The Blacklist فصل آخر خواهد بود بخشی از انیمیشن به عنوان تیم کار را به پایان برساند از خانه

NBC The Blacklist دیگر نشان می دهد که تولید کنندگان و نویسندگان در حال پیدا کردن راه بصری را به پایان فصل در ح

توسط PARINEWS در 16 اردیبهشت 1399

NBC The Blacklist دیگر نشان می دهد که تولید کنندگان و نویسندگان در حال پیدا کردن راه بصری را به پایان فصل در حالی که در مجموعه تولید آمده است به توقف در میان coronavirus بیماری همه گیر. نشان می دهد و در فصل هفتم و آخر را هوا به عنوان یک نیمه-live-action نیمه متحرک ویژه در هفته آینده.

انیمیشن خواهد بود کتاب های کمیک به سبک, با توجه به تنوع. بر اساس آثار هنری فوق به نظر می رسد این قسمت ممکن است از لحاظ بصری شبیه به فیلم شهر گناه, استفاده می شود که شبیه سبک های هنری. متحرک جزء اضافه خواهد شد به عنوان سمبل زندگی-صحنه های اکشن است که قبلا فیلم برداری انواع گزارش با سرب بازیگران James Spader و Megan Boone, ضبط صدا از خانه های فردی. همه کار بر روی این قسمت انجام خواهد شد از راه دور.

اگر چه این لیست سیاه است آخرین نمایش به شکل یک راه برای ارسال به روایت داستان با معرفی روش های جدید برای ویرایش یک قسمت از صفحه اصلی آن را به دور از اول. CBS' درام قانونی همه افزایش تولید کل یک قسمت از راه دور ترکیب ویدئو کنفرانس ابزار زوم برای انجام یک دادگاه در حالی که شخصیت های تمرین های اجتماعی فاصله پروتکل های. NBC خود پارک ها و تفریح و سرگرمی در بر داشت خود را از 10 بازیگران اصلی اعضای دوباره برای یک قسمت در مورد این بیماری همه گیر کوروناویروس. این شبکه در حال اجرا طولانی زنده شنبه شب نیز تولید دو قسمت به طور کامل از راه دور پس از جرم خود انزوا پروتکل رفت به اثر در ایالات متحده است.

این محصول فوق العاده را دریافت تشویق از منتقدان که تاکید کرده اند چگونه قابل توجه آن است که تیم ها ایجاد کرده اند که هر قسمت. برخی از منتقدان تاکید کرده اند که در حالی که آن را با این نسخهها کار به عنوان یک قسمت ثابت کند که تلویزیون است یک راه طولانی از تولید فصل طولانی و سرگرمی اعدام در به طور کامل تنظیمات از راه دور.

The Blacklist's آخر فصل تنظیم شده است به هوا در روز جمعه, مه 15 در 8PM ET.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن