مغز پشت, گوگل, پیکسل دوربین است که ساختمان یک جهانی نرم افزار دوربین برای Adobe

Marc Levoy محقق است که با استفاده از نرم افزار به نوبه خود گوگل پیکسل دوربین به یک نیروگاه اتحاد پیوست Adobe ب

توسط PARINEWS در 30 تیر 1399

Marc Levoy محقق است که با استفاده از نرم افزار به نوبه خود گوگل پیکسل دوربین به یک نیروگاه اتحاد پیوست Adobe برای ساخت یک جهانی نرم افزار دوربین, نرم افزار Adobe امروز اعلام کرد.

Levoy رهبری تا این تیم که توسعه چشمگیر محاسباتی عکاسی تکنولوژی مورد استفاده در گوگل صفحه گوشی های هوشمند از جمله ویژگی های مانند شب بینایی, پرتره حالت HDR+. کار او نیز کمک Pixels, عکس های بزرگ را بدون نیاز به آنجا سخت افزار به عنوان تلفن های رقیب — پیکسل خط معروف فقط نیاز به یک دوربین تک به ماندن رقابتی با اپل اپل تا زمانی که تمایل برای واضح تر زوم تصاویر قرار دادند و گوگل برای اضافه کردن یک ثانیه لنز تله با سال گذشته صفحه 4. (اولین آیفون با یک لنز دوم آیفون X در آمد در سال 2017.)

در نرم افزار Adobe آن را برای تلفن های موبایل مانند Levoy می تواند برنامه ریزی برای ایجاد یک دوربین بزرگ نه فقط برای صفحه, کاربران, اما برای هر کسی که با گوشی های هوشمند. Levoy خواهد شد مشغول به کار در عکاسی محاسباتی طرح در سراسر Adobe و intriguingly تلاش های خود را خواهد بود "محور مفهوم جهانی دوربین برنامه" این شرکت گفت: در یک ایمیل. که گفت:, Adobe نبود بلافاصله قادر به تعریف "جهانی برنامه دوربین" برای ما — ما هم شنیده ام که با عبارت اشاره به برنامه پلت فرم است که شرکت هایی مانند Facebook و اسنپ چت می تواند استفاده برای تولید خود برنامه دوربین و یا یک برنامه است که می تواند در سراسر یک دوربین و یک دوربین بزرگتر مانند یک دوربین DSLR. ما امیدوار به باریک که پایین.

ادوبی در حال حاضر ارائه می دهد یک برنامه دوربین در فتوشاپ دوربین و یک ساخته شده را به نرم افزار Adobe Lightroom نرم افزار, بیش از حد, اما شاید Adobe دارای یک چشم انداز بزرگتر برای آن برنامه دوربین. و Adobe گفت: در یک ایمیل که Levoy نیز خواهد شد کار با فتوشاپ, دوربین, Adobe تحقیقات و سنسی AI تیم تا شاید فتوشاپ دوربین خواهد بود که تمرکز برای این بزرگتر تلاش. Levoy گزارش به نرم افزار Adobe CTO Abhay Parasnis و او امروز شروع می شود.

Levoy سمت چپ گوگل در ماه مارس پس از نزدیک به شش سال در این شرکت است. قبل از او پیوست و گوگل تمام وقت Levoy مشغول به کار بر روی دوربین در $1,500 Google Glass Explorer Edition به عنوان بازدید از دانشکده در گوگل سابق Moonshot بخش Google X و او راه اندازی گوگل-بودجه پروژه تحقیقاتی در دانشگاه استنفورد در سال 2002 که در نهایت نمای خیابان در نقشه های گوگل. Levoy نیز یک کامپیوتر گرافیک محقق در دانشگاه استنفورد و او با کمک گرفتن جهان علاقه مند در زمینه عکاسی با برخی از نوشته های خود وجود دارد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن