اثرات طلاق بر کودکان بدون والدین نباید از

چشم پوشی کنند اگر شما پدر و مادر که از طریق طلاق رفته است، این مقاله به قصد ایجاد احساس گناه است. در عوض، هدف

توسط PARINEWS در 23 مرداد 1399
چشم پوشی کنند

اگر شما پدر و مادر که از طریق طلاق رفته است، این مقاله به قصد ایجاد احساس گناه است. در عوض، هدف این است که به شما کمک کند تا اثرات طلاق را بر کودکان تشخیص داده و به بهترین صورت ممکن با آنها روبه رو بشود.

اگر در نتیجه طلاق، مشکل یا مشکلی با فرزندتان وجود داشته باشد، امید یاست. کمک در دسترس است. اولین قدم شناخت هر گونه اثرطلاق است که باعث شده فرزند شما دارای مسائل اجتماعی، عاطفی، جسمی، یا شناختی باشد. مسائل رفتاری شایع ترین سیگنالی هستند که فرزند شما با وضعیت طلاق به خوبی کنار نمی اید.

برخی از بچه ها هر چند طلاق و نامطلوب تحت تاثیر قرار نمی. حتی در شرایطی که در طول طلاق، اوضاع بسیار مبهم و مبهم است، یک کودک می تواند بی تاثیر ظاهر شود. کودکان دیگری هستند که آسیب دیده و مشکلات عاطفی و/ یا رفتاری نشان می دهند زمانی که طلاق والدین خود آرام و قابل امیال بوده است. آن را نشان می دهد که واکنش کودک به طلاق تا حد زیادی متفاوت است از یک کودک به بعد.

یک مطالعه در سال ۲۰۱۴ اشاره کرد که در ارزیابی سه دهه پژوهش، کودکان از لحاظ آماری بهتر از نظر عاطفی، ذهنی و جسمی هستند اگر والدین شان می توانند به هم بچسبند، ازدواج کنند و از طریق مشکلات شان کار کنند[۱] . تنها استثنا ء این است که اگر سوء استفاده وجود داشته باشد.

با این حال، همیشه این طور نیست. طلاق در فرهنگ و دنیای امروز ما واقعیت دارد. بنابراین، ما باید بیشتر آگاه باشید که چگونه طلاق ممکن است بر فرزندان ما تاثیر می گذارد، به رسمیت شناختن نشانه ها اگر هر گونه مسائل با فرزند شما وجود دارد، و سپس به آنها کمک است که مورد نیاز است. کمک به کودک مشکل است اگر شما برای اولین بار تشخیص نداده اید که وجود دارد.

این مقاله به شما کمک می کند تا مشکلات رفتاری را که ممکن است از احساسات پردازش نشده مرتبط با طلاق ناشی می شوند بهتر تشخیص داده شود.

شما می توانید همه کارها را درست انجام می دهند، به این معنی که شما مشاوره کودک را دریافت می کنید، آنها را از مسائل مربوط به بزرگسالان دور نگه دارید، و وظایف فرزندپروری را به طور بسیار مناسبی به اشتراک بگذارید، با این حال کودک هنوز هم می تواند مسائل رفتاری داشته باشد. بنابراین، حتی اگر شما تمام جعبه ها را چک کرده باشید و تمام کارها را برای محافظت از فرزندتان در طول طلاق انجام داده باشید، باز هم باید از پتانسیل مشکلات کودک تان در نتیجه آگاه باشید.

هر بچه ای فرق می کنه شما می توانید دو فرزند در یک خانواده داشته باشد، و یکی به نظر می رسد برای روند جریمه طلاق، و دیگری مسائل رفتاری آشکار است که به عنوان یک نتیجه از طلاق به وجود می آیند. اين غير معمول نيست زیرا هر فرد متفاوت و منحصر به فرد است، به عنوان توانایی خود را برای مقابله با استرس، اضطراب، و تغییرات عمده زندگی است.

احساس گناه مورد نیاز و یا شرمسار در این کار وجود دارد. اگر طلاق گرفته باشي، تنها نيستي در واقع، شما بخشی از یک گروه در حال رشد از مردم در سراسر جهان است. با تعداد بالای طلاق در کشورهای جهان، و کودکان تحت تاثیر قرار گرفتن، ما باید خودمان را با اطلاعاتی در مورد اثرات طلاق بر کودکان آماده کنیم و یاد بگیریم که چه زمانی فرزندان ما نیاز به کمک دارند.

کودکان چگونه درباره طلاق فکر می کنند

بچه ها منطقي فکر نمي کنن آنها فاقد تجربه و دانش جهانی است که بزرگسالان دارای. این بدان معنی است که وقتی چیزهایی مانند طلاق رخ می دهد، ممکن است آنها افکار منطقی در مورد آنچه که اتفاق می افتد به خانواده خود را داشته باشد.

کودکانی هستند که فکر خواهند کرد تقصیر آنهاست، یا اگر بهتر عمل کنند یا بیشتر تلاش کنند که والدینشان با هم بخواهند. همه کودکان این طور فکر نمی کنند، اما بسیاری افکاری خواهند داشت که منطقی، منطقی، یا سالم نیست.

بنابراین، این کار باید انجام شود که بزرگسالان با فرزندان خود گفتگو کنند تا کودک بشناسد که طلاق و وضعیت تقصیر آنها نیست. پدر و مادر باید یک برنامه ی همچسب در مورد چگونگی صحبت کردن با فرزندانشان در مورد طلاق داشته باشند. دکتر کوین دی آرنولد، دکترا، توضیح می دهد که والدین باید به فرزندان شان در پردازش احساساتی که در مورد طلاق دارند کمک کنند:

پدر و مادر ها می خواهند فرزندان شان را از درد و رنج محافظت کنند چه برسه به اینکه بخواهند باعث رنج شستن بچه های خود بشن اما، رنج و عذاب اتفاق می افتد. پدر و مادر طلاق فرصت ی برای آموزش به فرزندان خود چگونه به طور موثر رسیدگی به درد. در هر شرایط ويرانه شانس یادگیری و رشد وجود دارد؛ پدر و مادر که طلاق را به عنوان یکی از چنین شانسی استفاده می تواند به فرزندان خود کمک کند تا این حقیقت اساسی را یاد بگیرند." [2]

...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب