این DeathAdder V2 Mini است Razer آخرین جهانیان gaming mouse

Razer اعلام کرده است یک نسخه مینیاتوری از DeathAdder V2 gaming mouse گسترش صف خود را از جهانیان لوازم جانبی فر

توسط PARINEWS در 19 تیر 1399

Razer اعلام کرده است یک نسخه مینیاتوری از DeathAdder V2 gaming mouse گسترش صف خود را از جهانیان لوازم جانبی فراتر از Razer ادم خائن و بدنهاد مینی. آن را به نام DeathAdder V2 Mini و آن را حفظ همان ساعت شنی طراحی ساده و دکمه طرح که عمدتا آینه است که از نسخه بزرگتر. هر چند با اندازه های کوچکتر مردم با کوچکتر دست یا گرفتن پنجه سبک در حال حاضر شانس به راحتی لذت بردن از بسیاری از آنچه را که بهترین wired gaming mouse در حال حاضر در دسترس را ارائه کرده است. این مدل جدید در حال راه اندازی در سراسر جهان امروز است و هزینه آن $49.99.

این DeathAdder V2 Mini بسیار سبک وزن 62 گرم با هیچ گزینه ای برای وزن اضافی و ویژگی های آن یک سنسور نوری با 8,500 DPI حساسیت. Razer سریع و دقیق نوری و سوئیچ آن را در بر داشت راه خود را به بسیاری از محصولات خود را در اینجا بیش از حد. این شرکت وعده داده تا 70 میلیون کلیک در سراسر طول عمر خود را. این کوچکتر ماوس دارای نور پس زمینه Razer آرم در وسط آن است که می توان در این شرکت رایگان سیناپس نرم افزار.

Razer DeathAdder V2 Mini

مانند مدل بزرگتر آن را به یک پارچه با پوشش Speedflex کابل و PTFE پا در پایین که هر دو کمک در اجازه دادن به ماوس سرش همراه موس پد بدون مقاومت است. گذشته از اندازه خالص دو تفاوت های فیزیکی در اینجا این است که کوتاه است فقط یک دکمه برای تغییر DPI در مقایسه با دو در اندازه کامل نسخه. همچنین در کنار آن دکمه های کوچکتر هستند اما هنوز هم آسان برای رسیدن به.

این DeathAdder V2 Mini است مات بافت, اما ممکن است احساس کمی بیش از حد کوچک اگر شما در حال آمدن از اندازه کامل نسخه و یا بیش از حد لغزنده اگر شما معمولا استفاده های مختلف موش است که grippy طرف. Razer می خواهد به شما اجازه تغییر grippiness در اینجا به شهوت و میل خود را با ورق ضد لغزش پلی اورتان گرفتن نوار با 3M چسب می آید که گنجانده شده است.

وجود دارد چهار قطعه در جعبه یکی برای هر طرف از ماوس و همچنین برای هر یک از اصلی دکمه های ماوس است. آنها ظریف و واقعا تغییر نگاه کلی موس که بسیار است. شما ممکن است بخواهید برای اضافه کردن هر چهار بسته به سبک گرفتن و یا برای این نوع از بازی شما می خواهم به بازی. که من پیدا کردم که آنها آسان به نصب و فقط با اضافه کردن یک قطعه از آن ساخته شده این نسخه مینیاتوری خیلی راحت تر به دسته در حالی که من بازی های انجام شده.

Razer نیز امروز تایید کرد که آن را در حال حاضر به فروش می رساند گرفتن نوار برای چند تا از آن دیگر موش برای $9.99 در هر یک از جمله ادم خائن و بدنهاد بدنهاد مینی و ادم خائن و بدنهاد نهایی افسانهای نهایی افسانهای V2 افسانهای X Hyperspeed و DeathAdder V2.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن