قابلیت های بی سیم. پای خود نمی ساخته شده از PTFE ماده ای است که باعث می شود G502 Lightspeed هموار سر خوردن در سراسر پد موس. آن را نیز کمتر پردازنده پروفیل (سه در مقابل پنج) و چرخ اسکرول است کمی متفاوت نگاه و احساس. اما اگر شما از ذهن نیست که سیمی به کامپیوتر شما, آن را به یک گزینه عالی برای بسیاری از دلایل من صمیمانه توصیه G502 Lightspeed.


Best wired gaming mouse: Razer DeathAdder V2

2. Razer DeathAdder V2

بهترین بازی های سیمی موس شما می توانید خرید

یک موش سیمی نیاز ندارد و ویژگی های بی شماری. این فقط نیاز به توان بسیار خوبی در اصول از جمله اینکه به اندازه کافی راحت برای استفاده برای ساعت در یک زمان با بازی های که نیاز به رفلکس سریع داشتن ساده مجموعه ای از دکمه های است که کمی به هیچ زمان به کارشناسی کارشناسی ارشد و البته عملکرد عالی. اگر این مسابقات آنچه شما می خواهید در یک موس $70 Razer DeathAdder V2 یکی از شما می خواهید.

از تمام بازی های سیمی موش هایی که من تست شده برای این راهنمای خرید دیگر موس احساس طبیعی تر فرمت از دست من. که بسیار مهم است زمانی که شما در حال بازی یک بازی است که نیاز به دقت و آن را خوب به زمانی که شما فقط می خواهم به احساس حمایت در حالی که شما در حال استفاده از کامپیوتر خود را به طور کلی.

این DeathAdder V2 طراحی فراهم می کند مقدار زیادی از نخل پشتیبانی که آیا انگشتان من صاف و آرام بیش از موس و یا قوسی زمانی که من نیاز به استفاده از رفلکس سریع تر. من استفاده از انگشت اشاره به سمت چپ کلیک کنید و انگشت وسط به سمت راست کلیک کنید; بر خلاف بسیاری از موش ها این طراحی به من می دهد به اندازه کافی فضا در سمت راست آن برای نگه داشتن حلقه و انگشت کوچک انگشت از آویزان کردن طرف و کشیدن بر روی موس پد. این چیزی است که من نمی دانم که من می خواستم از یک ماوس تا زمانی که من شروع به استفاده از این یکی.

کسانی که ویژگی های طراحی نگه داشتن چیزهای راحت اما من فکر می کنم بخشی از ماوس است که به من فروخته شده است که در آن انگشت شست من استوار است. بسیاری از موش اچ کردن یک منطقه برای انگشت شست خود را به استراحت و تنبلی کردن در اطراف. خوب است اما من پیدا کردن که لازمه آن بیشتر حرکت دست هنگام عمل رمپ ، من ترجیح می دهم این ماوس را راه حل: طراحی ارگونومیک نگه می دارد انگشت شست من پیچیده در اطراف آن طرف به طور طبیعی در حال استراحت بر روی لبه های قابل تنظیم ماکرو دکمه. آن را خوب به دکمه های مختلف در دسترس و محل انگشت شست را آسان می کند برای من به فشار از ماوس در اطراف فقط با استفاده از مچ دست من. آن را راحت و دارای دو هدف از نگه داشتن من سرحال در مورد من نیاز به ایجاد حرکات ناگهانی.

چه در داخل ماوس نقش مساوی در آن نقش دارند که من انتخاب بالا. آن Razer تمرکز به همراه سنسور نوری با 20000 DPI و تا 650 اینچ از سفر در هر ثانیه است. شما می توانید سوئیچ بین custom DPI تنظیمات با دکمه در نزدیکی چرخ اسکرول این ماوس پشتیبانی از پروفایل های متعدد است که شما می توانید در پایین ماوس — هر کدام با تنظیمات خود را که شما می توانید با استفاده از Razer Synapse نرم افزار دسکتاپ. این باعث می شود آن را آسان برای ایجاد تا پنج پروفایل برای افرادی که شما ممکن است به اشتراک گذاری ماوس و یا به پروفایل مجزا برای کار و بازی و یا یک فرد پروفایل برای هر بازی شما را به بازی. و هنگامی که پروفایل شما ذخیره می شود شما می توانید مبادله بین آنها را بر روی کامپیوتر دیگر که آیا Razer نرم افزار نصب شده است یا نه.

این DeathAdder V2 چند طراحی دیگر لمس است که آن را به یک لذت برای استفاده در مقایسه با سایر موش. Razer Speedflex بافته کابل اساسا nixes احتمال آن snagging خود ماوس پد با استفاده از یک نوع متفاوت از پارچه و بافتنی الگوی از مارک های دیگر است. این PTFE پا کمک خواهد کرد که آن سرش هموار خود را در سراسر پد موس.

وقتی که می آید به طول عمر و دوام Razer ادعا می کند که DeathAdder V2 نوری سوئیچ ها تاریخ تا 70 میلیون کلیک است. Razer همچنین با استفاده از این ویژگی در بسیاری از آن دیگر موش اما اطلاعات بیشتر sweetens معامله در اینجا.


دیگر بهترین گزینه

علاوه بر میدارد ما را ما انتخاب چند standout دیگر گزینه های که ممکن است با توجه به ارزش اگر مورد علاقه ما نمی تطبیق خود را با نیازهای ارگونومیک گرفتن یا بودجه. در برخی موارد این پیشنهادها آمد خطرناکی به اندیشه ما میدارد. شما پیدا کردن آن است.

BenQ Zowie EC2-A

3. BenQ Zowie EC2

نفر دوم انتخاب برای بهترین wired gaming mouse

Razer DeathAdder V2 هنوز شخصی من انتخاب از نظر راحتی هر چند من معتقدم که برخی از BenQ آخرین Zowie موش — به خصوص EC2-که من صرف مقدار زیادی از زمان با — ممکن است به همان اندازه خوب اگر نه بهتر است گزینه ای برای برخی از مردم است. این $69.99 Zowie EC2-یک مورد علاقه من است این شرکت در حال حاضر فروشگاه. این شکل به طور مشابه به DeathAdder V2 است که آن را ارگونومیک و سراشیب به نخل خود را راحت سطح به ذخیره کردن در حالی که شما بازی و یا فهرست. چه چیزی بیشتر وجود دارد یک مقدار سخاوتمندانه از انگشت شست فضای زیر دکمه های جانبی که من پیدا کردم به بزرگ و به همان اندازه انطباق به سبک گرفتن. همه Zowie را موش در حال لذتبخش no-frills نظر خود را طراحی و اما EC2-یک ترین زن ماوس این شرکت ارائه می دهد.

سریع گذشته از این, مدل, من می خواهم به ستایش Zowie نه تلاش برای ایجاد یک one-size-fits-all ماوس. بر خلاف دیگر تولید کنندگان این باعث می شود چند گزینه اندازه برای هر مدل موش. بنابراین اگر شما در حال فکر کردن است که شما ممکن است بخواهید کمی کوچکتر از نسخه های EC2 چیزی است که شما می توانید به راحتی خرید برای همان قیمت.

BenQ Zowie EC2

No-frills فلسفه به گسترش ویژگی های ارائه شده اما این که می گویند آن را ندارد. من فکر می کنم EC2-یک ارائه می دهد دقیقا همان چیزی است که اکثر گیمر باید و شاید اهمیت برابر هیچ چیز از آنها نمی کنند. این ماوس دارای چهار دکمه (دو نفر اصلی و دو طرف) و نیمه شفاف پیمایش که تغییر رنگ بسته DPI خود را تنظیم. (این را می توان با یک دکمه بر روی موس را به سمت پایین.) حتی پیشرفته تر تنظیمات مانند تنظیم آسانسور کردن فاصله یا USB گزارش نرخ انجام می شود با پایین نگه داشتن یک توالی منحصر به فرد از دکمه هنگامی که شما آن را در پلاگین. اکثر شرکت ها شما را نصب PC companion نرم افزار به منظور تنظیم تنظیمات مانند این پس از آن سرد است که شما لازم نیست برای نصب هر چیزی در اینجا به نیشگون گرفتن و کشیدن تنظیمات خود را. در سمت تلنگر, مگر اینکه شما یک جان سخت پرنیان که به طور مداوم با استفاده از ویژگی های آن, شما ممکن است یک زمان سخت ارتکاب آنها را به حافظه است.

برخی دیگر از چیزهایی که من در مورد EC2-یک (بیشتر از Zowie را موش به اشتراک گذاری این صفات مشترک) شامل چرخ اسکرول را عمیق, grippy شیار. آن را می سازد دلچسب صدای کلیک با هر حرکت و پیشرفت به بعد بریده گام در هر دو جهت نیاز به تنها مقدار مناسبی از تلاش. به علاوه آن کابل است 6.6 فوت که بسیار سخاوتمند است.

اگر شما می خواهید یک پایه-به دنبال موس که فقط به عنوان قادر به Razer را Zowie EC2-A با توجه به ارزش است. این DeathAdder V2 احساس لوکس تر برای استفاده از Led در صورتی که شما چیز. من درست با تکیه بر Razer نرم افزار برای تنظیم تنظیمات مانند رای گیری رای دادن و پرتاب از راه دور. هر چند برای یک موش که نمی کند نیاز به هر گونه نرم افزار (یا در واقع حتی یک راننده این است که یک کشنده بسته است که آسان به توصیه.


Corsair Dark Core RGB Pro SE

4. باشگاه مهندسان ایران تیره هسته RGB Pro SE

مقرون به صرفه تر دونده تا به بهترین wireless gaming mouse

باشگاه مهندسان ایران آخرین high-end موس بازی بی سیم می آید خطرناکی به اندیشه ما بالا انتخاب کنید. تاریکی هسته RGB Pro SE راحت و ارگونومیک ساخت با قوس است که باعث می شود آن را آسان برای استراحت با طول گیم پلی جلسات و یا به قدرت از طریق کار. طراحی آن کمتر است و زاویه ای و تیز به دنبال از G502 Lightspeed بنابراین شما ممکن است آن را با سرعت بیشتری بر اساس به نظر می رسد به تنهایی. هر چند که من با توجه به چگونه دو موش های متفاوت در ظاهر آنها احساس می کنید به همان اندازه راحت است.

ارزش آن را خواستار است که در نزدیکی بالا است که این ماوس بسیار مقرون به صرفه تر از ما بالا انتخاب کنید. هر چند آن ذکر شده است در $140 از طریق Corsair بهترین خرید به طور منظم به فروش می رساند برای $90 و گاهی کمتر. برای قیمت این قابل توجه است که آن را دارای چند ویژگی در لاجیتک ماوس.

Corsair Dark Core RGB Pro SE

آن را ارائه می دهد USB-C شارژ و پشتیبانی از شارژ بی سیم Qi اگر شما یک شارژر بی سیم. این ماوس می توانید سوئیچ بین 2.4 GHz wireless mode از طریق آن شامل دانگل USB (هوشمندانه جمع شده در زیر آن جابجایی مغناطیسی بال) و یا بلوتوث. البته شما می خواهید نتایج بهتر با استفاده از دانگل, اما آن را به گزینه های. متوجه شدم که عمر باتری در حالی که شایسته بود کاملا به عنوان طولانی مدت به عنوان G502 Lightspeed.

برخی کوچکتر اما به همان اندازه خوش آمدید امکانات به اینجا می آیند در این صورت است که قابل جابجایی مغناطیسی بال من فقط ذکر شده که جرقه بزند بر روی سمت راست خود را به من اجازه دهید به راحتی استراحت من حلقه و انگشت کوچک انگشت. بافت, گرفتن پسند بخش در کف و در نزدیکی انگشت شست نیز بزرگ هستند. مانند G502 Lightspeed و بسیاری دیگر از موش ها در این راهنمای تاریکی هسته ای نیز صاف PTFE پا که به راحتی سر خوردن در سراسر پد موس.

تاریکی هسته ای برگزار شد تا تقریبا فقط به عنوان به خوبی در بازی به عنوان لاجیتک ماوس در بالای هر چند حذف از دو ویژگی ساخته شده من از دست با استفاده از G502 Lightspeed. آن را ندارد اختصاصی تک تیرانداز دکمه وجود دارد و تعداد کمی از موارد که در آن مدلی که من تست کرده بود جیر جیر دکمه سمت چپ ماوس. من فکر نمی کنم آن ساخته شده سر و صدا بیش از یک بار در هر چند صد کلیک و آن را دشوار است به تکرار آن زمانی که من سعی کردم. هر چند آن را ترک نمی کند بهترین تاثیر را برای یک نام تجاری جدید ماوس. همچنین متوجه شدم که عمر باتری در حالی که شایسته بود کاملا به عنوان طولانی مدت به عنوان G502 Lightspeed. این یک مسئله بزرگ اگر شما می توانید بدون زحمت بقیه آن را در یک شارژر بی سیم به بالا اما این کمبود با این وجود.

خارج از اختلاف قیمت این دو بازی یک بازی teeter-پس و پیش رفتن با ویژگی های. بسته به نوع که شما بخواهید تاریکی هسته ممکن است دارای یک یا دو تا در G502 Lightspeed. اما لاجیتک mouse لبه های آن را با بهتر کیفیت ساخت دکمه های اضافی (نه به ذکر است بسیار عالی پیمایش) و اختیاری وزن.


Logitech G502 Hero

5. Logitech G502 قهرمان

مقرون به صرفه تر سیمی را در بهترین ماوس بازی

اگر 150 دلار است که بیش از حد برای شما به صرف در لاجیتک بی سیم G502 Lightspeed, شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن این سیمی نسخه G502 قهرمان. آن است که همان طراحی را به عنوان انتخاب های ما برای بهترین ماوس بازی — آن را در واقع همان در تقریبا در هر راه به نوع سنسور آن استفاده می کند و وزنه های قابل تنظیم. که باعث می شود آن را تقریبا فقط به عنوان خوب هر چند برخی ممکن است موضوع را با آن ضخیم بافته کابل و تا حدودی لغزنده پلاستیکی مورد استفاده در پیمایش.


Razer Basilisk V2

6. Razer افسانهای V2

یک جایگزین خوب اگر DeathAdder V2 خیلی اساسی و یا بزرگ برای شما

این افسانهای V2 باسیم ماوس است که من می خواهم توصیه به افرادی که می خواهند از مزایای استفاده از مدرن Razer ماوس سیمی مانند نازک بافته SpeedFlex کابل عملکرد سریع, PTFE پا که اجازه موس سر خوردن در سراسر پد موس و البته Led ها. با وجود داشتن یک طراحی است که ممکن است مناسب نیست و در دست هر کس آن را کوچکتر موس که دارای امکانات بیشتری نسبت به DeathAdder V2.

مثلا افسانهای V2 دارای یک جابجایی تیرانداز از خفا دکمه است که آسان برای رسیدن به. شاید ویژگی های مورد علاقه من در اینجا این است که پیمایش است که قابل تنظیم تنش است. آن را کاملا به عنوان سرد به عنوان Logitech G502 رایگان-چرخ نخ ریسی اما شما احتمالا آن را دوست دارم اگر شما می خواهید سفارشی احساس خود را به چرخ. یکی از بهترین چیزها در مورد این موس این است که آن را تا به بسیاری از ویژگی های مشابه در بر داشت در گران افسانهای نهایی Razer نسخه های بی سیم این موس است.


BenQ Zowie FK2

7. BenQ Zowie FK2

بزرگ درست ذواليمينين موس

در حالی که همه از موش های بالا ساخته شد به طور انحصاری برای دست راست پارسه BenQ Zowie FK2 یک گزینه عالی است که ساخته شده برای هر دو سمت راست و چپ دست بازیکنان است. وجود دارد مقدار زیادی از دیگر درست ذواليمينين موش وجود دارد (به این معنی که وجود دارد انگشت شست دکمه های در دسترس در هر دو طرف) اما Zowie FK2 است مشخصات پایین و عملکرد بالا گزینه ای است که هزینه نمی کند بیش از حد. مانند EC2-یک ذکر FK2 این نسخهها کار میکند بدون نیاز به نصب درایور. بیشتر چه, آن را در دسترس در اندازه های مختلف و شما همچنین می توانید تنظیم DPI و چند تنظیمات دیگر در سمت راست موس.

این راحت ترین گزینه های خارج وجود دارد شاید به دلیل آن ساخته شده بود را با توجه به دو منحصر به فرد مخاطبان هر چند آن را سخت به ضرب و شتم اگر شما فقط می خواهید ساده و همه کاره ماوس بازی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن